*3 weken later*
P.O.V EMMA
Het is vandaag Zondag en vandaag hebben Niall en ik 1 jaar. Het is 7 uur 'S morgens en ik sta met de andere meiden op het vliegveld. "Welke gate?" Vraag ik "uhm even kijken" zegt El en kijkt op de tickets "gate 6" zegt ze en we lopen de gate in en stappen vervolgens in het vliegtuig.We gaan naar New York waar ze vanavond een show hebben. Paul had tegen Niall gezegd dat hij absoluut geen vrij mocht nemen. Dat had ik Paul gevraagd zodat ik Niall kon verassen.
"Maak uw gordels vast we gaan opstijgen" hoor ik de stem van de stewardesse zeggen en maak mijn gordel vas. We zitten met z'n 5en naast elkaar en sommige lezen een tijdschrift. De meiden wouden ook mee zodat ze de andere boys ook konden zien na een maand.
Ik stop mijn oortjes in mijn oren en luister naar Photograph van Ed Sheeran. Bij muziek beeld ik me altijd vanalles in en denk ik veel na. Het maakt me rustig.
Als we eenmaal eindelijk zijn geland, lopen we naar de band en pakken onze koffers er van af. "Zullen we gelijk naar het hotel?" Vraagt Lucy. Ik knik "ja de jongens zijn toch even eten halen" zegt Sophia "dat Apple Paul me net"
We stappen in de zwarte auto met Een van de bodyguards en rijden naar het hotel. Als we de lobby inkomen staat Paul al op ons te wachten. "Hallo meiden, hoe was de vlucht?" Vraagt hij "ja wel fijn" zeg ik en hij knikt.
"Goed, jullie gaan zo in hun kamer zitten en wachten tot ze komen" zegt Paul en hij geeft ons de reserven sleutels van de kamers. Ik loop naar Nialls kamer en loop naar binnen. "OMG Niall" kuch ik. Hij heeft een mega bende van zijn kamer gemaakt. Jongens.
Ik ruim snel een beetje op en leg het cadeautje op de tafel. Ook pak ik de zelf gemaakte wafels uit mijn tas en zet ze ook op tafel. Snel ga ik op bed zitten en wacht gerust op Niall.
Na ongeveer 10 minuutjes hoor ik iemand aan het slot en ga weer snel rechtop zitten. Vervolgens hoor ik de deur dicht slaan en voetstappen richting mij. "Boe!!" Roep ik en Niall schrikt zich rot. "Emma! Je liet me schrikken en kom hier!" Roept hij en neemt me in zijn armen.
"Happy one year!" Fluister ik in zijn oor en kus hem vervolgens op zijn mond. "Happy one year babe" zegt hij en zoent me weer.
"Ik heb iets voor je" zeg ik en loop naar de tafel en pak het cadeautje. Ik neem zijn hand en we gaan op bed zitten. "Open maar" zeg ik en hij opent het cadeautje. Het is een foto lijstje met een foto van ons twee en een tekst eronder:
Sometimes i wonder,
If love is worth it to fight,
But then i think of you,
And i'm ready for war.
I love you babe x Emma"Ah Babe dat is zo lief" zegt Hij en kust me. Niall kijkt even bedenkelijk en zegt dan "kom eens mee" en we pakken onze jassen en mijn tas en lopen naar buiten. "Waar gaan we heen?" Vraag ik "zie je wel" zegt hij
en we lopen door de stad met Natuurlijk Een bodyguard en lopen vervolgens een klein winkeltje in met hele mooie potten. "Niall wat doen we hier?" Vraag ik maar Niall negeert me. Hij loopt naar het vrouwtje van de winkel toe en vraagt of we de speciale ruimte mogen huren.
Ze knikt en we lopen naar een klein kamertje met hele mooie kaarsjes en een pottendraai tafel. Ze geeft Niall Een stuk klei en loopt weer weg. "Ik heb dit all eens gedaan met Harry op 1D Day, het is echt leuk" zegt Niall en hij wijst naar de kruk. "Ga maar zitten" en ik doe wat hij zegt.
De klei leggen we op de tafel en het begint langzaam te draaien. Niall komt achterme zitten en legt zijn handen op de mijne. Samen draaien we de pot en hij geeft me kusjes in mijn nek. "Hihi Niall" lach ik en hij lacht ook.
"Dit is zo leuk, maar die pot ziet er best mislukt uit" zeg ik en Niall knikt "ja maar hij is wel speciaal, dus nemen we hem wel mee" zegt hij en we lopen nadat we onze handen hebben gewassen naar de kassa. "Dat is dan 40 euro alstublieft" vraagt de vrouw en ik wil mijn portemonnee pakken maar Niall houdt me tegen. "Nee ik betaal" zegt hij en voor dat ik iets kan zeggen draait hij zich weer om.
Als we eenmaal buiten lopen met de pot ingepakt in een zakje zeg ik "Niall volgende keer betaal ik" "droom lekker verder" lacht hij em ik kijk hem squashy boos aan. We lopen door naar een klein ijs salonnetje en gaan achteraan zitten. Een vrouw komt naar ons toe en vraagt wat we willen.
"Voor mijn 6 bolletjes vanille" zegt Niall "en voor mijn 6 bolletjes meloen" zeg ik en ze knikt. "Zo, in een vreet bui?" Vraagt Niall lachend "ja, altijd" zeg ik en lach ook.
Nialls telefoon gaat en hij neemt op. "Ja? Nu al? Oke is goed, tot zo, bye" zegt Hij en hangt op. "Paul belde ik moet naar het stadion de andere meiden zijn daar ook, ga je mee?" Vraagt hij "ja tuurlijk" zeg ik en we lopen terug naar het hotel. Vanuit daar rijden we naar het stadion en gaan de jongens soundchecks doen.
"Emma we zitten hier" hoor ik achter me en draai me om. "Oh Hey girls" zeg ik terug en ga bij ze zitten op een stoel. We zitten op de voorste rij. "Moet je voorstellen dat straks deze hele arena vol zit met fans" zegt Lucy "Ja echt he" zeg ik en ze knikken.
De jongens zingen momenteel 18 en Niall kijkt me aan. Ik weet wat hij bedoeld. Ik glimlach en de boys doen rare dansjes, ja zelfs tijdens de repetities. Als ze klaar zijn met repeteren doen de meiden en ik overdreven klappen en de jongens doen Eem rare buiging.
Het is inmiddels 5 uur en de arena begint langzaam vol te stromen. We zitten in de kleedkamer em Lou doet de boys hun haren. "Zijn ze nooit lastig?" Vraag ik lachend aan Lou. "Geloof me, het zijn net stuiterballen" lacht ze en ik moet ook lachen.
Om 7 uur begint eindelijk het concert en beginnen ze met 'strong'. De meiden en ik staan backstage aan de zijkant waar we alles kunnen zien. Ze doen rare kunstjes en zingen verschillende liedjes. De fans zingen met volle borst mee en genieten ervan.
Als je ziet hoeveel meisjes huilen en gillen, echt niet meer normaal. De boys kijken met pretogen naar de fans en leven zich helemaal uit. Je ziet dat ze ervan genieten en op sommige plaatsen in de zaal zie je borden met leuke teksten voor de boys.
Als ze even een pauze hebben komen ze weer backstage en drinken wat water. Naill knuffelt mij en ik trek een vies gezicht "ieuw Niall" zeg ik en hij geeft me een kus. "Ik hou ook van jou" zegt hij en laat me weer los. "Boys hup jullie moeten weer" zegt de vrouw met een bordje. Hij geeft me nog een kus en rent dan met de andere het podium op. Na 'little black dress' komt '18'.
Dan klinkt Nialls stem: "Ik wil even zeggen dat Emma en ik vandaag een jaar samen zijn, Emma I love you" zegt hij en stuurt me een lucht kus. De arena juicht en Ik glimlach en stuur een licht kus terug. Ze beginnen met 18 en doen nog wat liedjes.
(Vies stukje)
Na het concert rijden We weer terug naar het hotel en gaan naar de hotel kamer. Niall kust me en ik kus hem terug. Zijn tong vraagt toestemming die ik hem maar al te graag geef. Hij trekt mijn topje uit en ik zijn shirt. Vervolgens gooit hij me op bed en doet mijn broek uit en maakt zijn riem los. Ik glimlach en kus hem weer. Als hij mijn nek kust kreun ik en gaat hij met zijn hand in mijn broek.Ik kreun weer en trek zijn broek ook uit. Als we de rest ook uit hebben pakt hij iets uit het nachtkastje en kort daarna voel ik hem in me gaat. Een lichte pijn scheut gaat door mijn lichaam, maar wordt al snel verplaatst door genot. Hij gaat op en neer en we blijven kussen.
Na een tijdje valt Niall uitgeput naast me. "I love you so much" zegt hij en kust mijn voorhoofd. "I love you more" zeg ik en zo vallen we in elkaars armen rustig in slaap....
-------------------------------
Haayyy,
Weer Een hoofdstukje! Ik heb er bijna al 30 geschreven😱
En hebben jullie de snapchat van de boys gezien? De hele track van
Made in the A.M is uitt😍, nog 1 maand en 2 dagen tot het album uitkomt!!
Hopelijk vonden jullie het weer leuk om te lezen :)
Byee xx Kayleigh.
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...