Hoofdstuk 10

469 14 2
                                    

*hebben een half jaar*
P.O.V niall
Vandaag hebben Emma en ik een half jaar en ik ben zo blij. Ik ben gisteren extra thuis gaan slapen zo kan ik nog even een paar voorbereidingen doen. Ik moet doe alsof ik het vergeten ben en dan haar verassen Ghehehe. Ik sta op en maak me klaar en ga ontbijten.

Na het ontbijt rij ik naar de stad en ga naar de juwelier waar ik gisteren ook was. Ik heb een kettinkje laten maken met daar elkaars naam gegraveerd. Ik betaal de man en loop weer naar buiten ik sms liam of hij alles klaar heeft gemaakt voor vanavond.

Niall: Hey Li! Alles klaar?

Liam: Hey nialler! Ja alles klaar, alleen nog klaar zetten.

Niall: Oke, Thanks!

Ik zie dat ik nog een appje heb van Emma.

Emma: Uhm Hey, wil je vandaag iets gaan doen?

Ik moet haar afzeggen want dan is ze verdrietig en gaat ze met perrie shoppen en dan maakt perrie haar mooi om zogenaamd naar een club te gaan. Wat helemaal niet zo is Ghehehe.

Niall: Nee sorry ga al met harry weg xx

Toch is het pijnlijk om tegen haar te moeten liegen.

Emma: Oke.

Ze is boos dat merk ik door haar typen. Oeps. Wacht maar tot straks.
Ik leg mijn mobiel weg en rij terug naar huis en maak me klaar voor vanavond. Het is in inmiddels al 5 uur . Ik koop nog snel een hele grote bos met rode rozen.

Ik weet dat ze die super mooi vindt. Ik bel nog snel perrie om te zeggen dat ze naar Emma kan gaan. Na een paar keer overgaan neemt ze op. Hier het gesprekje:

P: Hey nialler!
N: het pezz! Je kan nu naar haar toe.
P: okee komt voor elkaar hoelaat moet ze klaar zijn?
N: om 6 uur bij het strand.
P: komt voor mekaar byee!
N: byee!

P.O.V Emma
Het is al 12:30 en ik heb nog niks van niall gehoord pfff. Ik denk dat hij het vergeten is...hoe kan hij dit nou vergeten. Ik besluit hem maar te appen of hij iets wil doen en het hem dan vragen waarom hij het vergeten is.

Emma: Uhm Hey, wil je vandaag iets gaan doen?

Ik zie dat hij online is en dat hij het gelezen heeft en krijg een berichtje binnen.

Niall: Nee sorry ga al met harry weg xx

What? Hij is het dus echt vergeten. Ik voel me verdrietig en wil eigenlijk in bed gaan liggen maar de bel verpest mijn gedachten. Ik open de deur en zie perrie voor me staan. "Het meid! Zin om samen iets te gaan doen?" Vraagt ze blij. " nee ik ben in een slechte bui sorry" zeg ik. "Wat is er gebeurd?" Vraagt perrie. "Kom eerst binnen" zeg ik en pezz loopt naar binnen.

We lopen naar de woonkamer en gaan op de bank zitten. "Nou wat is er?" Vraagt ze. "Pfff ik en niall hebben vandaag een half jaar en hij is het gewoon vergeten en gaat iets doen met harry" zeg ik sip. "Echt? Nou dan denk ik dat ik je ga opvrolijken" zegt ze "wat ga je doen dan?" Vraag ik "wij gaa shoppen en naar de club vanavond" zegt ze.

"sorry perrie maar daar heb ik even geen zin in" zeg ik maar perrie schudt haar hoofd. "Jij gaat mee" zegt ze en ik stem na een tijdje dan toch maar in. We rijden naar de stad en lopen een mega dure winkel in. "OMG die jurk!" Gilt perrie. Hij is wit en zwierig hij is voor korter en achter langere en streples.

Hij is echt mega mooi. "Wauw perrie hij is echt mooi ga je hem passen?" Vraag ik maar ze schud haar hoofd. "Nee ik niet maar jij wel" zeg ze en duwd de jurk in mijn handen em ik pas hem. We kopen hem en gaan terug naar huis. Perrie doet mijn haar en make-up ik zie er heel a ders uit dan perrie. Zij is wat meer casual dan mij wat ik maar raar vindt.

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu