P.O.V EMMA
ik wordt wakker en kijk of de andere meiden nog slapen. iedereen ligt er nog behalve Sophia. ik loop naar de keuken waar Sophia de tafel al aan het dekken is. "ik help je wel even" zeg ik en zet de glazen op de tafel. "dankje" glimlacht Sophia. "heb je al iets van Liam gehoord?" vraag ik
"ja, hij belde me net ze zijn nu in Frankrijk. daar begint hun tour" zegt ze terwijl ze de borden neerzet. "oh oké ik ga even Niall bellen" zeg ik en loop de keuken uit. ik ga op de trap zitten en bel Niall. na een paar keer overgaan neemt hij op.
N: heey babe!
E: heey nialle, hoe is het daar?
N: goed! we zitten nu in Frankrijk. het is hier echt mooi!
E: fijn dat het zo leuk is! hoe is het met de andere jongens?
N: ook goed ze doen momenteel heel debiel hahah.
E: hahaha sukkels zijn het ook, ik moet trouwens nog iets zeggen.
N: ja?
E: de meiden en ik hebben besloten om voor een jaar samen te gaan wonen bij eleanor thuis zodat we niet altijd alleen zijn.
N: klinkt inderdaad leuk! kan je vanavond skypen?
E: ja is goed tot vanavond
N: tot vanavond!
ik hang op en loop terug naar de keuken en zie dat de andere ook net wakker zijn en aan tafel gaan zitten. "goedemorgen" zeg ik tegen ze en neem ook plaats. "we moeten we even kijken wie welke kamer pakt" zegt Eleanor. "ik pak sowieso Louis en mijn kamer en dan kunnen jullie de vier logeer kamers verdelen en in richten" zegt ze.
"is goed we kijken zo wel even maar wat gaan jullie vandaag doen?" vraag ik. "ik heb repetities met little mix" zegt perrie. "ik ga zo naar huis en daar vanalles doen" zegt Lucy. "en ik ga afspreken met een oude vriendin" zegt Sophia "dan blijven Emma en ik dus over" zegt El.
De andere meiden zijn net weg dus ruimen ik en El de matrassen enzo op. "ik ga zo ff naar de winkel ga je mee?" vraagt El. "ja is goed" zeg ik en we rijden naar de winkel. Nadat we boodschappen hebben gedaan ruimen we het in en ploffen neer op de bank. "nu verveel ik me" zegt El en ik knik. "ik ook" zeg ik. "zullen we wat gaan drinken bij de starbucks?" vraag ik. "ja lekker" zegt ze en we rijden naar de stabucks. als we onze koffie hebben gaan we aan een tafeltje zitten en kletsen wat.
"hoelang heb je eigenlijk al met Louis?" vraag ik. "bijna 5 jaar" zegt ze met een glimlach. "jullie zijn echt lief samen" zeg ik oprecht blij. "dankje jij en niall ook, hoelang hebben jullie nu al?" vraagt ze. "bijna een jaar ik hoop dat niall bij me kan zijn als we een jaar hebben" zeg ik "ik weet zeker dat niall alles daar voor zal doen" zegt ze en glimlacht. "ja ik denk het ook" zeg ik en we kletsen nog wat verder.
ik en el ziten op de bank tv te kijken als de bel gaat. "ik ga wel" zeg ik en loop naar de voordeur. ik open de deur en laat de meiden binnen. "heey" zeg ik en ze groeten terug. De meiden hangen hun jas op en lopen naar de woonkamer. we ploffen weer neer en kijken tv. "zal ik een lasagne maken?" vraagt Sophia. "ja lekker" zeggen we en Sophia loopt naar de keuken. ik voel mijn telefoon trillen en kijk van wie het berichtje is. Het is van Niall.
N: kan je skypen? xx
ik reageer meteen
E: tuurlijk xx
"ik ga even boven skypen met niall roep me maar voor het eten" zeg ik en ze knikken. ik loop naar boven naar mijn 'kamer'. we hadden de kamers toen straks verdeeld. ik pak mijn laptop en ga op het bed zitten. ik ga online en zie dat niall ook al online is. voordat ik op belen kon klikken kreeg ik al een oproep van niall en nam meteen op.
ik zie meteen niall zijn perfecte gezicht en krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht. "heey babe!" zegt hij en zwaait. "hey nialler alles goed daar?" "ja we hebben dalijk een show" zegt hij "oh leuk! ik mis je wel al""ik jou ook babe" "kijk dit is mijn tijdelijke kamer" zeg ik en draai mijn scherm. "leuk dus jullie zijn nu allemaal bij elkaar?" vraagt hij. "ja maar ik ga af en toe ook nog naar huis" zeg ik en hij knikt. "wat ga je morgen nog doen?" vraag ik "we mogen eerst door frankrijk lopen en die avond weer een show. en jij?" "ik ga even thuis schoonmaken en voor de rest weet ik nog niet"
"oh okee maar babe ik moet nu gaan moet zo op" "okee ik bel je morgen nog wel even" zeg "is goed, ik hou van je" zegt hij "ik ook van jou" zeg ik en hang op. ik sluit mijn laptop af en loop naar beneden. "oh emma ik wou je net roepen het eten is klaar"zegt Sophia. "haha oke kom" zeg ik en we lopen naar de tafel. na het eten kijken we nog wat tv en dan zeg ik iedereen goedenacht. ik loop naar boven en poest mijn tanden op de badkamer. ik trek een shirt van niall aan en rol in bed.
ik ruik aan het t-shirt van niall en geniet van de geur. ik mis hem nu al zo erg...ik wil gewoon bij hem zijn. ik mis zijn armen om me heen. ik kan niet slapen dus pak ik mijn telefoon en ga even op twitter. ik zie dat ik nog meer volgers heb gekregen en scroll door een paar tweets. heel veel tweets gaan over de show van vanavond. ik zie vel foto's van de jongens. Je ziet echt dat niall het geweldig vindt. ik kijk nog even op instagram en like een paar foto's.
ik kijk nog even op app en ga dan slapen......
-------------------------
Heyy,
How are you guys?
Vinden jullie het verhaal nog leuk of niet?
Bye x Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...