P.O.V EMMA
Uitgeput komen we bij het Hotel aan. De vlucht was ontzettend langzaam door een stoornis en ik heb het bloedheet terwijl het niet eens zo warm is. We stappen allemaal de auto uit en de beveiliging haalt de koffers uit de auto. Niall heeft Sarah vast die half in slaap valt door de lange reis. In het vliegtuig was ze erg druk en onrustig. dat verklaart waarom ze nu zo moe is.
"damn, al bijna het einde van de tour boys" zegt Harry en zucht. We verstaan hem bijna niet door het harde geschreeuw van fans om het hotel heen. "kom op guys! doorlopen!" roept Paul over de fans heen en we lopen snel met onze koffers naar binnen.
als we allemaal weer een sleutel hebben gaat iedereen naar hun kamers. "zal ik de koffers pakken? dan kun jij Sarah overnemen" zegt Niall. "Ja is goed" zeg ik en we wisselen om. Sarah is weer flink wakker door het gegil van de fans.
"Lady's first" zegt Niall als hij de Hotel kamer deur heeft geopend. "Wauw wat een gentleman ben jij zeg" lach ik en loop naar binnen. "altijd he" zegt hij. "HAHAHAHAHA goeie grap" zeg ik en hij kijkt me suf aan. "grappig hoor" zegt hij en ploft neer op bed.
ik leg Sarah in bed en ze valt vrij snel in slaap doordat ze zo moe was. Ik stop haar nog even in en leg haar knuffel naast haar. Ik loop terug naar de kamer en plof ook neer op bed. "eindelijk even met z'n tweetjes" zegt Niall en kijkt me Pedo aan.
"HAHAHAHA niet doen je lijkt op een pedofiel" zeg ik en Niall kruipt op me. "ik ben jou pedo" lacht hij en kust me. Zijn lippen zijn zo damn zacht. ik ga erin mee en zijn tong vraagt toestemming. ik laat zijn tong toe en hij grijnst.
na een tijdje laat hij los en kijkt hij me lief aan. "ik hou van je em" zegt hij en onze handen verstrengelen. "ik ook van jou Ni" glimlach ik en kus hem nog eens. "oke en nu moeten we gaan naar de arena" zeg ik. "oja" zegt Niall. Ik leg Sarah zachtjes in de buggy en stop haar weer in een dekentje. gelukkig slaapt ze gewoon diep door.
ik pak mijn tas en ga al bij de deur staan. Niall komt ook aanlopen en we lopen naar de lobby. De jongens gaan eerst naar de arena en wij pakken de volgende auto. Ian rijd ons naar de arena en we lopen door de fans heen. Ik neem een paar foto's met fans en duw de buggy weer verder naar binnen.
*1 uur*
De jongens staan net op het podium. "zullen we in de VIP zone gaan zitten in de arena?" vraagt Eleanor die naast me komt staan. "ja is goed" zeg ik en we lopen met twee beveiligers naar het vak waar Sophia en Lucy ook staan. "hey guys" zeg ik "heyy" zeggen ze beide en ik parkeer de buggy naast me.
Eleanor heeft Mike in haar armen en we kijken samen naar de jongens. Ze zingen nu Little Things wat ik absoluut een super mooi liedje vind. Ik kijk de zaal rond. wauw hoeveel fans er wel niet zijn gekomen deze tour is niet normaal meer.
Bij change your Mind zie ik de jongens met open mond de zaal ik kijken dus kijken we ook. Iedereen houd een Gekleurd blaadje omhoog wat een super vet effect geeft. en staat nu in het groot: 'WE <3 1D' mijn mond valt zelf ook open. Het heeft een kant de engelse vlag en dan andere helft in de ierse vlag.
Niall heeft tranen in zijn ogen. Ik weet wat er nu door hem heen gaat. Hij heeft het gewoon met de andere jongens geflikt. ze hebben het gemaakt in de muziek wereld. Ik ben ontzettend trots op ze en ik denk dat iedereen dat hier wel is.
"Omg thank you so much guys! thats beautifull! we love you guys more than everything! we can image our lives without you!" zegt Liam en de hele zaal begint te gillen. "this is fking sick!" roept Niall. de zaal gaat helemaal los.
Na de show vragen sommige fans nog wat fotos en daarna lopen we door naar backstage. "jullie waren weer geweldig!" zeg ik tegen de jongens. "thanks babe" zegt Niall en drukt een kusje op mijn lippen. Sarah die inmiddels weer wakker is jammert een beetje dus geef ik haar haar drinken.
"ik ben zo moeee" zeur ik als we eindelijk onze kamer weer inlopen. "ja man ik ook ik wil meteen slapen" zegt niall "maar eerst ff eten" zegt hij "tuurlijk" zucht ik in de deken en sta op. Ik neem sarah op mijn arm en loop met haar naar de badkamer. "even jou in bad stoppen he" zeg ik en kleed haar uit "joepie!" gilt ze.
Ik laat het bad vollopen en zet haar erin. "wil je je bad eentje?" vraag ik haar. "ja!" zegt ze en ik geef haar haar eentje. Ze spetterend et haar handjes in het water en giechelt terwijl ze met haar bad spulletjes speelt. Ik zeep haar in en ook haar haren.
Na een half uurtje haal ik haar er weer uit en droog ik haar af. Ik doe haar een Mini onesie aan van een konijntje. Het ziet er echt schattig uit! Ik pak snel mijn mobiel en maak een foto van haar. "wat ben je toch schattig!" zeg ik.
als ze in slaap is gevallen. loop ik terug naar de badkamer en besluit ik ook maar even een douche te nemen. Ik laat de warme stralen over mijn lichaam heen glijden en zeep mezelf ook in. Na 15 minuten sta ik eruit en draai ik de kraan dicht. een koude rilling gaat over mijn huid heen en ik sla snel een handdoek om me heen.
Nadat ik mijn pyama aan heb gedaan kruip ik in bed en ga ik nog wat op social media. Ik plaats de foto van Sarah in haar onesie en schrijf er bij: 'My Sweet Little Bunny'. "goodnight Nialler" zeg ik en draai me naar hem toe. Ik geef hem een lang kusje en kruip tegen hem aan. "goodnight babe"
---------------------------
Heyy,
Hoe was jullie nieuwjaar? Mijne was super gezellig!
Dit boek krijgt Nog 5 hoofdstukken!
Er gaat nog veel gebeuren in die 5 hoofdstukken dus lees zeker tot het einde!
En maandag weer schooolll😩😩
Bye xoxo kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...