P.O.V NIALL
Ik wordt wakker door hard gebonk op onze hotel deur. "Ik kom al!" roep ik en loop naar de deur om hem open te maken. Ik open de deur en zie paul staan. "Sorry dat ik je zo vroeg wakker maak, maar je moet over 20 minuten beneden in de lobby zijn om naar de studio te gaan" zegt hij "oja shit vergeten ik kom eraan" zeg ik en hij knikt.
ik sluit de deur en loop terug naar bed. Emma zit inmiddels al recht op bed. "ik moet over 20 minuten naar de studio, sorry was het vergeten" zeg ik "oh oke geeft niet" glimlacht ze en kijk weer op haar telefoon. Ik neem snel een douche en kleed me om.
"Ik bel je straks nog even oke?" vraagt ik "is goed" zegt ze en ik geef haar en kus. Sarah is inmiddels ook wakker dus ik geef haar ook een kus en vertrek naar de lobby. "Oke boys kom" zegt Paul en we lopen naar buiten waar nu al een hele groep fans staat. Jezus zijn ze de hele nacht hier gebleven?
We moeten doorlopen en in een busje stappen. Bij de studio aangekomen gaan we meteen inzingen en nemen wat op voor het album. "Tot hoelaat duurt dit?" vraagt ik aan Garett "Om 13:00 uur zijn jullie klaar" zegt hij en ik knik.
Na de studio opnames besluiten we met zen vijven wat te gaan eten bij nandos. We bestellen allemaal iets en gaan aan een tafeltje zitten. "de tour is zo vet tot nu toe!" zegt Harry enthousiast "je echt wel vooral Australië vond ik vet" zeg ik "ik verheug me echt op Amerika" zegt Liam "ja man wordt weer leuk!" zegt Zayn lachend.
Als we weer terug zijn bij het hotel loop ik gelijk naar de bovenste verdieping en loop naar mijn kamer. Als ik onze kamer weer inloop zie ik dat Emma tv is aan het kijken met Sarah. "Hey babe" zeg ik en loop naar de bank. "Hey Nialler" ze kust me en ik kus terug. Ik geef Sarah ook en kus en ze giechelt.
"Hoe was het in de studio?" Vraagt Emma. "Goed, we hebben een nummer af" zeg ik terug. "Oh leuk. Wanneer komt het album uit eigenlijk?" "Na de Tour pas" ik glimlach en ga naast haar zitten met mijn arm om haar heen.
P.O.V EMMA
Rond 4 uur vertrekken we weer naar de arena en doen de jongens hun soundcheck. Ik loop naar de kleedkamer met Sarah in mijn armen en ga op de bank zitten. Lou is samen met Lottie haar spullen aan het klaar zetten en Lux komt naast me zitten."Mag ik met Sarah spelen?" Vraagt ze lief. "Ja tuurlijk!" Ik leg Sarah op de grond en Lux gaat naast haar zitten. Ook al kan Sarah nog niet lopen of praten, spelen ze toch lief met de knuffeltjes. Ik praat ondertussen wat met Lottie en kijk wat tv.
Na 10 minuutjes loop ik even naar de zaal om te kijken naar de soundcheck. Ze zingen nu better than words. Ik moet lachen als ik zie hoe raar ze al doen voor de show. Als Niall van het podium af komt loopt hij naar me toe en legt hij zijn armen om mijn middel heen. "En hoe klonk het?" Vraagt hij
"Goed zoals altijd" zeg ik lachend. Hij geeft me een lief kusje en pakt mijn hand. We lopen naaf de kleedkamer waar als eerste Zayn wordt klaar gemaakt. Ik zie dat Sarah nog met Lux aan het spelen is en Niall loopt naar ze toe.
Ik loop naar het buffet en schep wat te eten op. Als ik aan een tafel zit te eten komt el naast me zitten en zegt ze vrolijk "hey". ik glimlach en zeg "hey, ik heb je de hele dag niet gezien". ze knik en neemt een hap van haar eten. "klopt, ik was weg met Mike naar een speeltuin" zeg ze "oh was het leuk?" vraag ik "ja"
Als we even hebben bijgekletst komen de jongens ook bij on zitten en eten ook hun maaltijd naar binnen. Niall legt zijn hand op mijn been en glimlacht naar me. het geeft me meteen weer vlinders en ik glimlach terug. Ik hou zoveel van deze jongen. niet normaal! ik weet dat heel veel meisjes van hem houden, daarom voel ik me soms wel schuldig dat ik met Niall heb.
"Boys jullie moeten gaan klaarstaan" zegt Ian en komt bij ons staan. "oké" Niall geeft me een kus en loopt met de andere jongens mee naar het plekje waar ze zo op moeten. Hij pakt zijn gitaar en gaat met de jongens het podium op.
Eleanor en ik nemen de kinderen mee naar de kleedkamer en laten ze daar met elkaar spelen. "mag ik je opmaken?" vraagt Lottie "uhm sure" ik ga in de stoel zitten en kijk toe hoe Lottie haar makeup bij mij aanbracht. Ze doet het echt mooi. Lou kijkt toe en schrijft een paar dingen op.
"wat doe je?" vraag ik aan Lou. "oh dingen opschrijven, Lottie is bij mij op Stage dus moet ik opschrijven wat ze goed doet en wat niet" zegt ze "oh oke" lach ik en kijk weer in de spiegel. Het eind resultaat ziet er geweldig uit! "wauw Lottie dit is super, thanks!" zeg ik en geef haar een knuffel. "geen dank" lacht ze.
Ik loop naar een spiegel en maak een selfie erin. Ik post hem op instagram en twitter met de tekst: Thanks for this amazing look ............. Ik krijg meteen wat likes en comments. Ik neem Sarah en Mike mee naar achter het podium waar we de jongens kunnen zien. Mike vindt het grappig al vindt Sarah het een beetje eng. ze zijn dan wel al bijna 1 jaar maar ze zijn nog steeds klein en kwetsbaar.
Niall ziet ons en zwaait. Sarah giechelt en Mike zwaait ook terug. Niall tikt Louis aan en wijst onze kant op. Louis kijkt onze kant op en zwaait ook. Mike lacht nu ook en de boys gaan door met hun show. Ik zet Mike en Sarah weer in de kleed kamer en ga zelf nog even kijken naar de show.
Na de show als we weer bij het hotel zijn leg ik Sarah in bed en omdat ze zo moe is valt ze al snel in slaap. "De rest vroeg of we nog mee uit gaan?" zegt Niall als hij Sarah ook een kus heeft gegeven. we lopen naar ons eigen bed en ik ga op bed zitten. "en de kinderen dan?" vraag ik "Garrett wil wel op hem letten" zegt hij "om 2 uur ongeveer zijn we weer terug"
ik denk even na maar stem toch maar in. We kleden ons om en Ik leg alles uit aan Gerrett voor als Sarah gaat huilen. We vertrekken naar een leuke club met zn alle en lopen naar binnen. De muzie dreunt door mijn oren en de lucht van alchohol vult mijn neusgaten.
Liam loopt naar de bar en komt terug met shotjes. We slaan ze naar achter en juichen. "op een leuek avond!" roep ik en trek iedereen mee de dans vloer op. El en ik dansen met elkaar en staan tussen iedereen in. Niall komt naast me dansen met een biertje in zijn hand. Mijn lichaam swingt mee op de beat en ik krijg van Harry weer een nieuw drankje in mijn handen geduwt.
"thanks!"roep ik en we dansen dor tussen alle mensen die ook op de beat meegaan. Lucy pakt mijn handen en draait me rond we lachen hard en dansen samen. Dit heb ik gemist met haar, gewoon los gaan en nergens aan denken.
------------------------------
Hayyy,
Ik heb letterlijk gisteravond to 22:30 zitten leren dus had ik geen tijd om up te lossen maar hier is weer een!
De jongens hebben gister 3 awards gewonnen in Mexico!
So proud❤️
Xx kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...