28.مهمون خاص

283 70 23
                                    

مرلین ملحفه های سفیدو از توی سبد برداشت چند بار آبشو گرفت و روی تناب بزرگ پهن کرد.

به محض پهن کردن آخرین ملحفه جسم کوچیکی از پشت پارچه سفید بیرون اومد و جلوش وایساد.
بکهی با تاج گلی که تو سرش گذاشته بود و چشمایی که بیش از حد غمیگن بود نگاهش کرد.

+سلام خانم مرلین!

مرلین لبخند زورکی ای رو لباش نشوند و به دخترک نگاه کرد. چهره ی بکهیون کاملا توی صورت زیبای بکهی پنهون شده بود و این شباهت بی نظیر اون خواهر و برادر رو برای مرلین اثبات می کرد.

_سلام کوچولو، چرا تو اتاقت نیستی؟

لحن مرلین بر خلاف حال بدی که توی دلش سنگینی می کرد گرم و صمیمی بود.
چهره ی دخترک غمیگن تر شد و لبای اویزون توضیح داد:

+چون حوصلم سررفته. برادرم همیشه تنهام میزاره و هیچکس نیست که باهام بازی کنه...منم اومدم بیرون تا شاید پیداش کنم و باهم بازی کنیم.

مرلین پوزخندی زد و به پنجره ی اتاق چانیول نگاه کرد.

_انگاری برادرت این روزا سرش خیلی شلوغ شده!

با لحن مسخره ای زمزمه کرد و بکهی کوچولو متوجه نشد که چی میگه.

+میشه شما باهام بازی کنید؟

مرلین نگاهشو به دخترک داد و ابروهاشو بالا انداخت.

_چی؟بازی؟

+لطفاًاا

بکهی با لحن کشیده ای گفت. چشماش بیش از حد معصوم و مظلوم بود درست مثل برادرش ، و کسی نمی تونست با نگاه کردن به اون چشما نه بگه! ولی بازی کردن برای مرلینی که کلافه و عصبی بنظر می رسید اصلا ایده ی جالبی نبود.
کلافه سبد خالی رو زمین گذاشت. بکهی با دیدن رضایت زن روبه روش ذوق زده دستاشو به هم فشار داد.

_خب بریم. چی بازی دوست داری بکنیم؟

بکهی کمی فکر کرد و به این نتیجه رسید که بازیه مورد علاقشو با زن روبه روش انجام بده.

+قایم موشک!

مرلین آهی کشید و با مکث سرشو تکون داد.

_خب باشه ، فقط سریع انجامش بدیم چون من باید برم!

بکهی لبخند پهنی با دندونای کوچیک و سفیدش زد.

+باشه باشه ، فقط باید بریم اونور!

با دستش به پشت اتاقکش اشاره کرد . مرلین نفس کلافه ای کشید و بعد سرشو تکون داد. بکهی دامنشو کشید و اونو دنبال خودش برد.

+برادرم میگه نباید تنها اینجا بیام ، برام خطرناکه! شما می دونید چرا خطرناکه؟

مرلین شونه ای بالا انداخت ، جوابی نداشت که بده ، چون اون پشت واقعا خطرناک نبود‌ و دلیل خطرناک بودن اینجا از نظر بکهیون رو نمی دونست.

My Heaven Is In The Middle Of HellDonde viven las historias. Descúbrelo ahora