"Ja sam Aria."

448 40 5
                                    

Sada treba da imam tehničko,Damon mi je prišao.
"Sedimo zajedno na tehničkom?" upitao me je,tehničko je čas gde svako može da radi šta hoće.Moj omiljeni.
"Ne mogu sedim sa Ariom,izvini." izvinila sam mu se i on me je pogledao kao da sam van svog razuma
"Arijom?!Ali ti mrziš Ariju."
"Znaš kako kažu sa prijateljima budi blizak,a sa neprijateljima još bliži."
Poljubila sam ga na blic i otrčala do kabineta za tehničko.Sela sam do Arije.Čas je počeo.Nastavnik je otišao negde.
"Čujem da si ti sa Dejmonom." rekla je,slatko pokušava da stvori neki bedni mali razgovor.Inače nerazgovaram sa kurvama,ali možda ću da napravim izuzetak.
"Dobro čuješ." rekla sam joj,rešila sam da ću probati da započnem svađu sa njom.To niko ne može,osim mene.Svi je se boje ne znam razlog,ali je to svejedno za idiote.
"Dobrodošla u moje društvo." rekla je sa osmehom,čekaj šta se upravo desilo?U njeno društvo?Lemon je tamo,iritantna mala plavuša.
"Ti si Elenina i Justinova sestra tako?" upitala me je,oh divno poznata sam kao Elenina i Justinova sestra!Isuse,u New Yorku su to govorili Eleni.
"Da." odgovorila sam joj kratko.
"Ajde kod mene posle škole,tamo ćemo da se sastanemo." rekla je,divno tamo je bordel!Ja sam posle škole trebala da idem sa Damonom u šumu,nastavnik je ušao pričajući na telefon
"Nemate tehničko,možete da idete kući." rekao je i nastavio da priča na telefon,kako odgovoran čovek.Kada smo izašli iz učionice napolje je bio Damon,nasmejao se i došao do mene.
"Idemo." rekao je i krenuo da stavi ruku na moje rame,ali Arija me je uhvatila za ruku.
"Izvini ali ona ide sa mnom." rekla je sa osmehom i Damon je prevrnuo očima.
"Ne ide sa tobom." rekao je i opet krenuo da me uhvati za rame,ali me je Arija povukla nazad.
"Katherine?" upitao me je malo besno,pogledala sam u Ariju i u njega.Moram da saznam nešto o Ariji,jednostavno moram.
"Idem sa njom." rekla sam mu i pogledala da ga mojim naboljim 'izvini' pogledom.
*Nakon par minuta*
Stigle smo do nje i ušle smo u njenu sobu.Kuća joj je ogromna,kao ceo jedan hotel.
"Wow,baš ti je lepa soba." rekla sam joj sa lažnim osmehom i ona se nasmejala,bacila je torbu na krevet i sela.Soba joj je kao kraljevska,sve je tako fancy.
"Ajde pričaj mi." rekla je i potapšala mesto do nje na krevetu,ne očekuje valjda da je poslušam kao pas?
"O čemu?" upitala sam je još uvek stojeći,ona je počela da se smeje i ustala je sa kreveta.Stavila je ruke na moja ramena i potapšala ih.
"O Damonu,ludice." rekla je,naravno.Šta bi nju drugo zanimalo?
"Šta hoćeš da znaš?" upitala sam je i ona je na trenutak razmišljala.
"Kakav je u krevetu?" upitala me je,eww zašto bi je to zanimalo?
"Ne znam." rekla sam joj iskreno i ona me je pogledala nekako razočarano.
"Mogu da ti kažem nešto u poverenju?" upitala me je i ja sam klimnula glavom,ovo sam čekala.
"Znaš da se priča kako sam u tajnoj vezi sa nekim,eh pa to je tvoj brat." rekla je i vrisnula,počela da je da skače i da tapše kao retardirana foka.Moj brat?!Nema šanse,nije valjda tako nisko pao.
"Ne ljutiš se?Znaš ipak ti je on brat i sve to." upitala me je i ja sam odmahnula glavom,Justin trenutno ima sreće što je prokleti vampir inače bih ga bacila sa mosta!
"To nema nikakve veze,njegova stvar." rekla sam sa smeškom i ona me je zagrlila,okej ovo je previše čudno.
"Super,ali ozbiljno moraš da probaš jako je dobar osećaj imati...." rekla je,ali sam je prekinula.Ne želim da znam više od toga!
"Okej,okej.Kad budem uradila to sa Dejmonom ti ćeš biti prva koja će saznati,a sada molim te ćuti." rekla sam joj i ona se nasmejala,uzela mi je ruku i primetila stare ožiljke.Divno,sad će da izvede neku dramu.
"Ali što ti hoćeš da se ubiješ?" upitala me je sa tužnim izrazom,kao da nju to uopšte zanima.Lako je da se praviš nešto što nisi,posebno njoj.
"Mislim lepa si i znaš da pevaš." rekla je i nastavila da nabraja,ali je iskreno nisam slušala.
Ja:_____________________
Nastavak najverovatnije sutra,ali možda bude i danas.Inače ovo je najduži nastavak koji sam ikad napisala.Danas imam baš puno inspiracije.A Ariju sam znači morala da ubacim.Ona će mi trebati u budućnosti.Svašta će se još dogaćati.

Želela bi da zahvalim vdhdhrh što čita priču redovno.Volim te!

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora