Hoofdstuk 64

188 10 1
                                    

P.O.V NIALL
Ik loop de hotel kamer uit en stap in de lift naar beneden. Dit is onze tweede dag in Italië. Emma is al beneden in de lobby om Sarah daar af te geven aan Eleanor want, we gaan trouw ringen uitzoeken. We hadden online gekeken en hier in de buurt ligt een goede juwelier.

*ping* ik stap de lift uit en zoek naar Emma. Als ik haar zie loop ik naar haar toe en geef haar een kusje. "Tot straks!" Zegt ze tegen Eleanor en we lopen naar de zwarte gehuurde BMW. Ik start de auto en rij naar de bestemming. "Hoelang is het rijden?" Vraagt Emma. "15 minuutjes" zeg ik haar en ze knikt.

P.O.V EMMA
we lopen een klein winkeltje in en een oud schattig mannetje loopt naar ons toe. "Goedemiddag, kan ik jullie helpen?" Vraagt hij. "We kijken even rond" glimlach ik en de man knikt. Er staan een paar vitrine's met mooie sieraden. Niall kijkt in een grote vitrine en ik loop naar een andere. Ik bekijk de mooie trouwringen. Sommige hebben diamantjes en sommige niet.

Persoonlijk wil ik een met Diamantjes maar een gouden met er iets in gegraveerd is ook mooi. "Emma kom eens" zegt Niall dus loop ik naar hem toe. "Wat vind je van deze?" Vraagt hij. Ik bekijk de ringen goed. Ze zijn allebei goud en eentje heeft kleine diamantjes in het midden. "Wauw Niall, ze zijn geweldig!" Zeg ik en kijk hem lachend aan.

"Kan er ook iets in gegraveerd worden?" Vraag ik aan Niall. "Geen idee, ik zal die man wel eens vragen" ik knik en hij loopt naar de man toe. Hij komt samen met de man terug. "Ja dat kan" zegt de man en haalt de ringen uit de vitrine. We lopen naar de balie. "Dus dit worden jullie ringen?" Vraagt hij "ja, maar dus er kan iets in gegraveerd worden?" Vraagt Niall. "Jazeker wat willen jullie erin hebben?" Vraagt hij.

Ik kijk Niall aan. "Misschien onze trouw datum?" Vraagt hij aan mij "ja is goed" zeg ik en de man knikt. "En wat is die datum?" Vraagt de man weer. "06-04-2016" zeg ik en de man schrijft het op Een papiertje.

"Dat is dan €400  euro" zegt de man. Mijn ogen worden even groot maar dan realiseer ik me dat het diamantje echt is en dat er iets in gegraveerd moet worden. Niall betaald de ringen en we krijgen een papier mee met de informatie over het opsturen van de ringen.

"Zullen we een ijsje halen? Ik heb het echt warm" vraagt Niall. "Ja lekker" we rijden naar een ijs salon in de buurt en ik bestel een ijsje met 2 vanille bolletjes. Niall heeft 3 bolletjes chocolade gekocht en we eten het buiten aan een tafeltje op.

Fans hebben ons in de gaten en willen natuurlijk met Niall op de foto. Hij neemt een aantal foto's en de meiden laten ons verder met rust wat Fijn is. Als we ons ijs op hebben rijden we terug naar het hotel en gaan we terug naar onze kamer.

"Ik ga Sarah even halen" zeg ik "is goed" zegt Niall en hij loopt onze kamer in. Ik begroet de beveiliging die in de gang staan en loop naar Eleanors kamer. Na drie keer aankloppen opent ze de deur met Sarah in haar armen.

"Hey" zegt z en overhandigd Sarah aan mij. "Was ze lief?" Vraag ik "ja, ze heeft bijna alleen maar geslapen" zegt El en ik glimlach. "Dankje voor het oppassen" zeg ik en kijk haar dankbaar aan. "No problem girl" zegt ze. "Ik spreek je vanavond weer" zeg ik "bye" zegt ze en ik loop naar terug naar onze Kamer.

"Hey my girl" zegt Niall en grijpt Sarah uit mijn handen. Ik lach en plof op bed neer. Ik pak mijn mobiel en besluit mijn moeder maar even te bellen.

P.O.V NIALL
ik hoor Emma bellen dus ga ik even spelen met Sarah. Vanavond hebben we weer een show waar ik ontzettend naar uitkijken. We zijn al over de helft van de Tour. Tot nu toe heb ik echt super erg genoten van de shows en fans.

Ik pak mijn mobiel en besluit iets liefs te tweeten naar de fans: @NiallOfficial hey guys...looking forward to the show tonight! Love you guys! ❤️ nadat ik dat heb geweest kijk ik nog wat rond op twitter en sluit hem daarna af.

Emma klimt van het bed af en rekt zich uit. "Ik ben zo lui" zegt ze en loopt naar het keukentje en pakt een zak chips. "Ik wil ook chips" zeur ik en ze gooit een andere zak naar me toe. "Thankyou" lach ik en Sarah speelt met baar poppen.

*2 uur later*
"Emma ben je klaar?" Roep ik naar de badkamer "ja bijna!" Roept ze terug en ik zucht. "Mama is een beetje langzaam he?" Vraag ik aan Sarah die ik op mijn arm heb. "Dat hoorde ik!" Hoor ik Emma roepen. "Was ook de bedoeling" zeg ik en ze komt de badkamer uit lopen. "Nu klaar?" Vraag ik "yup" zegt ze.

*2 uur later*
Ik pak mijn gitaar en we gaan met zen vijven in een kring staan. We doen onze ritueel en we horen de fans al gillen. Ik krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik kus Emma en dan rennen we het podium op. Duizenden mensen gillen en we beginnen met Cloulds.

--------------------------
Heey guys,
Sorry dat het de laatste tijd langzaam, ik moest vandaag gewoon uploaden. Ik hoop dat jullie een leuke kerst hebben gehad! Ik in ieder geval wel. Alvast een gelukkig nieuw jaar! Morgen is het de laatste dag van 2015! Het was een moeilijk jaar voor ons directioners maar we zijn er samen met de boys doorheen gekomen!

HAPPY NEW YEAR!🎉💞🙏

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu