P.O.V NIALL
Ik wordt wakker door luid baby gekrijs voor de 3de keer vannacht. Emma wil weer opstaan maar ik houd haar tegen. "ik ga wel" zeg ik en ze rolt zich terug in de dekens. ik loop naar sarah's kamer en loop naar binnen. in het wiegje ligt Sarah huilend.
ik pak haar op en wieg haar heen en weer. "sshhtt" zeg ik en zing zachtjes little things. zodra ze weer slaapt leg ik haar rustig terug en sluip de kamer weer uit. als ik in onze kamer kom kijk ik op de wekker. 5:37. Fuck waarom zo vroeg? ik ga weer naar bed en neem Emma tegen me op. gelukkig hebben we de komende twee weken vrij.
*om 8 uur smorgens*
P.O.V EMMA
ik wordt weer wakker door gehuil. Niall slaapt er door heen dus sta ik op en kijk ik hoelaat het is. 8:09 ach dan maar opstaan. ik loop naar de slaapkamer van Sarah en haal haar uit het wiegje. ik verschoon haar luier eerst, gadverdamme wat een stank! ik verschoon hem snel en doe haar een nieuw rompertje aan.
ik neem haar mee naar beneden en geef haar melk uit de fles. ze zuigt rustig aan het flesje en kijkt voor zich uit. ik kijk uit het raam en zie dat het regent. het waait een beetje en de lucht is grijs. van dit weer wordt ik echt somber. was het nou maar elke dag zonnig.
ik leg Sarah in haar box neer en haal wat et eten voor mezelf. ik zet de tv aan en eet mijn eten op. Hoe zou mijn leven zij gegaan als ik nooit naar Londen was verhuist, of als ik Niall nooit had gekend? ik vraag dat me best vaak af maar weet toch dat ik daar nooit antwoord op zal krijgen. Sarahs gehuil verbreekt mijn gedachten en loop naar de box.
"hé meisje shht" zeg ik sussend. ze maakt nog kleine huil bewegingetjes maar ze stopt al snel. "zal ik haar overnemen?" vraagt een stem achter me. Niall kijkt me lief aan. "ga maar eerst eten" zeg ik en geef hem een kus. "oké babe" zegt hij en loopt naar de keuken.
Niall komt terug met wat botterhamen en werkt die naar binnen terwijl we tv kijken. Sarah ligt in mijn armen te slapen. ik leg haar in de box waar ze rustig verder slaapt. "hopelijk gaat het niet iedere nacht zo" zegt niall en slaat zijn armen om mijn middel. "ja inderdaad, hopelijk stopt ze straks met zoveel gehuil" zeg ik.
smiddags pak ik de buggy en leg sarah daar in. ik leg dekens om haar heen en trek mijn jas aan. het is inmiddels gestopt met regenen dus kan ik samen met sarah even gaan wandelen. Niall moest even naar simon en gaat even naar de supermarkt.
ik loop naar buiten en voel hoe een klein beetje wind mijn huid raakt. sarah is wakker maar huilt gelukkig niet. ik loop naar het park en zie kinderen voetballen en een oud koppel op een bankje zitten. ze zien er nog zo verliefd uit op hun leeftijd. dat zie je meteen.
ik loop met de buggy naar het bankje ernaast en ga zitten. Sarah kijkt gewoon voor zich uit en ademt rustig. Ik hoor mijn telefoon over gaan en neem hem op.
Emma: hallo met Emma Watson?
Anna: heey Emma, met Anna
Emma: hey Anna! hoe is het?
Anna: goed met jou? ik het waar dat je bevallen bent?
Emma: ja klopt, het is een meisje geworden
Anna: oh god gefeliciteerd! ik ben heel blij voor je! hoe heet ze?
Emma: dankjewel, ze heet Sarah. ik zit nu in het park
Anna: echt? ik ben vrij vandaag zal ik naar je toe komen?
Emma; is goed, tot zo dan bye
Anna: bye
ik stop mijn mobiel in mijn tas terug en kijk naar de kinderen die aan het spelen zijn. "hey emma!" hoor ik in de verte. ik zie Anna aanlopen met een man. wie is die man? "hey" zeg ik terug. "dit is Jake mijn vriendje" zegt ze trots. "hoi ik ben emma en dit is mijn dochter Sarah" zeg ik. bij het woordje dochter wordt mijn buik van binnen warm.
"oh kijk nou" zegt Anna als ze Sarah ziet. "ze is zo cute" zegt ze. ik glimlach en kijk naar sarah. Anna streelt met haar vingertjes over haar handje. Sarah kijkt Anna aan en trekt een gek gezicht. "haha ze heeft werkelijk geen idee wat ze doet" lach ik "het is zo schattig" zegt ze.
"waar is Niall eigenlijk?" vraagt anna als ze op het bankje gaat zitten. Jake gaat naast haar zitten en ze houden handen vast. "hij moest even naar simon en boodschappen doen" zeg ik en ze knikt. "wanneer is ze eigenlijk geboren?" vraag ze "eergister" zeg ik "wow das al snel dan dat je buiten ben toch?" vraagt ze " ja klopt maar de dokter vond het goed dus ja" zeg ik en kijk naar sarah.
na een uurtje ga ik weer naar huis en doe ik mijn jas weer uit. ik haal sarah uit de buggy en ga naar boven waar ze vervolgens naar bed gaat voor haar middag dutje. als ik weer naar beneden loop komt niall naar binnen.
"hey Ni" zeg ik en hij kijkt op. zijn haar zit verward. "wat is met jou gebeurd?" vraag ik verward. "er stond een hele meute fans bij simon en ik kwam er wat moeilijk door" zegt hij lachend. "oh okee" zeg ik en loop de trap verder af.
"wat zei simon?" vraag ik als ik met twee mokken koffie de keuekn uitloop. "hij wou me feliciteren en hij wou met de rest bespreken over de tour datums" zegt hij en ik knik. "waar gaan we eerst heen met de tour?" "eerst gaan we naar australie en verder weet ik niet meer" zegt hij "we krijgen nog een lijst". ik knik "australie lijkt me zo vet!" zeg ik opgewekt. "is het ook echt waar, vorig ja was zo mooi" zegt hij. ik lach en drink van mijn koffie.
rond etens tijd hoor ik Sarah door de babyfoon en loopt niall naar boven om haar te halen. ik maak een flesje melk klaar en warm die op. Niall komt naar beneden met Sarah in zijn armen. "ik denk dat ze dalijk een schone luier nodig heeft" zegt hij. ik moet lachen om zijn gezicht die hij raar optrekt.
"mag jij lekker doen" zeg ik en steek mijn tong uit. "godver" zegt hij en lacht. ik geef sarah haar flesje en eet mijn eten op. Niall doet dat ook en als sarah haar boertje heeft gelaten verschoont hij haar. "poeh verbaast me dat ik nog leef" hoor ik niall zeggen.
ik draai me om en zie niall met een vieze luier staan. "HAHAHA" lach ik hard. hij gooit de luier weg en loopt naar mij toe. "je krijgt straks straf omdat je me uitlachte" zegt hij en neemt mijn middel vast. "ik weet precies wat hij bedoel. ik schud lachend mijn hoofd en ga op de bank tv kijken.
*vies stukje*
als sarah savonds in bed ligt zitten we samen op de bank. niall heeft mijn middel vast en kust mijn nek. een kreun kan ik niet tegenhouden. hij kust mijn lippen en ik kus hem terug. zijn tong vraagt toestemming die ik snel geef. hij gaat met zijn handen onder mijn shirt en masseert mijn borsten.
hij tilt me op en draagt me zachtjes naar boven zodat sarah ons niet hoort. hij legt me op bed en stopt onze kus om zijn shirt uit te doen. zijn mooie sixpack komt tervoorschijn. hij kust me weer en mijn handen glijden langs zijn borst naar zijn riem. ik open de riem en hij trkt zijn broek uit.
ik trek mijn shirtje uit en mijn bh komt tervoorschijn. Niall trekt hem in handbeweging uit en voel hoe mijn borsten vrij komen. Niall handen glijden erover heen en zijn tong gaat over mijn tepels heen. kreuen verlaten mijn mond. het verbaast me dat sarah nog niet is wakker geworden.
onze zoen wordt herenigd en gaat passievol door. hij trekt mijn broek ook uit en zijn hand gaat in mijn slipje. ik voel hoe twee vingers bij me naar binnen komen en kreunen verlaten weer mijn mond. ik trek zijn boxer uit en zijn vriend komt tervoorschijn.
hij doet een condoom om en even later voel ik hoe hij in mijn komt. hij gaat eerst rustiger en daarna wordt het heviger. ik kreun van genot en ga helemaal op in dit moment. het voelt zo goed, dit heb ik gemist. Niall kust me weer en na een tijdje komt hij klaar en ik ook. hij ploft naast me neer en slaat zijn armen om me heen.
"je bent geweldig, ik hou zoveel van je" zegt hij "ahw ik ook van jou nialler" zeg ik en geef hem nog een kusje. "goodnight babe" zegt hij trekt me tegen hem aan. "goodnight ni"
-----------------------
Heyy,
Ik ben vooruit aan het werken dus dan komt er sws elke dag een hoofdstuk online!
Like + comment ?
Xoxo Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...