P.O.V NIALL
Het is woensdag en het is al 10:00 uur ik moet nu gaan maar eerst maak ik Emma wakker. Ik loop naar boven en loop naar haar slaapkamer. "Emma opstaan, je moet over een uur werken en ik moet nu gaan" zeg ik en ze opent haar ogen en gaat rechtop zitten. "Oh heb ik mijn wekker niet gezet?" Vraagt ze verward."Nee dat was je vergeten maar ik moet naar de studio babe" zeg ik en kus haar voorhoofd. "Okay, tot straks" zegt ze en kust me nog een keer. "Byee" zeg ik en loop weer naar beneden. Ik stap in de auto en rij naar de studio voor de opnames.
P.O.V EMMA
Niall is net weg dus ik loop naar de badkamer en neem een snelle douche. Ik trek mijn zwarte broek met geruite blousje aan en borstel mijn haren. Verder doe ik mijn make-up en doe ik wat parfum op. Ik pak mijn mobiel enzo en loop naar beneden. Als ik de keuken in loop zie ik dat Niall een ontbijten heeft gemaakt dus eet ik dat op en rij daarna rustig naar de Starbucks."Goedemorgen marcel" zeg ik blij als ik binnen kom. "Goedemorgen Emma" lacht hij en zegt "het is al best druk" en ik kijk de tent rond "inderdaad wie moet vandaag nog meer werken?" Vraag ik "Anna, ze is achter in het magazijn" zegt hij en gooit een doek naar me. "Oke" zeg ik en veeg de koffie apparaten en help een klant.
Anna komt naar me toe lopen met twee dozen met nieuwe bekers zet ze op de goede plek. "Hey Em, hoe is ie?" Vraagt ze "goedd met jou?" Vraag ik waarop ze antwoord: "ook goedd he" glimlacht ze en plet de dozen. "Mooii" zeg ik ook n help nog een klant. Om 14:00 uur heb ik even pauze en app ik Niall even.
Emma: Hey Nialler! Ben je al thuis? Thanks voor je ontbijt vanmorgen! xx
Ik krijg meteen antwoord.
Niall: Hey babey! Nee ik ben even bij harry thuis met de boys! En you're welcome! Hoe is het werk? xx
Emma: oh Okay have fun! Ja wel leuk haha ik moet weer aan de slag! Tot straks xx
Niall: Ty! Haha is goed, tot straks babe xx
Ik sluit mijn mobiel af en ga weer aan de slag tot 17:00 uur.
* om 17:00 uur*
Ik steek de sleutel in het sleutelgat en open de deur. "Niall?" Vraag ik "hierzo" hoor ik hem vanuit de woonkamer roepen. Ik hang mijn jas op en loop de woonkamer in. "Hey Nialler" zeg ik en kus hem. Niall trekt me op zijn schoot en kust me weer. "Hey beauty". Ik moet lachen en wil opstaan maar hij pakt me steviger vast. "Stay with me" vraagt hij met pruillipje."Okay dan" zeg ik en ga tegen hem aan liggen. "Hoe was het is de studio?" Vraag ik "Leuk, we hadden Paul geprakt" zegt hij lachend om zijn eigen woorden. "Onee he? Wat hebben jullie gedaan?" Vraag ik wetend op iets heel doms. "We hadden een slagroom taart in zijn gezicht geduwt" lacht hij "OMG echt? Wat zei hij?"
"Hij zei dat we ons moesten gedragen, maar we weten allemaal dat we dat niet kunnen" zegt hij trots en ik moet hard lachen. "Hahaahah jullie zijn de grootste sukkels ooit!" Lach ik en knijp in zijn wang. "Waarom knijp je in mijn wang?" Vraagt hij met een raar gezicht. "Omdat ze zacht zijn" zeg ik wrijvend over zijn wang en geef en een kusje op.
"I like that" zegt hij met een grijns en kust me op de mond. Ik ga erin mee en zijn tong vraagt toestemming die ik maar al te graag geef. Zo zitten we 10 minuten lang totdat ik terug trek omdat ik buiten adem ben. "I love you" zeg ik "i love you more" zegt hij.
"Kan niet" zeg en kus hem nog eens en sta dan op. "I'm hungry" zeg ik de ren naar de keuken. Ik maak een lasagne en zet die in de oven. Na 30 minuten kunnen we eten dus roep ik Niall. "Eten!" En hij komt aan tafel zitten. We eten samen ons eten op en ruimen op. Als we op de bank zitten bel El me dus neem ik op.
El: Hey uhm kan je even komen?
Em: Jahoor, is er iets?
El: uhm ja maar ik durf het niemand te vertellen..
Em: ben je thuis? Dan kom ik
El: ja ik ben gewoon thuis
Em: oke tot zoIk hang op en zeg tegen Niall dat ik even naar El ga. Ik kus hem en rij daarna naar El en Louis huis. Ik bel aan en El doet open en je ziet dat ze gehuild heeft. "Omg El wat is er?" Vraag ik en neem haar meteen in een knuffel. "Ik-ik-ik...." Stotterd ze "ssht kom dan gaan we even op de bank zitten" zeg ik en we gaan zitten. "Neem even rustig adem" zeg ik en wrijf over haar rug.
"Oke....ik ben ergens achter gekomen..." Zegt ze en kijkt naar haar handen. "Zeg maar, je kunt me alles zeggen" zeg ik en zie nog steeds tranen vallen. "Ik ben zwanger" zegt ze en mijn mond gaat open. "Gefeliciteerd" zeg ik en knuffel haar. Ze kijkt me raar aan. "Hoezo gefeliciteerd? Dit is slecht"
"Hoezo slecht?" Vraag ik verward "geen idee, ik ben er net achtergekomen en Lou is niet thuis en ik wil het hem niet vertellen" zegt ze stotterend. "Hoezo wil je het niet tegen hem zeggen?" Vraag ik "Omdat ik bang ben dat hij boos word en het weg wilt of het uitmaakt" huilt ze. "Luister eens El" zeg ik en pak haar handen. "Louis zou je nooit verlaten om zoiets ik weet zeker dat hij super blij is" zeg ik "je bent geweldig, louis zal ervan houden" zeg ik erachteraan.
"Thanks, ik weet gewoon niet wat ik moet doen" zegt ze "waar is louis eigenlijk?" Vraag ik "hij is met harry even naar de Mac hij komt als het goed is zo thuis" zegt ze "weetje wat, ik blijf bij je en als Louis thuis komt vertellen we het hem oke?" Vraag ik "ik weet het niet, dalijk vindt hij het niks"
"Jawel hij gaat het geweldig vinden" zeg ik en ze knikt "oke" zegt ze en veegt haar tranen weg. 15 minuten later komt Louis thuis en kijkt vragend naar mijn. "Hey babe" zegt hij en geeft El een kus. "Hey em wat doe jij hier?" Vraagt hij en geeft me een knuffel. "Uhm Louis Kom even naast El zitten" zeg ik en hij doet verward wat ik zeg.
"Wat is er?" Vraagt hij "El moet je iets vertellen" zeg ik en hij kijkt vragend naar El die naar haar handen kijkt. "Uhm i- ik uhm" stotterd ze en louis vraagt: "El wat is er babe?" "Uhm louis, ik ben zwanger..." Zegt ze afwachtend op zijn antwoord. "What?" Roept hij blij uit. "Maar dat is geweldig! Ik wordt vader!" Roept hij blij
"Ben je niet boos?" Vraagt El "hoezo zou ik boos zijn? Ik ben juist blij" zegt hij "zie je nou El hij vindt het super" zeg ik en knuffel haar. "Nu louis het leuk vindt ben ik ook wel blij" zegt ze opgelucht. "Dacht je dat ik het niet leuk zou vinden?" Vraagt hij "ja maar gelukkig is dat niet zo" zegt ze en kust Louis.
"Oke ik denk dat mijn werk erop zit" lacht ik en sta op. "Thanks em zonder jou had ik dit nooit durven zeggen" zegt ze en staat op om me te knuffelen. "En uhm em wil je het nog even geheim houden?" Vraagt El "ja tuurlijk" zeg ik en geef ze allebei een knuffel.
Eenmaal thuis loop ik weer het huis in en loop naar de woonkamer. "Hey, wat ging je nou bij El doen?" Vraagt hij terwijl ik hem een kus geef. "Meiden dingen" zeg ik geheimzinnig en grijns naar hem. Het is 10 uur dus kijken we nog even een serie. Om 12 uur besluit ik te gaan slapen en Niall ook. Als we klaar zijn gaan we liggen en zoent niall me nog even. "Goodnight Sweetie" zegt hij en kust mijn kruin nog even. "Goodnight Ni" zeg ik en draai me op mijn zij. Hij legt zijn arm om me heem en zo vallen we in slaap.....
---------------------------------------
Heyyyy,
Ik heb de 1000 ready gehaald!😱
Thank you so much❤️
Perfect is uit em hij is zo perfect!😍😂
But yea byee xxxkayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...