WEDDING DAY DEEL 1
P.O.V EMMA
Ik wordt wakker door de wekker en kijk op de klok 6:00. Ik kijk de hotel kamer rond. We zijn nu al twee weken in Ierland om onze bruiloft gereed te maken. We gaan in een kerk in Ierland trouwen omdat we hier allebei vandaan komen en het wel leuk en mooi vonden om nier te trouwen. We hebben best een grote kamer met een aparte keuken nog erbij. Meteen kom ik overeind en bedenk me dat dit de mooiste dag van mijn leven word! Ik schut Niall langzaam wakker en ook hij komt overeind. "Vandaag word geweldig!" glimlach ik "Jazeker!" zegt hij en kust me. Ik ga mee in zijn kus en hij komt boven me hangen.
Ik onderbreek onze kus en lach. "Niall we moeten echt opstaan nu" zeg ik en gaat weer van me af. "Klopt en ik moet over een uur weg zijn" zegt hij en staat op. Hij loopt naar de Badkamer en ik hoor de douche aangaan. Ik wrijf door mijn ogen en pak mijn telefoon.
Ik heb een hoop berichten maar open alleen even die nu belangrijk zijn. Mijn moeder en de bruidsmeisjes zijn om 8 uur hier. Sarah bleef gister avond bij Mijn moeder slapen die perse bij oma wou slapen. Ik rek me nogmaals uit en stap uit bed.
Ik loop het gangetje door en kom in de keuken en mijn mond valt open als ik in de keuken kom. De hele tafel in gedekt met verse broodjes en jus. Er staan bloemen en nog veel meer. In het midden tafel staat een envelop. Ik maak het open en lees het kaartje.
Hey (bijna mr en mrs Horan),
we hebben dit hele ontbijt vanmorgen om 5 uur voor jullie klaar gemaakt,
Jullie verdienen het,
Geniet maar lekker van dit geweldige ontbijtje,
tot strakjes!
xxx The girls
Ik glimlach en Snuif de geur op van de lekkere broodjes en neem plaats. Niall komt de keuken in en kijkt verrast naar de tafel. "heb jij dit gedaan?" vraagt hij verbaasd. "nee, hier" ik geef hem het papiertje en hij leest het snel. "dat is nog eens lief" lacht hij en neemt tegenover mij plaats. "Het wordt een mooie en geweldige dag" glimlach ik en leg mijn hand op die van Niall. "met jou is alles geweldig" zegt hij en ik bloos.
Terwijl ik de laatste restjes in de prullenbak gooit klopt er iemand op de deur. "Ik open wel" roep ik naar boven waar Niall zich nog verder klaar maakt. Als ik de deur open staan de boys er. "Hallo bruid, we komen u Bruidegom stelen" zegt Harry. Ik kan een lach niet onderdrukken. Niall komt de trap aflopen met een tas en geeft me een lange kus. "tot straks" zegt hij en kust me nog een keer. "tot straks" lach ik en ze lopen de gang door naar de lift.
Niall en ik wouden elkaar niet zien voor op deze dag. Vanaf nu mogen we elkaar niet meer zien. Ze zeggen dat het ongeluk brengt en daar geloof ik ook nog in. Ik loop naar de badkamer en neem een lekkere douche. Ik droog me af en doe mijn grijze trainings broek aan en een topje.
Ik kan me nog niet omkleden aangezien ik toch dadelijk mijn mooie trouwjurk aantrek. De zenuwen beginnen al in mijn buik te zweven. Ik heb hier een heel jaar naar uitgekeken. Ik loop terug naar de keuken en maak mezelf een kop koffie. Ik kijk op de keuken klok en zie dat ik nog een half uur heb. Mijn gedachten dwalen weer af naar vroeger.
Ik had gewoon nooit gedacht dat mijn leven er zo zou uitzien. Ik ben zielsgelukkig over hoe het allemaal is gelopen. Ik plof op de zachte grijze bank neer en kijk naar buiten. Het is best warm en het zonnetje schijnt heerlijk. We kunnen vanuit de ramen over de hele stad kijken. Ik voel de warmte gewoon door de ramen heen komen. Ik hoor weer iemand klopen en spring meteen op. Ik open meteen de deur.
"Heyyyy" zegt Eleanor blij "het guys kom binnen" zeg ik en ik laat ze allemaal binnen. Mijn moeder heeft Sarah op haar arm en ze is al helemaal klaar. "omg Sarah je ziet en schitterend uit" gil ik en neem haar over. Ze heeft haar eigen bruidsmeisjes jurkje aan en haar haren zijn mooi opgestoken. Ze heeft witten sokjes aan met open zwarte schoentjes.
We lopen naar de 'woonkamer' en iedereen neemt plaats. "trouwens echt heel erg bedankt voor het lieve ontbijtje" zeg ik "geen dank!" roept Lucy. Ik haal 11 glazen cola en zet ze neer op de salon tafel. "Maura en Denise ik ben echt heel blij dat jullie er zijn" glimlach ik "Dit zou ik voor mijn leven nooit missen" antwoord Maura "inderdaad" zegt Denise.
Na een kwartier is de kapper en de visagie er. De meiden kleden zich allemaal om en als ze klaar zijn helpen ze mij in mijn jurk. Hij word elke dag mooier. Hoe langer ik er na kijk hoe mooier hij lijkt. Mam maakt de rits dicht en ik bekijk mezelf in de spiegel. "Hij is zo mooi" jammert Sophia die achter me komt staan. Ik glimlach naar haar en dan doet de kapper iedereens haar.
Meteen daarna moeten de visagie al onze make up doen. We nemen allemaal een glasje wijn en toosten op de bruiloft. "op een onvergetelijke dag!" roept Jesy. we lachen en nemen allemaal een slok. Als mijn make up ook klaar is doe ik mijn hakken aan en pak ik mijn boeket. De fotograaf komt de kamer in. Mam had hem ingelaten.
We hebben 2 fotograafs ingehuurd eentje voor de boys hun fotos en een voor ons meiden. er klopt nog iemand op de deur en mijn moeder doet open. Er staat onze chauffeur. "goedemorgen, de auto staat voor klaar. bent u zover?" vraagt de chauffeur. "jezeker" zeg ik blij en gaan met de lift naar beneden. Mijn mond valt open als ik een grote hummer limo buiten zie staan. "wie heeft dit geregeld?!" roep ik "Niall" zegt Maura. "what? hij is ook echt een schatje" lach ik. "mama!" hoor ik Sarah roepen. "ja schat?" zeg ik als ze komt aanrennen. "ik wil bij jou blijven" zegt ze "tuurlijk blijf je bij mij" zeg ik en we stappen allemaal in de limo.
Als we bij de kerk aankomen stappen we allemaal uit en maken we nog wat fotos met de limo. Ik krijg bijna geen adem van de zenuwen en het korset maar dat maakt niks uit. We lopen naar binnen en lopen naar een gang. Iedereen is al binnen en Niall ook. Hier heb ik mijn hele leven naar uitgekeken. Ik ben nog blijer dat mijn meisje er bij is. Sarah staat voor me en is het bloemenmeisje. Mijn moeder loopt met haar mee straks over de witte loper.
"Emma! mijn meisje" Zegt pap als hij binnen komt. Hij heeft tranen in zijn ogen en zijn handen voor zijn mond. "Papa" glimlach ik en knuffel hem stevig. Ik ben blij dat ik zn sterke band met mijn vader heb. Hij is natuurlijk ook degene die mij naar het altaar loopt. "Je bent zo verschrikkelijk mooi" snikt pap. "ahw, pap niet huilen. anders ga ik ook nog huilen" zeg ik met tranen in mijn ogen en knuffel hem nog eens. "oke oke" lacht hij.
De deur gaat open en de muziek begint te spelen. Ik moet als laatste lopen met pap. Eerst gaan de bruidsmeisjes met de jongens ernaast. Daarna gaan Mike en Sarah samen met Mam en Maura lopen en strooien allemaal rozen blaadjes en dan is het eindelijk mijn moment.
---------------------
Deel 2 komt Dit weekend! :)
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...