James P.O.V.
Nogitsune je na kraju naterao Ariju da popije celu flašu onog napitka koji je namenjen Katherine i lično je zajedno sa Kath odneo Ariju kod ostalih dobrica,naravno čim su ušli u dnevnu sobu su počeli da se svađaju.Dan ne može da prođe bez njihovog sranja.
"Šta uopšte pokušavaš?!Da započneš rat!?" Katherine je viknula na mog brata i već imam osećaj da se ovo neće završiti dobro,samo sam legao na kauč tako da me ne primete.Ne bih želeo da slučajno nekog ubijem i onda da ga vadim iz podzemnog sveta.
"Da započnem rat sa kim,ljubavi?Sa herojima?" upitao ju je,ovaj grad je pun heroja zar stvarno misli da nas troje možemo da vodimo rat sa njima?
"Naravno da ne,nego samnom." Katherine je rekla i moj brat je počeo da se smeje,njih dvoje?rat?Taj rat ako se dogodi više će se odvijati u krevetu nego po gradu.
"Da vodim rat sa tobom,gospođice tvrdoglava?" upitao ju je i ja sam tad ustao,ovo sranje nam ne treba.
"Samo da vam dam do znanja da rata neće biti!Ako bude došlo do toga ubiću oboje bez razmišljanja,jasno?" rekao sam izlazeći iz kuće,ovo će biti duga noć...
Katherine P.O.V.
Ubiće nas oboje?Blefira,nikad nas ne bi ubio.Čak iako bi to zapravo uradio,vratio bi nas.
"Naravno,gospodine naporni." rekla sam i nasmejala se,ako on može da daje nadimke onda mogu i ja.
"Ne,s tobom bi radije nešto drugo da vodim." rekao je i nasmejao se.
"Znaš više mi se sviđa James,mnogo je bolji u krevetu." rekla sam i počela da se smejem.
"Ako ja ne mogu da te imam,ljubavi.Onda..." rekao je i stavio ruke na moja ramena.
"Onda,sta?" upitala sam ga i nasmejala mu se u lice.