Hoofdstuk 35

293 15 0
                                    

P.O.V EMMA
Ik wordt wkker en kijk naast me waar Niall vredig ligt te slapen. Glimlachend kijk ik naar hem, hoe hij rustig in en uit ademend en hoe hij een klein beetje snurkt. Ik hou zoveel van deze jongen. Ik stap uit bed en loop in mijn pyama naar beneden. Vandaag hebben Niall en ik allebei vrij. Ik maak een ontbijten en loop naar boven.

Ik ga weer onder de warme dekens liggen en leg het ontbijten op mijn schoot. Ik geef niall een kusje op zijn lippen waardoor hij rustig wakker wordt. "Hey babe" zegt hij gapend en gaat overeind zitten. "Goodmorning Ni" zeg ik en geef hem en kus.

"Wat lief" zegt hij ls hij het ontbijtje ziet. "Dat hoor ik eigenlijk voor jou te doen". "Onzin, ik op dit gewoon voor jou maken" zeg ik en glimlach. Na het ontbijt kleden we ons aan en gaan naar beneden. "Wat zullen we gaan doen vandaag?' Vraagt Niall. "Wat dacht je van een dagje hier zwemmen met een gezellig etentje?" Vraag ik "klinkt top"

"Bommetje!" Roept Niall en springt in het zwembad. Ik lach en probeer voorzichtig erin te gaan maar Niall spet me helemaal nat. "Aahhhh" gil ik en ren van de rand af. "Niet doen Ni" zeg ik met een pruillipje. "Oke oke aansteller kom" zegt hij en ik klim er voorzichtig in.

"Ik ben geen aansteller" zeg ik en duw Niall kopje onder. Hij pakt mijn voeten onderwater en trekt me ook onderwater. Hij geeft me een kus en we komen weer boven. "Oke je bent geen aansteller" zegt hij lachend em knuffelt me. "Oke wie als eerst van die kant naar de ander kant kan zwemmen" zeg ik en Niall knikt. We gaan klaar staan en ik roep. "3! 2! 1!" En Niall en ik zwemmen zo snel mogelijk naar de andere kant.

Natuurlijk wint Niall weer eens. "Oneerlijk, jij hebt lang armen en benen" zeg ik met een nep zielig gezichtje. "Dan had je dit spel maar niet moeten kiezen babe" zegt hij en kust me waarop ik terug kus. Zijn tong wil toestemming die ik geef. Het wordt een fijne tongzoen. Na 5 minuutjes laat hij los en glimlach ik.

Ik sta in een strak zwart jurkje met zwarte hakken voor de spiegel mijn haar goed te doen. Niall heeft een zwarte broek met een blouse aan. Hij komt achter me staan en knuffelt me. "Je bent prachtig" ik voel dat ik bloos. "Jij ook" zeg ik en bekijk hem. Als we klaar zijn rijden we naar een mooi restaurant en parkeren de auto. Niall neemt mijn hand en samen lopen we het restaurant binnen.

"Goedenavond meneer en mevrouw, u hebt gereserveerd?" Vraagt de man bij de deur. "Ja op de naam Horan" zegt Niall en de man kijkt in zijn boekje. "Ah ha ik zie het loopt u maar mee". We lopen naar de tafel en gaan zitten. "Wilt inwant te drinken?" Vraag de man. "Ja doe maar een cola" zeg ik "voor mij ook"

"Niall bendankt voor het lekkere etentje" zeg ik onderweg naar huis. "You're welcome babe" zegt hij en pakt mijn hand. We rijden mijn oprit op en stappen uit. We lopen naar binnen en trekken onze schoenen en jassen uit. "Ik ga even mijn pyama aan doen" zeg ik en loop naar boven. Ik trek een veel te grote trui van Niall aan en loop weer naar beneden.

(Vies stukje)
Ik ga bij niall zitten en samen kijken we nog tv. "Het was leuk vandaag" zeg ik "ja vond ik ook" zegt hij "ik hou van je" zeg ik "ik meer van jou" zegt hij en kust me. Het wordt een tong zoen en Niall tilt me op. Hij neemt me mee naar boven en legt me op bed. Hij kleed me uit en ik hem. Onze zoen wordt niet verbroken en ik ga helemaal mee in dit moment. Ik geniet van zijn lippen die mijn lichaam verkennen.

Hij kust mijn nek en ik voel hoe hij in me glijd. Een lichte pijnscheut wordt snel verplaatst voor genot. Hij stoot harder en ik kan het niet laten om te kreunen. Hij kust me vol passie en gaat steeds harder. Na een tijdje voel ik hem komen en moet ik zelf ook komen. Niall ploft naast me neer en voor dat we in slaap vallen zegt hij nog. "I love you babe"

-------------------------------------
Haaaay,
Sorry voor het iets weiniger uploaden maar ik had het best druk,
Maar vanaf morgen heb ik vakantie dus kan ik lekker veel schrijven!
Hebben jullie home ook al gehoord? Geweldig😍
Ik was eergister zo geschrokken van liam! Jullie ook?
Gelukkig is alles weer goed met hem💗
Byee xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu