Hoofdstuk 63

187 11 2
                                    

P.O.V EMMA
Vandaag is alweer de laatste dag in Ierland. Sarah is het hele weekend bij mijn ouders blijven slapen zodat Niall en ik wat meer tijd samen hadden. Ik vond het heerlijk om weer eens in Ierland te zijn. We zijn zelfs naar onze oude school geweest en hebben er rond gelopen. Er kwamen veel herinneringen naar boven.

Ik glimlach bij die gedacht en rek me uit. Ik kijk naast me en zie dat Niall nog slaapt. Het is 11:46 en vanmiddag vliegen we naar Italië. Ik pak mijn mobiel en check mijn social media. Ik kan echt niet wachten op de dag dat we gaan trouwen. Ik had dit echt nooit verwacht. Dat dit zou gebeuren.

We zijn heel snel gegaan maar misschien was dat wel goed voor onze relatie. Ik voel geraafel naast me en zie dat Niall zijn ogen heeft geopend. Hij rekt zich uit en kijkt me aan. "Goodmorningg babe" zegt hij en tuit zijn lippen. Ik rol lachend met mijn ogen en geef hem een kusje. "Zullen we zo naar mijn ouders gaan om Sarah op te halen?" Vraag ik als ik uit bed stap.

"Waarom nu al?" Vraagt hij. "Omdat we dan nog samen iets leuks kunnen doen" zeg ik geïrriteerd en loop naar de badkamer om vervolgens een douche te nemen. Ik laat de warme stralen over mijn lichaam stromen en was mezelf. Als ik klaar ben kleed ik me om en ga ik terug naar het bed. Ik zie dat Niall zich al heeft omgekleed en zit wat op zijn mobiel.

"Zullen we anders samen wat eten en dan naar mijn ouders?" Vraag ik "dan gaan we daarna meteen naar het vliegveld" Niall knikt en loopt naar me toe. Hij kust me en kijkt me aan. "I love you" zegt hij "i love you too" zeg ik en pak zijn hand.

Bij het lunch cafeetje aangekomen nemen we plaats achteraan het cafeetje en bestellen wat te eten. "Ik vond het fijn om terug te zijn hier" zegt Niall en bekijkt de menu kaart. "Ik ook" zucht ik en we bestellen wat.

"Ready?" Vraag ik als we ons eten op hebben. "Ja!" Zegt Niall en neemt mijn hand. We lopen naar de auto en ik ga naast Niall zitten. De auto rit is stil, niet ongemakkelijk stil maar gewoon fijn stil. Ik denk aan vroeger. Hoe alles toen ging. Nooit wetende dat dit mijn toekomst werd. Of dat Sarah ooit mijn dochter zou worden.

Ik word uit mijn gedachten gehaald door de rem en zie dat we voor mijn ouders huis staan. "We kunnen wel niet te lang blijven want anders missen we het vliegtuig" zegt Niall en ik knik. We stappen uit en Maura komt al met Sarah naar buiten. "Hey mijn meisje!" Zegt ik en neem haar over. "Hey Maura" zeg ik "hey lieverd" glimlacht ze en loopt weer naar binnen met Niall samen.

"Hoe was het bij opa en oma?" Vraag ik aan Sarah, "joepie!" Giert ze. Ik lach en neem haar mee naar binnen. We drinken met z'n alle een kopje koffie en we moeten alweer gaan.

"Ik zie jullie snel weer oke?" Zeg ik tegen pap en mam. "Is goed lieverd, pas goed op jullie" zegt mam. Ik knik en neem ook afscheid van de ouders van Niall. Ik maak Sarah vast in haar stoeltje en doe de deur dicht. "Tot ziens!" Zeg ik en zwaai. Niall start de auto en we rijden naar het vliegveld waar de rest op ons wacht. Op naar Italië.
----------------------
Sorry sorry sorry! Het spijt me dat ik een week niet heb geüpload maar er kwam iets tussen. Ik moest zelf naar het ziekenhuis en er was wat met school maar ik moest vandaag een hoofdstuk schrijven. Ik weet dat hij kort is maar ik beloof dat er snel weer een nieuw hoofdstuk online komt. En er is iets dat ik nooit zal vergeten..

HAPPY BIRTHDAY TO YOU! HAPPY BIRTHDAY TO YOU! HAPPY BIRTHDAY DEAR LOUIS! HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU🎉💜🎉💜BOOBEAR WORDT AL WEER 24 jaar! WAAROM GAAT DE TIJD ZO SNEL!? HAVE A NICE DAY LOUIS! I LOVE YOUU💗💗💗

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu