Hoofdstuk 69

165 6 0
                                    

WEDDING DAY DEEL 2

P.O.V EMMA

Ik haak mijn arm door die van mijn vader en hou mijn boeket in de andere hand vast. Nog een laatste check in de spiegel die naast de grote deur hangt en een diepe zucht verlaat mijn mond. Dit word HET moment. Mijn zenuwen zijn gigantisch. "niet zo nerveus lieverd" zegt Pap en geeft me nog een knuffel. "loop maar" zegt de vrouw van de kerk en ik loop samen met mijn vader door de deur de witte loper op.

P.O.V NIALL

Emma komt de hoek omlopen en mijn mond valt open. Ze is de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien. Ik krijg tranen in mijn ogen en kijk hoe ze samen met haar vader langzaam naar het altaar loopt. Haar jurk zweeft gewoon perfect met haar mee als ze loopt. Ik veeg mijn tranen weg en glimlach naar haar.

P.O.V EMMA

Ik zie dat Niall tranen in zijn ogen heeft. Ik glimlach en loop langzaam naar het altaar met mijn vader. Sarah staat bij de bruidsmeisjes en kijkt me bewonderend aan. Bij het altaar aangekomen geef mijn vader me een kus op mijn wang en geef me over aan Niall.

Ik kijk hem aan en hij lacht lief. Hij heeft zijn tranen weg geveegd en zegt: "je bent het mooiste meisje op deze planeet". "dankje" bloos ik. We worden onderbroken door de man die ons gaat huwelijken.

"dames en heren, fijn dat jullie er allemaal zijn. Vandaag zijn we hier om deze twee bijzondere mensen met elkaar te verbinden." begint hij. "Jullie hebben een lange reis afgelegd om samen een toekomst te maken. jullie mooiste bezit is er al namelijk jullie bijzondere dochter Sarah."

"Niall jij mag beginnen met jou geloften aan Emma" zegt de pastoor.

"Emma, Ik weet niet eens waar ik moet beginnen" lacht hij "Vroeger had ik stiekem al een crush op je, toen we na een hele lange tijd elkaar weer zagen was mijn hart al meteen van jou. Je bent het mooiste en geweldigste meisje dat ik ooit heb gezien. Ik kan me geen leven meer zonder je zien. Ik kan niet wachten om onze toekomst samen met onze prachtige dochter Sarah uit te breiden. Je zorgt altijd al goed voor me en elke keer dat ik je zie tover je een glimlach op mijn gezicht. Als ik niet lekker in mijn vel zit ben jij altijd de eerste die voor me klaar staan. Jij bent de liefde van mijn leven. Ik hou ontzettend veel van je" zegt hij en ik veeg mijn tranen weg.

"Heel mooi Niall, Emma jou beurt" zegt de pastoor.

Ik zucht zenuwachtig en lach. "Niall, Ik moet bekennen ik had mijn twijfels op het begin van onze relatie. Altijd als ik terug denk aan vroeger krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Hoe we samen in de boomhut klommen en hoe we katten kwaad uithaalde bij de buren. Ik had vroeger al een crush op je. elke keer als ik je zag kreeg ik kriebels in mijn buik. Toen we elkaar weer zagen na twee jaar waren die kriebels er weer meteen. Ik ben oprecht het meeste gelukkige meisje op aarde. Nadat we Sarah kregen kon mijn leven niet meer stuk. Je bent de meeste geweldigste en mooiste jongen op deze wereld. Elke keer als je me knuffelt of kust denk ik weer hoe gelukkig ik wel niet ben. Ik hou ziels veel van je." zeg ik en kijk hem aan.

Hij heeft ook tranen in zijn ogen en knipoogt naar me. Ik bloos en de pastoor gaat verder. "Dat was heel mooi Emma. Met de geloften's laten zijn hun liefde voor elkaar zien" zegt hij "Niall wil je de volgende woorden na mij herhalen?" vraagt Pastoor en Niall knikt.

Pastoor: "Ik Niall Horan"

Niall: "Ik Niall Horan"

Pastoor: "beloof bij deze"

Niall: "beloof bij deze"

Pastoor: "Dat ik aan Emma's zij blijf staan tot de dood of scheid"

Niall: "Dat ik aan Emma's blijf staat tot de dood of scheid"

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu