hoofdstuk 25

305 13 0
                                    

P.O.V EMMA

Ik wordt wakker door de regen die op de ruit knettert. Niall ligt nog vredig te slapen maar ik kan niet meer. Het is 8:00 uur dus sta ik maar op en ga een warme douche nemen. Ik doe een setje kleren aan en pak mijn mobiel. Ik ga weer op bed liggen en bekijk mijn appjes. Ik open eerst die van Lucy.

Lucy: we zijn om 10:00 uur bij jullie dan gaan we naar het vliegveld xx

Emma: is goed! xx

Ik beantwoord nog wat andere appjes en bekijk nog wat andere apps. Niall wordt wakker en kijkt me met slaperige ogen aan. "goedemorgen Nialler" zeg ik "Goodmorning babe" zucht hij en kust me. "hoelaat is het?" vraagt hij "9 uur en binnen een uur zijn Lucy en Harry er" zeg ik "Oke dan ga ik me maar eens aankleden" zegt hij staat op. "Dan maak ik beneden wel ff wat eten mijn ouders zijn ook al wakker" zeg en hij knikt.

Mijn ouders zitten al aan tafel als ik een eitje voor Niall maak. Ik leg het ei op zijn bord en op dat moment komt het de keuken binnen. "goodmorning" zegt hij en gaat ook aan tafel zitten, net als ik. "hoelaat gaat jullie vlucht?" vraagt pap "10:00 uur zijn Harry en Lucy er en gaan we naar het vliegveld" zeg ik "zullen we met jullie meegaan?" vraagt mam "hoeft niet mam anders moeten jullie ook weer helemaal terug" zeg ik en mam knikt.

Om 10:00 uur precies gaat de bel en maak ik de deur open. "hey guys" zegt ik en Niall helpt me met de koffers in de taxi te leggen. We lopen terug naar binnen en nemen samen afscheid van mijn ouders. "we zien elkaar snel weer beloofd" zeg ik en knuffel mijn ouders. Ik voel wel tranen branden maar hou ze binnen. "pas goed op elkaar, en Niall veel plezier op de rest van de tour" zegt mijn vader en Niall knuffelt ook mijn ouders. "doeg" zeggen we en rijden daarna met de taxi naar het vliegveld.

Het is inmiddels 11:30 en we zitten in de privéjet. Niall en Harry hadden geregeld dat we met de privéjet konden vliegen. Ik zit naast Lucy en Niall naast Harry want dan konden Lucy en Ik wat bijpraten.

"Wat heb je eigenlijk gedaan deze week?" Vraag ik nieuwsgierig. "De eerste paar dagen gewoon gechilld en geshopt en vrijdag met mijn ouders gegeten en zaterdag met onze oude vrienden afgesproken" zegt ze "ze vroegen trouwens nog naar je"

"Oh ja shit! Ik heb helemaal niet met hun afgesproken" zeg ik "ik app ze straks wel en ga binnenkort wel weer naar Ierland" zeg ik erachteraan en Lucy lacht.

Om 12:00 precies landen we en lopen het vliegveld in. Overal staat zoals altijd weer paparzzi en fans. De Bodyguards helpen ons door de mensen heen en we rijden terug naar mijn huis. Voor dat we uit de auto stappen zegt Harry: "komen jullie straks nog allemaal naar Louis huis?" "Ja is goed" zeg ik en ze rijden weg.

P.O.V NIALL

Rond 6 uur 'S avonds vertrekken we naar Louis en Eleanor. "Ik rij" zeg ik en ga achter het stuur zitten en Emma lacht. Als we bij Louis en Eleanor's huis aankomen bellen we aan. Louis doet open en geeft me een bro hug en daarna Emma een knuffel. "Kom we gaan zo barbecuen"' zegt Louis en we lopen naar de tuin. "hey guys!" roepen de andere. Perrie en Sophia zitten in het zwembad. Zayn en Liam kletsen wat en Eleanor is in de keuken. Niall en Louis gaan de barbecue aanzetten dus ga ik El maar helpen.

"hey El ik help je wel even" zeg ik en snij de komkommer in stukjes. "thanks" glimlacht ze lief. "was het leuk in Ierland?" vraagt ze en ik knik. "Ja we zijn naar onze ouders geweest en zijn gaan uiteten enzo" zeg ik "en bij jullie?" "Ook leuk, ik ben met louis gaan uiteten en de londen eye geweest" zegt ze blij. "Het was zo fijn om weer samen te zijn" zegt ze "Fijn om te horen El" zeg ik en glimlach. "Kun jij het vlees even pakken in de kelder?" vraagt El. "sure"

Ik loop naar beneden en maak het licht aan. Bah ik haat donker kille ruimtes. Ik loop snel naar de diepvries en pak allerlei vlees en loop weer beneden. Poeh fijn om weer boven te zijn. "Hier is het vlees" zegt ik en verdeel het over verschillende schalen. El en ik dekken de tafel buiten en we nemen allemaal plaats. Niall komt naast me zitten en geeft me een kus.

Het is echt gezellig. Ik ben blij weer thuis te zijn met deze mensen. "wie wilt er nog wat te drinken?" vraagt Liam. "Ikke" zeg ik en Liam knikt. Hij loopt naar binnen en komt terug met wat cola. We hebben de hele avond gezellig gekletst en gegeten. We gaan met de meiden weer samenwonen als de boys weg zijn. Rond 21:00 uur zitten we gezellig bij het kampvuur en praten gezellig met kaarsjes en hapjes. Het is donker en gezellig. Niall heeft een gitaar en de jongens spelen af en toe een nummer. We zingen nu allemaal mee op little things.

Als het rond 1 uur 'S nachts is nemen we afscheid van de rest en gaan we naar Niall's huis. Hij wou thuis bij hem slapen dus ik vond het best. Als we bij Niall aankomen lopen we naar binnen en hangen onze jassen op. Ik zoen Niall plotseling. Ik heb geen idee waarom ik hem zo graag nu wil. Niall kust me terug. Hij tikt met zijn tong op mijn lippen en geef hem toegang. Hij tilt me op en we lopen naar boven. Ik trek zijn kleren uit en hij de mijne. zo belanden we in bed en doen je weet wel :).

----------------------------------------------
Heyy,
Gaan jullie 13 november ook naar Made In The A.M. Luisteren?🤗
Ik welll😍
See yaa xoxo Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu