P.O.V EMMA
het is inmiddels de dag dat de jongens op tour gaan. ik haat deze dag nu al. ik lig nog in bed met Niall maar over 10 minuutjes moeten we opstaan. ik klem me zo dicht mogelijk aan Niall vast en sluit mijn ogen. ik rust op zijn borst en hoor zijn ademhaling rustig op en neer gaan. het is nu 10 uur de moeten we opstaan.
ik maak Niall zachtjes wakker en hij brabbelt iets. "Niall opstaan" zeg ik en Niall opent zijn ogen. "goodmorning" zegt hij en geeft me een kus. ik kus hem terug en stap uit bed net zoals Niall. ik trek mijn kleren aan en doe mijn haren en make-up. verder doe ik nog wat parfum op en loop naar beneden. terwijl ik de trap afloop hor ik Niall de douche aanzetten.
ik kom de keuken in en begin met eieren te bakken. ik dek de tafel maar ben er niet helemaal bij dus laat ik een bord vallen. op dat moment komt niall binnenlopen. "Emma wat is er gebeurd?" "gewoon iets laten vallen oke?" zeg ik lichterig geiriteerd. Niall zucht en gaat aan tafel zitten terwijl ik de eieren op tafel zet. ik neem ook plaats en eet zwijgend mijn ei op. "sorry dat ik net bot deed" zeg ik naar mijn bord kijkend.
"geef niet babe" zegt hij ruimt de tafel op. ik help mee en Niall haalt de koffers naar beneden. het is 12:00 uur dus moeten we naar vliegveld vertrekken. we rijden er samen heen en zoeken naar de rest. na ze gevonden hebben gaan we naar ze toe en geven de koffers af. perrie fluisterd mij: "zit je er ook zo mee?" en ik knik "ja nogal". perrie knuffelt me stevig. ik hou van haar als vriendin. perrie laat los en we wachten tot paul komt.
"jongens jullie moeten naar het vliegtuig" zegt paul "wacht even" zegt niall en trekt me in een knuffel. ik voel de tranen achter mijn ogen branden. "ik probeer echt langs te komen beloofd" zegt niall en trekt terug. hij kijkt me recht aan. "ik ga je zo missen" snik ik ondertussen. "ik jou meer babe" en hij geeft me een kus. we zoenen even. ik ga zijn zachte lippen zo erg missen.
"wees voorzichtig" zeg ik. "ja jij ook en we gaan veel skypen" zegt niall en knuffelt me nog even. hij kust me nog even en neemt dan van de andere meiden afscheid. ik neem ook van de andere boys afscheid en dan lopen de boys naar hun gate. "i love you emma" gilt hij nog en doet een rare move waardoor ik moet lachen. als de jongens uit het zicht zijn staan alleen Lucy, Perrie, Sophia, Eleanor en ik nog daar. "zullen we bij mij logeren en een meiden avond maken?" "jaa ik heb echt geen zin om alleen t zijn nu haha" lacht perrie en ik knik. "ik ook niet kom" zeg ik en we lopen naar buiten waar allemaal paparazi staat.
"ben je verdrietig dat niall weg is?" "waar gaan jullie heen?" "emma kijk eens!" "perrie zing eens" en nog veel meer rare vragen stellen ze. we lopen gewoon door en gaan met onze eigen auto's naar huis. thuis pak ik mijn spullen en rij naar elenour toe.
Ik kom aan bij Eleanor en de andere meiden zijn er ook al. "Meiden ik heb een leuk idee" zegt El. "Tell us" zegt perrie en El begint. "Omdat de jongens nu voor een jaar weg zijn ijkt het me leuk om dit jaar hier samen te wonen" zegt ze "in dit huis?" Vraag ik
"Ja dan zijn we niet zo alleen" zegt ze en perrie zegt: "ik stem in mar ik ga af en toe wel nog naar huis dan" "ja ik ook" zeg ik en de andere stemmen ook in. "Yeay" miemelt Eleanor. Dit wordt nog een leuke avond....
-----------------
Helloooo,
Leuk chapter? Thanks voor de ready en stemmen xx
Xx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...