hoofdstuk 47

223 11 0
                                    

P.O.V EMMA

het is vandaag maandag, de boys hebben vrij. Niall en ik hebben vandaag onze laatste echo. ik ben benieuwd. we zitten aan het ontbijt en checken beide onze telefoon. "Als het goed is hoor ik vandaag meer over de tour" zegt Niall. ik knik "oké Niall?" vraag ik "ja?" vraagt hij "verzwijg zoiets niet meer voor me oké?" vraag ik "ik beloof het" zegt hij en ik knik.

"ga je mee douchen?" vraag ik "ja is goed" zegt hij en samen lopen we naar boven. we kleden ons uit en gaan onder de douche. Niall legt zijn handen op mijn buik. "ik voel de schopjes" zegt hij. ik leg ze er ook op en voel inderdaad schopjes. "oja inderdaad" zeg ik lachend. "we moeten ook naar de baby winkel vandaag" zegt Niall. "ja klopt"

Niall doet mijn haren inzepen en ik die van hem. we wassen ons helemaal en drogen af, vervolgens kleden we ons om en kijken we wat tv. om 12:35 vertrekken we naar de verloskundige. "hallo emma en Niall fijn dat jullie er weer zijn" zegt Miranda de verloskundige. "hallo" zeg ik en beide schudden we haar hand.

"dus dit is de laatste van je zwangerschap toch?" vraagt ze "ja, als het goed is ben ik over 2,5 maand uitgerekend" zeg ik "wat leuk" zegt ze en pakt de gel weer. "dit kan weer koud aan voelen he" zegt ze en ik knik. ik voel de koude gel weer en Miranda gaat er met een scaner overheen. weer komt er een grijs filmpje met een baby op. je ziet het babytje bewegen.

"zo te zien is alles goed dus alles is normaal" zegt ze "fijn om te horen, mogen we de fotos en het filmpje?" vraag ik "ja tuurlijk kom maar even mee naar het kantoor" zegt ze en we lopen samen met haar mee naar het kantoor. "alstublieft" zegt Miranda en geeft ons een mapje en een video band. "bedankt" zeg ik en beide schudden we haar hand. "heel veel succes met de bavalling en veel plezier met de baby" zegt ze "dankuwel, dag!" zegt Niall en we nemen afscheid.

vanuit de verloskundige kliniek gaan we gelijk door naar de stad om baby spullen te kopen. we parkeren de auto en lopen de stad in. het is de laatste tijd vermoeiend om lang te lopen of om veel te doen vanwege de zwangerschap. ik probeer zoveel mogelijk te doen maar af en toe moet ik veel rusten. Niall wil het liefst dat ik de hele dag rust maar dat ik niet.

we lopen naar die ene winkel die we zo leuk vonden en kijken eerst voor spulletjes voor op kamer. "omg niall dit wiegje kijk nou!" zeg ik "nee vind je die mooi?" vraagt hij en trekt een vies gezicht. qua smaak verschillen we wel, niall heeft een andere smaak dan mij dus dit zal nog wel lastig worden.

"wat vindt je van deze?" vraagt Niall. "ja die is wel mooi" zeg ik en schrijven het nummer op een papiertje. dat doen ze ook bij de ikea weet je wel. we kopen nog wat meubels en kijken daarna voor de basics. we kopen luiers, speentjes, doekjes, rompertjes ect. nadat we de hele auto vol hebben gaan we nog snel langs de klus winkel voor verf. we kiezen de perfecte kleuren uit en rijden daarna naar huis.

thuis aangekomen gaan we eerst even wat eten en drinken. als ik uitgerust ben gaan we de auto uitpakken. We brengen alles gelijk naar boven en als alles boven is plof ik neer op on bed. "poeh" zeg ik "ik doe het wel rust jij maar uit" zegt Niall. "nee ik wil helpen, sowieso met verven dat is niet zo vermoeiend" zeg ik "mhh oke dan" zucht Niall en we beginnen met het verven wat het kleine kamertje.

als het verven klaar is moet het de hele nacht drogen dus zijn we voor vandaag klaar. we lopen naar beneden en ik begin met koken. als het eten klaar is gaan we eten. tijdens het eten gaat Nialls telefoon af en worden mijn ogen groot."neem op! dat kan het modest zijn" zeg ik. ookal wil ik liever niet dat hij opneemt. ik weet niet wat er door me heen gaat. Niall neemt op.

P.O.V NIALL

mijn telefoon gaat en onze ogen worden groot. "neem op! dat kan het modest zijn" zegt Emma. ik neem op en hoor gelijk Simons stem.

Simon: hey niall, we hebben grondig overleg gehad en het is gelukt! de tour wordt een half jaar verschoven en ik heb nog iets

Niall: oh echt? dat is super! wat is de verassing?

Simon: is emma in de buurt?

Niall: ja hoezo?

Simon: zet me even op luidspeaker

ik doe wat hij zegt en zet hem op luid spreker. emma kijkt me vragend aan.

Simon: emma?

emma: ja?

Simon: ik heb een verassing voor jullie, jij en de baby mogen mee op tour!

Emma: omg echt? wat super!

Niall: yes!

simon: ja dus de tour is dan over negen maanden. de details komen later wel

niall: is goed bedankt! doegh

simon: geen probleem dag!


ik hang op en emma vliegt mijn nek heen. "omg yes!" zegt ze blij. "gelukkig" zeg ik. ze zoent me wat als snel een tongzoen wordt. ze woelt door mijn haar heen en ik knijp in haar kont. ze moet lachen. ik leg haar op de bank en onze zoen wordt niet verbroken. na een lange 5 minuten laat ik los en kijkt ze me glimlachend aan.


---------------------------------

Heeyy,

Weer een nieuw hoofdstuk! Hope you liked it ;)

Comment + stem zou lief zijn

Volg mijn fan account ook als jullie willen,

Instagram: xdirectionerrxx

Twitter: niallxxgirlsxx

Byee xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu