hoofdstuk 23

348 14 0
                                    

P.O.V NIALL

Ik wordt wakker door het zonlicht. Oeps vergeten dicht te doen gisteravond. Emma ligt nog rustig te slapen dus ik ga voorzichtig uit bed. Ik bel roomserves en bestel ontbijt. Ik loop naar de badkamer en neem een warme douche. Als ik terug de slaapkamer in kom zie ik Emma rechtop op bed zitten. "goodmorning beauty" zeg ik en kus haar. "goodmorning" zegt ze en glimlacht. Er klopt iemand op de deur en ik open de deur. Het is de roomserves. "ah roomserves wat lief" zegt Em en glimlacht.

Ik ga bij der op bed zitten en samen eten we ons ontbijt. Tijdens het eten heb ik de tv aangezet en is het nieuws op. "One Direction bandlid Niall Horan is blijkbaar weer terug bij zijn vorige vriendin Emma Watson, we zagen het koppel gisteravond zoenend op het strand" zegt de nieuwslezer en ik zet de tv uit. "Het is er in ieder geval wel uit nu" zegt Emma "ja klopt" zeg ik en kus haar.

P.O.V EMMA

Ik zit te ontbijten als mijn telefoon gaat en ik zie dat het mam is. "Hoi mam" zeg ik met volle mond. "Emma! waar hang je uit?" vraagt ze bezorgt "Oh sorry mam ik ben met Niall in het hotel blijven slapen, vergeten te melden" zeg ik "oké nou goed ik ga maar weer dan" ''oké doei mam" zeg ik en hang op. "mam was ongerust" zeg ik tegen Niall als hij me vragend aankijkt en hij knikt. "ik ga even douchen" zeg ik en loop naar de badkamer.

Als ik de badkamer uit kom zegt Niall: "ik moet maandag weer verder met de tour". hij kijkt me spijtig aan. "oh voor hoelang?" vraag ik. "4 maanden" ''ohh.." zeg ik. Ik wil niet dat hij weer weg gaat maar hij moet wel. "geen zorgen ik kom af en toe naar je toe babe" zegt hij en kust me. "oke" glimlach ik. "zullen we vandaag lekker gaan shoppen?" vraagt hij ''jaaa" roep ik blij en pak mijn spullen.

Niall en ik lopen door de stad hand en hand. Natuurlijk lopen en wel bodyguards rond maar ze blijven wel een beetje op afstand. "Zullen we naar Starbucks?" vraag ik "ja is goed" zegt hij en we lopen de Starbucks in. Als we in de rij staan horen we een schattig klein stemmetje van een meisje zeggen. "sorry maar Niall en Emma mag ik met jullie op de foto?" "Natuurlijk" zegt Niall en de moeder van het meisje neemt een foto van ons drietjes.

Om ongeveer 5 uur gaan we bij een cafeetje wat eten en rijden daarna naar het hotel toe. "je kan ook bij mij blijven slapen he, dan hoef je dit hotel niet te betalen" zeg ik als we de kamer in lopen "Babe ik heb genoeg geld, maar misschien is het wel leuker om bij jou te slapen" zegt hij en pakt zijn spullen. Om 20:00 uur zijn we weer bij mij thuis en gaan we bij mijn ouders op de bank zitten. We kijken gezellig een film met popcorn en kletsen ondertussen een beetje. Ik dit gemist met mijn ouders.

Als de film is afgelopen zeg ik: "pap, mam wij gaan slapen oke?" "is goed lieverd" zegt mam. Niall en ik lopen naar boven en poetsen onze tanden. Als ik in de slaap kamer sta voel ik opeens twee armen om me heen. "You'r so beautifull babe" zegt Niall sensueel en ik lach. "en sinds wanneer ben jij zo een slijmbal?" zeg ik wetend wat hij wil. "Sinds ik al heel lang het mooiste meisje ooit heb" en hij kust me. Ik kus hem terug en gaan een leuke nacht in. je weet wel wat er gebeurd haha.

WEER P.O.V EMMA :)

Ik wordt wakker en lig tegen Niall op. Het is vandaag vrijdag en zondag vliegen we terug naar Londen. Ik sta op en zie dat ik naakt ben haha oeps, neem een warme douche en zoek een setje leren uit mijn koffer. Als ik terug de kamer in loop zie ik Niall wakker liggen en spring op hem. "heey handsome" zeg ik en kus hem. "hello sunshine" zegt hij en kust me terug.

"Zullen we vandaag bij mijn ouders langs?" vraagt Niall "ja is goed" zeg ik. Ik heb Nialls ouders al eens ontmoet. "Ik ga even douchen" zegt Niall en ik knik. Hij loopt de kamer uit en ik ga op bed liggen met mijn mobiel. Ik ga even op Twitter en bekijk wat tweets. Na 10 minuutjes komt Niall aangekleed de kamer in en duw ik wat spullen in mijn tas en vertrekken we naar de Ouders van Niall.

We mochten mams auto lenen dus stappen we in en rijden naar Nialls ouders. Zodra we er zijn stappen we uit en lopen naar de voordeur. Niall belt aan en Bobby doet open. "Niall, Emma wat leuk!'' zegt hij glimlachend en trekt ons allebei in een knuffel. "kom toch binnen" zegt hij en we lopen naar binnen. Maura komt uit de keuken lopen en ziet ons. "Oh wat leuk!" roept ze en knuffelt ons ook. we zitten in de woonkamer als Maura vraagt. "eten jullie gezellig mee?" Ik kijk Niall aan en hij knikt. "Ja gezellig" zeg ik "Dan ga ik alvast beginnen" zegt ze "Zal ik helpen?" vraag ik "Als je dat wilt" zegt ze "Graag" zeg ik en loop me Maura naar de keuken.

Maura en ik staan in de keuken als ze vraagt "Hoe gaat het eigenlijk met je als Niall weg is?" "Het gaat wel, ik mis Niall dan natuurlijk" zeg ik "Ja snap ik en hoe is het met je ouders?" "Ook goed ze gaan binnenkort weer verder met hun reis" zeg ik "Oh leuk wens ze maar veel plezier" zegt ze en ik knik. We zitten alle 4 aan tafel en kletsen gezellig over van alles en nog wat. "Niall, blijven jullie nog even Greg, Denise en Theo komen ook nog langs dadelijk" zegt Maura. "Oh ja leuk" zegt hij en kijkt mij vragend aan. "Ja tuurlijk" zeg ik en ik help Maura met opruimen.

*ding dong* "Oh daar zul je ze hebben" zegt Bobby en gaat open doen. (Ik weet dat de ouders van Niall eigenlijk gescheiden zijn maar ik vond dit leuker). Als ze de kamer in komen zien ze ons en zegt Greg: "Niall wat een verassing" en geeft hem een bro hug. "Emma goed om je te zien" zegt hij en knuffelt me ook. "zelfde Greg" glimlach ik en loop door naar Denise. We geven elkaar een knuffel en begroeten elkaar. Theo rent op Niall af en springt in zijn armen.

"Hee kleine man" zegt Niall "Niall!" roept Theo blij en ze gaan samen in de tuin voetballen met Bobby. Denise, Maura en ik kletsen over vrouwen dingen en het is super gezellig. "Ik denk dat wij maar eens terug gaan naar Emma" zegt Niall en we staan op. "Is goed lieverd" zegt Maura en we nemen van iedereen afscheid. We rijden weer naar huis en zeggen mijn ouders goedenacht. We lopen naar boven en maken ons klaar voor bed. Ik ga tegen Niall op liggen en zo vallen we in slaap...

-----------------------------------
Helloooo
Sorry voor het wachten had een project voor school,
Liked it?
Xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu