Hoofdstuk 31

293 14 3
                                    

P.O.V EMMA
Ik wordt wakker door de geur van pannekoeken en rek me uit. Ik kijk naast me maar zie Niall niet naast me. Die zal vast wel pannenkoeken aan het bakken. Ik ben blij dat hij terug is. Ik pak mijn mobiel en check wat social media. Ik beantwoord wat tweets en like wat fotos op insta.

Als ik alles gecheckt heb appt Louis iets in onze groeps app.

Weirdo's:
Louis: Hey guysssss! Zin om mee te gaan paintballen?
Perrie: jaa wij gaan mee! :)
Lucy: wij oook! Leuk :)
Niall: wij ook :)

Ik sta op en loop naar beneden de keuken in. "Gaan wij paintballen?" Vraag ik waardoor niall schrikt en achterom kijkt. "Ook goedemorgen, en ja" zegt hij en gooit een pannenkoeken in de lucht. "Oh oke dan" lach ik en ga aan de tafel zitten. Niall gooit nog een pannenkoek in de lucht en hij heeft alleen een grijns joggingsbroek aan. Hij ziet er zo Damn good uit. Zo kan ik we-.

Er wordt een pannenkoek tegen mijn hoofd gesmeten. "He? Waar was dat voor?" Vraagt ik en haal de pannenkoek van mijn gezicht. "Voor het niet luisteren en kwijlen door mijn lichaam" zegt Niall met een grijns. "Ik mag best kwijlen om jou lichaam, en wat was je aan het vertellen?" Vraag ik.

"Ja dat mag je wel, en ik zei dat we om 1 uur bij het paintball gebouw moeten zijn" zegt hij en zet het bord op tafel en komt tegenover me zitten. "Oh okee" zeg ik en we eten onze pannenkoeken op. "Thankyouu baby voor het ontbijt" zeg ik en kus zijn wang. "You're welkome babe" zegt hij en we ruimen alles op.

*om 1 uur*
"Hey guys, jullie zijn de laatste kom" zegt Eleanor tegen Sophia en Liam. We lopen naar binnen en moeten een speciaal pak aan en krijgen geweren met verf bommetjes. Een man komt naar ons toe en legt ons alles uit. "Jullie spelen jongens tegen de meiden en degene die wordt geraakt is af" zegt hij en we knikken. "Jullie mogen op de hele binnen plaats, de tweede ronde is buiten" zegt hij en kijkt ons vragend.

"Nog vragen?" Vraagt hij. Niemand steekt zijn hand op. "Oke dan mogen jullie beginnen als ik een start signaal geef dus verstop jullie alvast" zegt hij en we rennen allemaal weg. "3! 2! 1! Go!" Roept hij en overal vliegen de verf bommetjes. Ik heb me verstopt in een groot klimrek en kijk voorzichtig of er iemand komt. Ik zie dat Perrie, Lucy, Liam en harry als af zijn.

Louis kijkt rond en ziet me. Ik ren snel weg en kijk om me heen. Fieuw ik ben hem kwijt! BAM! Ik ben geraakt op mijn been en hoor Louis zijn evil lach. "Laat me hier niet dood gaan!" Zeg ik dramatisch en zie Niall ook aan rennen. Hij moet ook heel hard lachen en ik moet zelf ook wel lachen. "Kom we moeten Eleanor en Sophia nog!" Zegt Louis en ze rennen weg.

Ik loop ook naar de zijkant en de recht kijkt me meelevend aan. "Ik had ze best kunnen raken" zeg ik lachend. "Volgende ronde gaan wij winnen" zegt Perrie knipoogend. "Dacht het niet ladies" zegt Liam die blijkbaar mee luisterde. "Let maar op Payno" zeg ik en geef Perrie een knipoog. Sophia en Eleaor komen onze kant oplopen met allemaal verf op hun pak.

De boys juichen heel hard. "WIJ HEBBEN GEWONNEN!!" "Jaja. Wacht maar tot de volgende ronde" zegt Lucy en we knikken. "Die gaan wij ook winnen" zegt Louis zelfverzekerd en we lachen sarcastisch. "Ahw kan kleine Emmie niet tegen haar verlies" zegt Niall met een baby stemmetjes en knijpt in mijn wangen. "Wacht maar tot thuis" zeg ik waarschuwend en de andere jongens joelen: "Oehhh Nialler" en hij heeft een grijns op zijn gezicht die ik negeer. Hahaha sukkel.

"3! 2! 1! Go!" Roept dezelfde man weer en overal vliegen de verf bommetjes weer! Ik raak Zayn en hij loopt naar de zijkant. "Jou krijg ik nog wel Emma!" Roept hij en ik steek mijn tong uit. Ik buk net optijd voor een bommetje van Harry en schiet hem af. "Niet mij styles!" Roept ik en ren naar een struik. Ik zie Liam om zich heen kijken en schiet een bommetje recht op zijn kont.

"Ahw! Wie deed dat" zegt hij en kijkt achter zich. "Emma!" Gromt hij en loopt naar de andere kant. El, perrie, Louis, Niall en ik zitten nog in het spel en ik roep de meiden stiekem bij me. "Ik ga voor Niall jullie Louis oke?" Vraag ik "ja!" Zeggen ze en rennen voorzichtig weg. Ik kijk rond en zie Niall weg rennen en hij flikkert voorover. "HAHAHAHA" lach ik heel hard en zie Niall naar me kijken.

"Louis! Daar is ze!" Roept Niall en rennen mijn kant op. Shit waar zijn Perrie en El? Opeens valt Louis op de grond en stopt Niall ook met rennen en naar Louis lopen. Achter hun zie ik Perrie en El met hun pistooltjes staan. "Niall vecht voor je leven" roept Louis dramatisch. Niall wil net op Perrie schieten als ik hem raak op zijn buik. "GEWONNEN!" Juichen we en rennen met alle meiden in een groeps knuffel die half op de grond valt.

"Ik zei toch dat wij gingen winnen" zeg ik met een grijns en de boys kijken ons Sqausi boos aan en wij lachen ze uit. Nadat we de pakken hebben uitgedaan en allemaal hebben betaalt lopen we terug naar de auto's. "Het was leuk guys!" Zegt Perrie en geven elkaar een knuffel. "Bye guys!" Zeggen we en rijden naar mijn huis. "Ik ga even avond eten maken" zeg ik en Niall knikt en geeft me een kus.

Ik loop naar de keuken en begin het vlees te bakken. Terwijl ik de aardappelen laat koken doe ik de sla mixen en dek de tafel. "Niall eten!" Roept ik vanuit de keuken naar de woonkamer. "Okidoki" zegt hij en neemt plaats. "Hey Em ik was aan het denken" zegt Niall en ik kijk hem vragend aan. "Kunnen we niet beter samen gaan wonen? Want ik ben eigenlijk altijd bij jou en het is best zonde van mijn huis enzo" zegt hij. "Ja je hebt eigenlijk wel gelijk, maar zullen we dan gewoon een nieuw huis zoeken?" Vraag ik "ja is goed we kijken morgen wel even" zegt hij en ik knik.

'S avonds zitten ik en Niall gezellig op de bank met kaarsjes en hapjes. We kijken een serie. Niall zit nog een beetje op zijn telefoon en ik kijk een beetje mee Ghehehe. Ik zie dat hij tweet: @Niallhoran The tour was amazing! Thankyou guys! See you soon! Love you all xxxx :)

"Wat ga je morgen eigenlijk doen?" Vraagt niall die net wat chips in zijn mond duwt. "Ik moet werken van 11:00 uur tot 17:00 uur jij?" Vraag ik "ik moet van 10 tot 2 uur naar de studio en dan niks" zegt hij "oh chill wat ga je verder nog doe. Dan?" "Ik denk bij mij thuis wat opruimen ofz" zegtbhij en ik knik.

Om 23:30 liggen Niall en ik in bed en knuffelen een beetje. "Ik vind het raar dat ik eigenlijk een jaar zonder jou heb kunnen slapen" zeg ik "tja ik weet ik ben goddelijk" zegt hij en trekt een pedo gezicht. "Hahaha sukkel" zeg ik en sla hem zachtjes. "Ik heb jou ook gemist hoor drol" zegt hij en kust me. "Drol? Serieus? Wauw" lach ik.

"Ga nou maar slapen gekke" zeg ik en kus hem lang op zijn mond. "Goodnight Nialler" zeg ik nog en ga met mijn hoofd weer op zijn borst liggen. "Goodnight Emmie" zegt hij en samen vallen we in slaap...

------------------------------------
Heey guyss!
Mijn boek is bijna 1000 x gelezen! 😱
Thankssss❤️
Was het een leuk hoofdstuk? Let me know :)
Morgen komt perfect uit!😍😍😍
Oke byeee, xxx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu