hoofdstuk 59

206 9 2
                                    

P.O.V NIALL

Vandaag zijn de EMA'S! Emma ligt nog te slapen dus ik maak haar wakker en daarna Verschoon ik Sarah. De boys en ik moeten eerst nog naar een optreden en daarna moeten we ons gaan klaarmaken voor de EMA. Als sarah is aan gekleed ga ik douchen en doe ik mijn kleren aan.

"hoelaat zie ik je weer?" vraagt Emma als ze de badkamer in komt. "uhm ik denk dat ik rond 15:00 uur weer hier ben" zeg ik en ze knikt. "oke" Ik geef haar een lange kus en daarna geef ik Sarah ook een dikke kus. Als ik mijn mobiel heb gepakt vertrek ik samen met de boys naar het optreden.

P.O.V EMMA

Als Niall weg is trek ik mijn grijze trainings- broek met en los t-shirtje aan. Sarah kijkt tv en ik pak mijn laptop en kijk een leuke film op Netflix. Ik denk dat vandaag een lekker dagje in het hotel wordt. Opeens herinner ik me dat ik mijn moeder al een tijdje niet meer heb gesproken.

Ik zet de film op pauze en pak mijn mobiel. Ik klik op haar naam en bel haar

Anna: met Anna watson?
Emma: hey mam! Met Emma
Anna: lieverd! Hoe is het?
Emma: goed! We zijn nog aan het Touren, hoe is het met jullie?
Anna: waar zitten jullie nu?
Emma: in Parijs het is echt mooi! En raad eens
Anna: wat is het lieverd?
Emma: Niall heeft me ten huwelijk gevraagd!
Anna: oh god echt?!
Emma: ja echt!
Anna: dat is super! Wanneer komen jullie in Ierland?
Emma: hierna dus dan kunnen we die dagen samen doorbrengen en Sarah's verjaardag vieren!
Anna: ja dat is perfect! Hoe is het met haar?
Emma: goed! Ze heeft haar eerste woordjes gezegd en kan al kruipen
Anna: wat leuk! Wat waren haar eerst woordjes?
Emma: mama en papa echt zo schattig!
Anna: wat leuk schat maar ik moet verder met de was, ik bel je deze werkongeval even oke?
Emma: is goed mam doegh
Anna: dag!

Ik leg mijn telefoon weer weg en kijk naar Sarah die met haar poppen voor de tv zit. Ze brabbelt wat mee met dora op de tv. Ik sta op en ga bij haar op de Sofa zitten. Ik bekijk haar en ze kijkt me aan met haar helder blauwe oogjes. Die doen me meteen denken aan Niall. Ik kijk naar de diamanten ring die om mijn vinger blinkt. Het is wel snel gegaan in die 2 jaar maar ik weet zeker dat ik dit allemaal wil.

Ik hou superveel van Niall en kan niet meer zonder hem. Voordat Sarah er was wist ik niet of we het aankonden maar nu ze er is hebben we veel meegemaakt en weet ik zeker dat we een super gezin worden al denk ik dat er door de jaren wel uitbreiding komt Maarja. Ik grinnik in mezelf en aai Sarah over haar hoofdjes waar ze al een boel haren heeft.

Er wordt geklopt op de deur en ik geef Sarah een kus op haar hoofd. Ik loop naar de deur en open hem. "Heyy kan ik binnenkomen?" Vraagt Lucy. "Tuurlijk" zeg ik en laat haar binnen. "Ik wou gewoon weer eens met je kletsen aangezien we dat al heel lang niet echt meer hebben gedaan" zegt ze "ja klopt kom eens" zeg ik en trek haar in een knuffel. "Ik mis onze tijd" zegt ze "ik ook Luus" zeg ik.

"Zal ik room serves bestellen?" Vraag ik "dan kunnen we hier lunchen en kletsen" Lucy knikt "ja lekker" zegt ze en neemt Sarah op haar schoot. Ik glimlach naar haar en pak de telefoon om room serves te bestellen. Na 10 minuutjes klopt iemand aan en open ik de deur weer. Een dienst meisje rol het karretje met eten binnen en wil de kamer weer verlaten. Ik hou haar tegen en geef haar 5 euro fooi. "Dankjewel" glimlacht ze "you're welcome" zeg ik en ze verlaat de kamer.

Na een gezellig meiden middagje met Lucy vertrekt ze weer naar haar eigen want we moeten ons gaan klaar maken voor de Ema's. Niall komt binnen en geef me een kus. "Hey ni" glimlach ik "Hi babe" zegt hij en slaat zijn armen om me heen. Hij lacht en geeft me kleine kusjes. Hij laat me los en pakt Sarah van de bank. "Prinsesje van me" zegt hij en geeft allemaal kusjes op haar wang. Ze giechelt het uit en slaat haar handjes om zijn nek. Ik krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht.

"Ik ga even douchen" zeg ik en Niall knikt. Ik loop naar de badkamer en draai de douche open. Ik kleed me uit en stap onder het lekkere warme water en was mijn lichaam en haren. Nadat ik in de douche ben geweest wikkel ik Eem handdoek om me een en loop ik naar de Kamer. Niall kijkt me met een grijns aan en ik draai met mijn ogen. Ik pak mijn trainingsbroek en shirt weer aan en loop weer maar de badkamer.

Ik droog mijn haar en doe mijn make-up. Vandaag doe ik meer dan anders op, ik maak een lichte maar toch stevige ooglook en doe de rest van de make-up. Na dat ik met mijn make-up heb gedaan ga ik mijn haren krullen en breng jet in model. Voordat ik mijn jurk ga aandoen maak ik eerst Sarah klaar. Niall geeft me een kusje en gaat dan ook douchen. Ik pak Sarah en loop ook naar de badkamer. Ik vindt het heel normaal om Niall nu naakt te zien.

Ik laat het bad half vollopen en zet Sarah erin. Ik was haar goed en doe haar haartjes ook. Als ze klaar is haal ik haar eruit en laat ik het bad leeg lopen. Ik droog haar af en smeer haar in met Zwitsal. Niall stapt ook weer uit de douche en gaat zich ook aankleden. Ik doe Sarah haar roze glitterend jurkje aan en doe haar witte gympjes aan. Verder doe ik haar haartjes kammen en dan is ze klaar. Ik geef haar een kusje. "Wat ben je mooi he?" Vraag ik "je bent zo schattig" zeg ik weer.

"Net zoals haar moeder" zegt Niall. Hij staan in de deur opening met zijn pak aan. "Ahw ni" zegt ik en bloos. "Ahh je bloost" lacht hij waardoor ik ook ga lachen. "Kun je mijn stropdas even doen?" Vraagt hij en loopt naar me toe. "Tuurlijk" zeg ik. Ik strik zijn stropdas en doe hem goed om. "Klaar" zeg ik en geef hem een kusje op zijn wang. "Thanks babe"

Ik zet Sarah op de bank en ga mijn eigen jurk aan doen. Hij is wit en is kort. Hij komt tot mijn knieën en hij is een beetje poefie. Er zit een klein goed riempje om mijn taille en ik trek en zwarte hakken onderaan. "Je bent het meest mooie meisje dat ik ooit heb gezien" zegt Niall en komt achter me staan. "Thanks baby" zeg ik en draai me om. "En jij bent eerlijk waar de mooiste jongen die ik heb gezien" zeg ik. Hij ziet er geweldig uit in zijn donker blauwe/zwarte pak en hij heeft zijn bril op.

"Je ziet er hot uit met die bril" lach ik "dus normaal ben ik niet hot?" Vraagt hij nep beledigd. "Jawel altijd" glimlach ik en hij drukt zijn zachte lippen op de mijne. Het wordt een zoen en weer voel ik het vuurwerk tussen ons. Als ik terug trek lach ik breed en kijk in Nialls twinkelende ogen. "Zullen we gaan?" Vraag ik "ja wacht eerst een selfie in de spiegel van ons 3tjes" zegt Niall en pakt Sarah. Hij zet Sarah voor onze voeten neer en Niall en ik gaan achter haar staan. Hij maakt de foto en ik pak Sarah en mijn tas. "Ready?" Vraag ik "helemaal" glimlach Niall.

-----------------------
Haay
Sorry dat ik 5 dagen niks meer heb geüpload! Ik had het echt heel druk en we hebben Sinterklaas gevierd. Hoe was jullie Sinterklaas?
Hope you liked it?
Comment + vote zou super zijn :)
Xx kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu