Stefan je došao,navodno da mi kaže nešto jako važno i hitno.
"Jesi siguran 100%?" upitala sam ga,ne moguće da me je već pronašao!
"Da,Katherine." odgovorio mi je,divno!Sada opet moram da pakujem kofere i da idem negde,ali ovog puta sama.Zahvalila sam mu se i zalupila vrata,Elena je gledala sa stepenica i pogledala me je kao nekim zabrinutim pogledom.
"Šta se desilo?" upitala me je,valjda zaslužuje da zna...
"Mikael se desio."
Damon P.O.V
Stefan je otišao negde samo odjednom i vratio se za manje od 15 minuta,šta je bilo tako hitno?
"Gde si bio?" upitao sam ga nadajući se da će konačno reći da je kod neke devojke.
"Kod Katherine" odgovorio mi je,kod Katherine?Dobro i hteo sam da ode kod neke devojke,ali ne moje devojke.Krenuo sam da nastavim sa ispitivanjem,ali Stefan je odmah znao moje sledeće pitanje.
"Mikael je u gradu,to je neki tip od koga ona beži zato što joj je pretio.I sada će opet da beži,sasvim sama." rekao je,molim?Katherine Bieber beži od nekoga samo zbog bezazlenih pretnji?
"Ima da ubijem tog lika,ona ne sme da ide nigde.Ona je moja!' viknuo sam i krenuo napolje,ali čim sam ih otvorio video Katherine ispred.
"Već je trebalo da odeš daleko odavde,jesi ti normalna?" upitao ju je i brzo gurnuo u kuću,ona normalna?
"Rešila sam da ću ostati i boriti se." rekla mu je,e to je već Katherine koju ja znam i volim.