Brooke?

74 20 2
                                    

Justin P.O.V

Probudio sam se zavezan za stolicu u nekom podrumu,zadnje čega se sećam da smo Arija i ja krenuli ka onoj kući.I onda su se ispred nas pojavili neki vampiri i...pa to je to.Pokušao sam da nekako ustanem sa stolice,ali samo me je nešto opeklo.

Elena:Vrbena je na konopcu,Justine.Ne vredi.

Šta će ona ovde?Pogledao sam okolo i primetio da su tu i Damon i Clara.Sada su i nas kidnapovali,sjajno!Čuli smo kako se neko smeje zatim su dve devojke ušle u podrum,jedna je imala crnu kosu a druga braon.Čekaj malo,Brooke?

Ja:Brooke?Selena?

Kakve veze Brooke ima sa ovim?Inače Brooke mi je bila devojka,još pre nego što smo se preselili u ovaj grad.Takođe sam primetio da se promenila,veoma.

Brooke:Justine?Šta ćeš ti ov...Ustvari nije me briga,ni za tebe ni za tvoje male prijatelje.Peyton,idemo!

Ona i Selena su izašle iz podruma.Ko je Peyton?I od kada je Brooke postala ovakva?

Clara:Koja ispala...

Ima pravo.Ali zašto su uopšte sišle ako...Ma svejedno,to nije Brooke koju sam ja poznavao.

*Nakon pola sata*

Elena i Arija su zaspale,a sada se Damon,Clara i ja smišljamo kako da pobegnemo odavde.Čuli smo kako je neko ušao,svetla su se upalila.To je bila Brooke,samo ona.Šta će ona ovde?Zar nije otišla sa Peyton ili sa kim god.

Brooke:Da li si stvarno mislio da ću te ostaviti ovde?

Šta?E ovo je već Brooke koju ja znam!Nikada nikoga ne ostavlja iza.Clara i Damon su je pogledali.

Brooke:Okej,ne mogu ozbiljno da vas izbavim odavde.To bi me koštalo života,ali mogu da vam dam nekoliko informacija o onima koji žive ovde.

Okej,bolje išta nego ništa.Da barem znamo sa kim možemo da se kačimo sa sa kim ne.Brooke je izvadila album iz neke kutije,ona mora da me zajebava...Imaju album sa slikama?!

Brooke:Mi smo ovde kao jedna velika porodica i naravno kao svaka porodica moramo da poštujemo pravila najstarijeg.Ovo je Lily Smith,najstarija od svih nas.Nje treba da se pazite,kao i njenog sina Lucasa.

Pokazala nam je sliku od te Lily.Lily mora da je vampir,što znači da su oni porodica vampira...Ali koliko se ja sećam Brooke nije bila vampir.

Ja:Porodica vampira?Ali Brooke ti nisi vampir,mislim...ne možeš biti.

Pogledala je u mene pa u pod.Ne!Ona je Brooke Davis,ona je anđeo!Bukvalno!!!!Njena porodica su anđeli,ona treba da štiti ljude!A ne da ih ubija!

Brooke:Vremena se menjaju pa moram i ja...Svejedno,hajde da nastavimo.Gde sam ono stala?A da Lucas Smith,nema mnogo da se zna o njemu.On je nešto slično vuku samotnjaku.I da možda sam zaboravil da spomenem,Lily je kraljica zla.

Kraljica zla?Zar to uopšte postoji?Iskreno se nadam da je Arija pogrešila i da Alison nije ovde.Za njeno dobro.

Brooke:I da...Chuck Smith,Lucasov stariji brat.Njega se svi boje,čak i njegova sopstvena majka.On i Lucas su totalno različiti.U Lucasu ima barem tračak svetla,ali kod Chucka...Sve je tama.On uvek mora da ima sve ono što Lucas ima...

Kako zna sve to?Kontam da živi sa njima nekoliko godina,ali ipak...I dan danas ja nisam siguran da znam baš sve o Eleni.

Damon:Kako znaš sve to?

Uzeo mi je reč iz usta.Brooke su oči počele da se pune suzama,da li je to zbog nečega što je Damon rekao?

Brooke:Lucas mi je bio dečko...

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora