"Zeleo sam da te vidim"

867 56 3
                                    

Katherine P.O.V
*U bolnici*
Osećala sam se nekako drugačije,bolje,jače.Zar nismo...auto je pao sa mosta!
"Neko se probudio.Doktor je rekao da možete da idete vaši brat i sestra su već otišli.." rekla je Medicinska sestra,otišli su bez mene?To je nepristojno.Kada sam izašla napolje ugledala sam Damona na klupi,zašto je on ovde?
"Jesi dobro?" upitao me je i ustao sa klupe,ali sam ja sela na nju.On je isto opet seo.
"Zašto si ovde?" upitala sam ga,jedva me i poznaje.Zašto?Većina njih ne bi došlo,evo naprimer sve što mi je sada ostalo od porodice Elena i Justin.
"Želeo sam da te vidim." rekao je i pogledao u mene,ali ja nisam skrenula pogled sa plafona.Želeo je da me vidi?Zar to nije romantično?
"Ne,zašto si stvarno ovde?" upitala sam ga i pogledala u njega,ima prelepe oči.Izgubiš se u njima,plave su kao okean.
"Zato što sam želeo da te vidim." rekao je svaku reč sporo i polako,nasmejala sam se.
"Kako sam preživela?" upitala sam ga u čudu.
"Nisi." rekao je ozbiljno,ja sam počela da se smejem.Ljudi okolo su me gledali kao da nisam normalna.
"Ti mene zajebavaš?Da li je ovo sakrivena kamera,Damone?" upitala sam ga još uvek smejući se.
"Mrtva si,Katherine.Na neki način..." šta hoće da kaže?Da sam vampir?Hell no!Ne treba mi ovo Twilight sranje.
"Vampir?" upitala sam jedva čujno.
"Da.E vidiš ovo moram da ti priznam ja sam baš danas razmišljao.Ima jedan univerzum,devet planeta,dvestočetiri država,osamstodevet ostrva i 7 mora.I ja sam imao privilegiju da upoznam tebe." rekao je,jooj.Kako je romantičan,gde je to pročitao?
"Gde si to pročitao?" upitala sam ga sa sarkastičnim osmehom,on je samo odmahnuo glavom.
"Zašto si takva?" upitao me je,slegnula sam ramenima i naslonila se na klupu.
"Ti shvataš da ja imam problema sa poverenjem,da ili ne?" upitala sam ga.
"Moraš nekad da veruješ nekome." rekao je i pogledao me u oči,ljudima ne treba verovati.Uvek će te samo izdati...
"Zašto?"
"Zato što ne možeš zauvek ostati sama." rekao je,on samo tako misli.
"Gledaj me." rekla sam,ustala sa klupe i izašla iz bolnice.Uskoro sam se našla pred vratima moje kuće.Svetla su već bila pogašena.Polako sam ušla nadajući se da svi spavaju.Ali čim sam zatvorila vrata svetlo u dnevnoj se upalilo.
"Katherine...zabrinuo sam se." Justin je rekao i ustao sa kauča,Bože!Mogla sam da padnem dole.
"U bolnici sa Damonom." rekla sam,on se odmah razbesneo.Zašto ga ne voli?
"Šta ste radili?"
"Samo smo pričali,ne brini se." rekla sam mu,ali on se nije od razbesneo...
"Previše se družiš sa njim neću to da dozvolim.Brinem se za tebe.Zato moram ovo da uradim."
"Sta moraš da uradiš,Justine?" upitala sam ga zabrinuto,neće ga valjda ubiti?
Justin P.O.V
Moram da joj izbrišem sećanje.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Where stories live. Discover now