Date?

78 16 0
                                    

Stefan P.O.V
U kojoj kategoriji želim da budem?Damon bi me ubio kada bi saznao da sam rekao da želim da budem u kategoriji "prijatelja",ali on ne zna šta hoće.Čas oseća nešto prema Clari,čas prema Ketrin...
Ja:Hoću da popričam sa tobom o svemu što se desilo zadnjih par meseci.Posle ćemo o ovome,kada budemo sami.Pošto ovde čak i zidovi imaju uši.
Klimnula je glavom,prelepa je.Ne razumem kako Damon uopšte može i da pomisli o tome da je pusti.
Ketrin:Zašto me gledaš tako?
Kako da je ne gledam?Savršena je,ona je sve što bi iko mogao poželeti.
Ja:Zato što si prelepa.
Nasmejala se i pogledala dole.
Ketrin P.O.V
Na šta li me ovo podseća?Nešto slično je bilo...Jaoo znam!
Ja:Da li si ti opet citirao Augusta Vatersa?
Počeli smo da se smejemo,awww.Ovo je najlepši trenutak u nekoliko meseci...
Stefan:Možeš da se kladiš da jesam.Hajde,idemo odavde.
Ha?Gde ćemo?Ako se vratimo zajedno kući Damon će biti ljubomoran,a to neće ispasti...ustvari boli me.
Ja:Gde?
Stefan mi je ispružio ruku i dao mi je pogled koji govori da mu verujem.Hajde dobro,mislim nemam šta da izgubim.Već sam sve odavno izgubila i sada sam se vratila na ovo ništa što imam.
Stefan:Videćeš,hajde.
Uzela sam ga za ruku i izašli smo iz Grilla,nadam se da ovo neće potrajati dugo.Ipak žurka počinje u 8...A Stefan stvarno treba da se opusti,previše je ozbiljan.To mi nekako ide na živce,Damon je uvek opušten.Njega baš briga za sve,samo hoće da se zabavlja.Dok sa druge strane Stefan samo pomaže nekome u nevolji,on i Damon bi bili isti da Stefan izključi emocije...Ali to je jakoo kukavički,još uvek nisam shvatila zašto je Elena isključila svoje...Ubrzo smo došli do neke kao livade,čekaj kako smo...aaa da nikako da se naviknem na ovu vampirsku brzinu.Ćebe je bilo nasred livade,wow...Prelepo,ovo je nešto naljepše što je iko ikada udario za mene.Okrenula sam glavu se prema Stefanu i nasmejala se.
Stefan P.O.V
Ne znam da li joj se sviđa,mislim ovde je ipak možda previše svetlo za njen ukus.Nekoliko meseci je provela u tami,pa sam hteo za promenu da je odvedem negde gde je svetlo.
Ketrin:Zašto si me doveo ovde?Mislim ovo mi deluje više kao mesto gde bi dečko doveo devojku da je zaprosi,a ne gde bi znaš...Vampiri izašli,previše je svetlo.
Kao što sam i mislio,boji se svetla.Ali ne treba,ne može da izgori na njemu.Ima prsten koji je štiti od sunca,sigurna je.
Ja:Ketrin,ako ćemo realno ti nisi nimalo u formi.Prvo ćemo da vidimo kako loviš,pa ćemo onda posle da se odmorimo.
Pogledala me je nekim čudnim pogledom i prevrnula očima.Video sam jednog zeca na polju,hajde da vidimo da li može da ga uhvati.
Ja:Vidiš li onog zeca tamo?Ee,pa hoću da ga uhvatiš.
Podignula je jednu obrvu i odmahnula glavom,zašto??Šta je sada nešto protiv lova?
Ketrin:Stefane,slušaj me...Nisam bila na suncu mesecima i ti sada želiš da jedem zečeve,tako da ću prilično da odlepim!
Počeo sam da se smejem,ali je ona delovala prilično ozbiljno.Ne liči na Alison Argent da ima nešto protiv lova i da ima takav stav,polako joj se vraća stari stav.To je na neki način dobro,ali na neki način loše.Dobro je to što sada može da nam pomogne da pobedimo Nogitsuna u igri,ipak je ona Ketrin!Ona obožava da igra igre,posebno one umne gde može neko da završi u ludnici.Ali sa druge strane...loše je zato što ga je kao Alison nekako kao volela,ali sada...bojim se da će sada potpuno da ga voli.Mislim Ketrin će uskoro biti opet ona stara,opet će biti manipulator i sve to.Zajedno bi bili ne zaustavljivi...
Ja:Okej,onda...možemo samo da ležimo i da pričamo.
Klimnula je glavom i legli smo na ćebe,neko vreme se vrtela,ali je onda sela.
Ketrin:Što me tako gledaš?Ja nikada nisam isključila osećanja,za razliku od nekih.
Posebno je naglasila ono nekih,aha evo ga.Sada je potpuno ona stara Ketrin,uvek mora da se svađa sa nekim.Kako je uopšte saznala da sam bio jednom isključio emocije?Elena....
Ketrin:Zato što ja za razliku od nekih mogu da podnesem malo bola.Ja ne isključujem osećanja za svaku sitnicu,ja se pomirim sa tim!I sve što mi stoji na putu to će...
Pre više priča,i ja sam seo i brzo je poljubio zatim se odmakao.Samo me je gledala,ostala je bez komentara...Tako sam i mislio,tipična Ketrin.Nikada ne bi izdala Damona,bez obzira na bilo šta.Njih dvoje održavaju jedno drugo u životu.
Ketrin:Izgleda da ovo možemo sada smatrati sastankom.
Šta?!Nije trebalo to da kaže!Trebalo je da mi lupi šamar i da mi opsuje sve živo i mrtvo!Da li..da li možda gaji neka osećanja prema meni?
Ja:Sastanak jeste.



Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora