Alison P.O.V
Nervozno sam šetala po sobi,jako se brinem za Lidiju!Mislim ipak mi je ona najbolja drugarica od samog početka...Ne mogu da verujem da sam stvarno okrenula pištolj ka njoj!Možda...možda sam mogla nešto da uradim!Možda sam mogla da mu se suprostavim!Ako je Lidija mrtva zbog mene...neću to sebi nikada oprostiti!Nikad ne bih pomislila da bi me naterao da uradim to,a za sve ovo sam JA kriva!Sve što se dogodilo,sve što će se dogoditi to je sve moja greška.Život bi bio potpuno drugačiji da nisam otišla onaj dan u školu,da sam naterala 'roditelje' da samo još onaj dan ostanem kući,da nisam upoznala Dejmona,da...Da se uopšte nismo doselili ovamo,još uvek bi bili živi.Ne bi bilo sve ove drame,svi bi smo bili srećna porodica!Bez svih natprirodnih bića i toga!Neverovatno je kako jedan dan može da promeni ceo život...Čula sam kako je nešto palo dole,možda se svađaju oko nečega?Ipak ću da proverim.Izašla sam iz sobe i počela polako da silazim niz stepenice,kada sam sišla videla sam neku devojku kako leži mrtva na podu.Vrisnula sam,o moj bože!Ubili su jadnu devojku,nije im ništa skrivila!
Ja:Što ste to uradili?!
Kada sam bolje pogledala videla sam da je to Kira...Ubili su Kiru!!!Čekaj...ako je Kira bila ovde...onda su i ostali.
Nogitsune:Nismo mi,ti si.
Šta?O čemu govori?Ja nikad ne bi nikoga ubila,osim ako moram!A i nisam bila u dnevnoj sobi.
Ja:O čemu pričaš?Ja sam bila gore!
Pogledala sam u Kejt.Ona je okej sa svim ovim?!Pustiće ga da krivicu prebaci na mene?!
Nogitsune:Ovo sam uradio da bi te zaštitio.I da ne zaboravi jednu stvar,Ali.Volim te.
Šta?Da bi me zaštitio?!Nije morao da UBIJE Kiru!Čula sam zvuk policijskog alarma,uskoro su se ispred kuće pojavila policijska kola.Šta?!On i Kejt su nestali.Ne,ne!Brzo sam istrčala na zadnji izlaz,on vodi ka šumi.Kada sam bila na ulazu u šumu ispred mene su se pojavio čopor.Rekla sam da su oni ovde!Ali trenutno treba da pobegnem.
Ja:Sklonite mi se sa puta.Odmah!
Nisu se pomerali.Krenula sam da protrčim kraj njih,ali su me gurnuli.Šta?Pogledala sam ih sa upitnim pogledom.
Elena:Ubila si Kiru,Alison!Nećemo ti pustiti da se izvučeš sa tim.
Šta?Stvarno misle da sam je ja ubila?!Znam da je Skot video kako sam upucala Lidiju,ali nisam htela!
Ja:Nogitsune mi je podmetnuo.Puštate ga da pobedi!
Čula sam kako neko ide ka šumi,više ljudi.Policija...
Lidija:Ućuti,Alison.
Ne mogu da verujem!Uhapsiće me zbog njih!Za nešto što nisam uradila!
Ja:Ko će vas štiti kada odem?Ako ovo uradite svi ćete biti sledeći.Pomerite se!
Samo su stojali mirno i gledali u mene.Nadam se da je Nogitsune zadovoljan...završiću u zatvoru na ko zna koliko godina!Još uvek imam vremena da pobegnem...
Ja:SADA!!!
Odjednom sam videla svetlo,policija je iza mene.Do đavola!
Policajac:Ruke iznad glave!
Polako sam podigla ruke iznad glave.Gotovo je!Pobedio je!
Policajac:Pomerite se.
Rekao je čoporu,odmakli su se par koraka.Gledali su me sa pogledima punim razočarenja i besa.
Policajac:Okreni se,polako.
Pogledala sam još jednom u njih.
Ja:Nemojte da kažete da vas nisam upozorila...
Polako sam se okrenula.Svetlo mi je bilo upereno u oči.Nikad ne bi ni pomislila da će se ovo desiti...
Policajac:Alison Argent,uhapšena si zbog ubistva Kire Yukimure.Okreni se.
Opet?Stvarno ne znaju šta hoće više.Okrenula sam se,spustio mi je ruke i stavio lisice.Ne mogu da verujem,a stvarno sam verovala da me je voleo...
Suprise,guys!Znam da sam rekla da će nastavak biti tek sledećeg meseca,ali to sam rekla zato što nisam imala inspiracije.I onda mi je danas ovo palo na pamet...