Hoofdstuk 41

271 12 0
                                    

P.O.V EMMA
Ik wordt wakker door Niall's wekker en open mijn ogen. Niall is ook Wakker en rekt zich uit. "Goodmorning" zeg ik en geef hem een kus. "Goeiemorgen". Ik pak mijn telefoon en ga even op twitter. Als ik een beetje wakker ben sta ik op en neem ik Eem douche in de badkamer.

Niall moet vandaag werken en ik niet, ik heb ontslag genomen bij de Starbucks omdat het teveel werk met alles. Na de zwangerschap ga ik misschien weer werken. Van niall moest ik perse stoppen want hij wou niet dat ik nog gin werken. Nou ja dan doe ik hier thuis wel vanalles.

"Moet je volgende week veel werken?" Vraag ik tijdens het ontbijt. "Nee alleen maandag, dinsdag en woensdag hoezo?" Vraagt hij. "Omdat Vrijdag mijn eerste Echo is en het zou fijn zijn als je daar bij bent" zeg ik "tuurlijk ben ik erbij" zegt hij en kust me. Als het ontbijt op is geeft Niall me een kus en vertrekt dan naar Simon voor een vergadering.

Ineens valt me binnen dat de fans helemaal niks weten over de baby. Daar voel ik me best schuldig over, ik wil niet dat de Fans me gaan haten omdat ik zwanger ben van Niall. Misschien moet ik daar straks maar eens met Niall over praten.

Vandaag is het zo warm! Ik besluit om mijn bikini aan te gaan doen en spring dan lekker in het zwembad. Ik pak het luchtbedje en klim er met moeite op. De zon brandt lekker op mijn huid en relaxend drijf ik over het water. Als ik begin te zweten van de warmte neem ik een duik in het water en zwem een beetje.

Het is 15:30 uur en ik lig lekker te zonnen in de tuin. Wat kan ik vandaag nog gaan doen? Ik heb eigenlijk wel zin om even koffie te gaan drinken bij de Starbucks. Ik kleed me om en vertrek Naar de Starbucks. "Heey Anna! Mag ik een latte koffie?" Vraag ik als ik aan de beurt ben. "Hey Emma! Tuurlijk" zegt ze. Ik krijg mijn koffie en betaal haar met flinke fooi. "Thanks em! Ik bel je later nog even" zegt ze "is goed"

Ik ga aan een tafeltje zitten en lees een tijdschrift met mijn koffie. "Is deze plek vrij?" Vraagt een meisje. "Ja hoor" zeg ik als ik zie dat alle andere tafeltje bezet zijn. "Ik ben Jessica" zeg ze en glimlacht. "Hoi, ik ben Emma" zeg ik en we schudden handen. "Ik herken jou ergens van maar ik weet niet presies waarvan" zegt ze en kijkt me bedenkelijk aan. "Ik ben de vriendin van Niall Horan, misschien daar van?" Vraag ik "oja!" Zegt ze

"Hoe oud ben je eigenlijk?" Vraag ik "18 jij?" Vraagt ze. "19". Na een tijdje gezellig gekletst te hebben moet ik weer gaan. "Hier is mijn nummer, misschien kunnen we eens iets leuks gaan doen" zeg ik en geef haat mijn nummer. "Thanks ja moeten we eens doen". "Is goed byee" zeg ik "byee"

Als ik weer thuis kom is het 5 uur en besluit ik te gaan koken. Ik maak aardappelen met vlees en groenten. Om kwart voor 6 komt Niall binnen en geeft me een lange zoen. "Hoe was het bij Simon?" Vraag ik "goed we hebben een Naam voor het nieuwe album bedacht enz" zegt hij "oh en? Hoe gaan jullie het noemen?" Vraag ik "geheimpje" zegt hij en ik lach. "Okeoke"

Na het eten gaan Niall en ik nog even zwemmen en daarna met wat drinken in de tuin liggen. S'Avonds koelt het flink af en gaan we binnen op de bank liggen. Mijn mobiel gaan dus neem ik op.

E= met Emma?
M= Hey Emma met mam!
E= oh Hey mam, sorry sorry sorry dat ik niks meer heb laten horen over dat weekendje!
M= geeft niet lieverd het kwam sowieso niet meer echt uit
E= oke ja het kwam doordat we verhuist zijn
M= echt? Ik wil het huis dolgraag zien! Kunnen we volgend weekend komen logeren?
E= ja tuurlijk! Ik heb sowieso nog een verrassing maar die horen jullie pas dan
M= haha is goed lieverd we bellen deze week nog wel even oke?
E= is goed, doegh mam
M= doeii

Ik hang op en leg de telefoon op tafel. "Was dat je moeder?" Vraagt hij "ja we hadden eigenlijk twee weken geleden afgesproken dat ze zouden komen maar dat zijn we helemaal vergeten" zeg ik "oja klopt" zegt hij "dus ze komen volgend weekend logeren" zeg ik "vertellen we ze dan ook over de Baby?" Vraagt Niall. "Ja maar ik zorg dat ze na de echo komen wang ik wil liever de eerste echo met jou samen doen" zeg ik en hij knikt.

"Mijn ouders wouden ook deze maand langs komen want ik heb ze echt al heel lang niet meer gezien" zegt Niall. "Ja inderdaad misschien kunnen ze dit weekend komen?" Vraag ik "is dat niet te snel? Het is al dinsdag" zeg Niall. "Of ze komen volgend weekend ook dan kunnen ze elkaar ook leren kennen en we hebben slaapkamers genoeg" zeg ik "goed plan ik bel ze morgen even" zegt hij "Okay"

Om 11 uur begin ik moe te worden dus besluiten we naar bed te gaan. We kleden ons om, poetsen onze tanden en rollen in bed. Ik sla mijn armen om zijn borst en leg mijn hoofd tegen zijn schouder en zo vallen we samen in slaap..

-------------------------------
Heeyy,
Mijn vakantie is voorbij😭
Dit is al hoofdstuk 41🎉
Als jullie tips hebben hoor ik het graag!
Like & comment zal leuk zijn!
Xxx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu