Hoofdstuk 45

265 11 0
                                    

*5 maanden later*
Vandaag moeten we vroeg op want Perrie en Zayn gaan trouwen! Ik kleed me aan pak mijn spullen en Geef Niall een kus. "Ik zie je bij de kerk" zeg ik "is goed bye" zegt hij em geeft me nog een kus. Ik moet al om 8 uur bij perrie zijn en Niall moet om 8:30 bij Zayn zijn.

Ik rij de oprit op en zie dat Lucy, Eleanor, Sophia er al zijn. Ook zijn Jade, Jesy en Leigh-Anne van Little mix er. "Hey guys" zeg ik en geef ze Allemaal een knuffel. "Zullen we perrie eens gaan wakker maken?" Vraag ik grinnikend. "Ja we hebben slagroom en pannen" zegt Leigh Anne lachend. "Okay wordt lachen!" Zeg ik

We lopen naar binnen en ik pak de camera om het te filmen. We sluipen zachtjes naar boven en gaan sluipend de slaapkamer in. Af en toe goor je gegiegel. "Shhh" zegt Lucy. Jesy spuit slagroom over haar gezicht en perrie friemelt wat. Gelukkig wordt ze niet wakker. Sophia en Jade houden beide twee pannenvast en Eleanor telt af. "3,2,1 go!"

Er klinkt luid geluid vn de pannen die hard op elkaar ketsen. "Aaahhh" gilt Perrie die overeind schrikt en met haar handen door de slagroom gaat. "OPSTAAN ITS YOUR BIG DAAAYYY" gillen we. Perrie lacht zich dood. "Omg guys!" Lacht ze. Nadat we zijn uitgelachen komt de moeder van Perrie ook.

Eerste neemt perrie een douche en maken wij een mooi ontbijt. Zayn bleef gister avond bij Harry slapen want ze mogen elkaar niet zien tot straks. Als perrie beneden komt gaan we gezellig eten en maken allerlei fotos. Na het eten is het 10:00 uur dus gaan we Naar boven en doen Eleanor en Lucy haar make up. Sophia en ik gaan alvast onze eigen jurk aan doen. Ik heb al Een buik gekregen. Momenteel ben ik 6 en een halve maand zwanger.

Mam en Maura zijn nog mee geweest naar een echo. We weten al wat het wordt maar houden het voor iedereen geheim. Maar ja ik trek mijn super mooi roze jurk aan. Hij is wat strakker aan de boven kant en loop een beetje poefie aan de onder kant (kijkt bijlage) ik moest hem wel een paar maatjes groter bij de boven kant kopen net zoals Eleanor. Zij is nu hoog zwanger, ze is 8,5 maand zwanger. Ze kan elk moment bevallen.

Als alle bruidsmeisje hun jurken en hakken aan hebben gaan ze alvast naar beneden. Perries moeder, Jade en ik helpen haar in haar jurk. Ze heeft een super mooie wijde witten jurk aan met als boven kant vol met diamantjes hij is schitterend. (Zie bijlage). Ze heeft mooie wat langere hakken aan en haar haar los krullend met een diamante kroontje op. Haar boeket bestaat uit roze en witte bloemen en haar sluier maakt het helemaal af.

ze loopt de trap mooi af terwijl ik jade haar sluier omhoog houd. De foto graaf maak fotos en filmpjes over hoe ze de trap af loopt. Buiten staat een mooie witte limousine. Iedereen stapt in en we rijden naar de kerk. Zayn staat al binnen met de rest van de boys en vaders. Ik ben benieuwd hoe Niall eruit ziet. We lopen naar binnen maar nog niet naar de kerk zelf. De vader van perrie komt aanlopen en moet huilen omdat ze er zo prachtig uitziet.

Ik wordt er zelf ook emotioneel van. Als de muziek begint lopen eerst de bruidsmeisjes in tweetallen.
-Eleanor en ik
-waliyha, elisha en safaa
-Lucy en Sophia
-jade en Jesy
-Leigh Anne met Perries moeder.

Als ik niall zie krijg ik spontaan en lach op mijn mond hij ziet er echt mooi uit, een zwart pak met zijn blonde haar in een kuif. Maar het draait niet om ons. Ik ga aan de andere kant Staan en daar komt ze beeldschoon aanlopen. Perrie met haar vader aan haar arm op de muziek lopen ze langzaam naar het altaar. Zayn glunderd helemaal, hij laat zelfs een paar tranen los. Haar vader laat haar los en zayn neemt haar hand. Ze kijkt hem smoorverliefd aan.

"Dan verklaar ik jullie hierbij man en vrouw, u mag de bruid kussen" zegt pastoor na de mis. Ze kussen elkaar en er klinkt geluid en geklapt. Ze zien er zo gelukkig uit. Niall loopt naar me toe en kust me. "Je ziet er werkelijk prachtig uit" zegt hij en bekijkt me. "Thanks Ni jij ziet er mooier uit" zeg ik "kan niet" zegt hij en pakt mijn hand.

We lopen met de rest naar buiten em gaan met twee limousines naar het feest. Het is super mooi versierd. We loon naar binnen en nemen allemaal plaats aan de tafel waar onze naam op staat. Niall en ik zitten aan een tafel met Eleanor
en Louis en met Lucy en Harry. We nemen plaats en luisteren naar een speech van Caitlin het half zusje van perrie.

Daarna gaan we naar buiten om fotos te maken. De achtergrond zijn mooie bomen met felle groene bladeren en mooie roze bloesem. Eerst worden natuurlijk de trouwfoto's van Zayn en Perrie gemaakt. Daarna Met de bruidsmeisjes. Dan met de jongens en dan met zen alle samen. De fotograaf kondigde aan dat de fotos binnenkort verstuurd worden.

Het is een super leuke dag! S'Avonds dansen we gezellig met z'n alle en bij een langzaam nummer pakt Niall mijn hand en gaan we samen dansen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en samen swingen we samen mee op de langzame muziek. Ik sluit mijn ogen en geniet ervan.

"Het is al laat zullen we naar huis gaan?" Vraag ik aan Niall om 2 uur snachts. "Ja kom dan zeggen we even gedag aan iedereen. "Is goed" als we iedereen gedag hebben gezegd lopen we naar zayn en perrie. "Hey guys, wij gaan naar huis, bedankt voor de super mooie avond" zeg ik en knuffel ze "het was super gezellig, veel plezier in het huwelijk!" Zegt Niall erachter aan. "Dat is lief, bedankt voor het komen" zegt Perrie, "ja het was leuk dat jullie er waren" zegt Zayn. Ook hij knuffelt ons nog en dan gaan we naar huis.

Thuis aangekomen ben ik super moe, we lopen naar boven en kleden ons om. We rollen in bed en niall sluit me in zijn armen. "Goodnight Ni, i love you" zeg ik "Goodnight babe, love you to" zegt hij em zo vallen we in slaap.

*een week later*
ik zit op de bank als mijn mobiel gaat. Louis staat er. O jee zal het zover zijn. Ik neem meteen op. "Hallo Lou, met Emma" zeg ik "uhm Hey em, ik ben in het zieken huis kun je komen? El wil je er ook bij hebben met de rest" zegt hij "OMG is het zover? Ja tuurlijk kom ik" zeg ik "oke tot zo" zegt hij en hangt op. Ik stap in de auto en rij Naar het ziekenhuis, als ik daar aankom parkeer ik de auto en haast me naar binnen.

Ik loop snel naar de balie em vraag: "hallo, mag ik vragen waar Eleanor Calder ligt?" De vrouw kijkt op en kijkt op haar beeldscherm. "Uhmm even kijken" zegt ze. Schiet gewoon op denk ik bij mezelf. "Kamer 346" ik knik en zoek naar de kamer. Als ik op de geide verdieping ben vindt ik eindelijk haar kamer. Iedereen zit op de gang. Ook niall. Ik loop naar hem toe en kus hem, "Hey hoe is het met El?" Vraag ik "goed, maar ze krijgt steeds hevigere weeën, louis is nu bij haar" zegt Lucy "oh okee ben benieuwd" zeg ik en ga zitten.

Het ziet er best gek uit, want ik heb best een dikke buik. Ik moet grinniken en Niall kijkt mij vragend aan. "Binnenpertje" zeg ik "oh okee" zegt niall en legt zijn hand op mijn buik. Hij wrijft erover heen glimlacht. De deur gaat open en louis komt naar buiten. "Hey guys, de bevalling begint nu dus hopelijk is de baby er snel" zegt hij. We knikken. Hij loopt weer naar binnen en horen al snel geschreeuw van Eleanor.

Na een uurtje komt Louis weer naar buiten en zijn ogen staan vol vreugde. "Hij is er" zegt hij "OMG een jongetje? Wat schattig!" Zeg ik "ja jullie per tweetal komen kijken" zegt Louis. Als eerste Gaan Sophia en Liam naar binnen. Na een kwartiertje komen ze weer naar buiten. "Hij is zo cute" zegt Sophia. Ik lach en niall en ik mogen naar binnen,

"Hey El!" Zeg ik. Ze ziet er nog wat zwak uit maar al snel gaan mijn ogen naar het kleine wezentje in haar armen. Zijn oogjes zijn gesloten. El heeft een paar tranen over haar wangen lopen. "Hey meid shhtt, je hebt het super gedaan!" Zeg ik en geeft haar Een kus op haar hoofd. Ze glimlacht. "Kijk nou" jammer ik als ik het jongentje zie. "Hij heet Mike" zegt Louis. "Leuke naam man" zegt Niall en geeft louis een bro HUG. "Gefeliciteerd man" zegt hij "Thanks"

"Jij ook gefeliciteerd girl" zeg ik lachend. "Thanks hun" na nog 10 minuutjes gaan wij ook weer naar huis. Thuis aan gekomen gaan we eten en spenderen we onze dag verder op de bank en ik de tuin..

----------------------
Heey,
Omg morgen komt Made In The A.M uit!!
Ik ben nog niet eens over de nieuwe liedjes laat staan het hele album😱
Comment + stem Zou Awesome zijn x
Xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu