It's over

85 15 0
                                    

Kada smo izašle iz njene sobe videla sam da je napolju bilo puno ljudi i demona.Mrtvih.
Nogitsune P.O.V
Priznajem,možda ovakav ulazak i nije bio baš pametan.I gde su više Alison i Clara?!Odjenom se ispred mene pojavila Ejmi,ustvari kao neki njen hologram.
Ejmi:Samo gubiš vreme...
Gubim vreme?!Od kada je spasavanje Alison i mog deteta gubljenje vremena.
Ja:Ne ti gubiš vreme.Jednom sam ih izgubio i neću dopustiti da se to opet desi!
Počela je da se smeje.Uradila je nešto....
Ejmi:Prevariti te jednom je bilo neverovatno,ali prevariti te još jednom i to na isti način...to je zadovoljstvo.
Šta?Znam da je bacila čin da niko ne vidi da je Alison trudna,ali kako na isti način?
Ejmi:Devojke su tačno u centru broda.Bolje požuri...
Centar broda?To nije daleko odavde.Počeo sam da trčim prema centru.Na isti način....Ne!Nemoguće!
Ja:Alison!
Samo jedna vrata su me delila od centra,ali naravno!Bila su zaključana.Možda Alison može da me čuje...
Ja:Alison!Alison!Slušaj me!Ona nije stvarna!!!
Alison P.O.V
Odjednom su se počela pojavljivati ona čudovišta bez glave.
Clara:Alison,sakri se!
Sakrila sam se iza nekih kutija.Dete je počelo da plače,okej sada je ne krivim.I ja bih zaplakala.Počela sam da je ljuljam,odjednom je samo nestala.Vrisnula sam.Šta?!Clara je brzo došla do mene.
Clara:Alison,gde je dete?!
Ustala sam sa poda.
Ja:Ovo je upravo postalo lično!
Uzela sam jedan mač sa poda i krenula ka onim demonima.Oni su odjednom izvadili vatrene sablje,wow!
Clara:Alison!Pazi!
Okrenula sam se i videla da je jedan bio iza mene,Clara ga je brzo gurnula.
Ja:Spasila si mi život.
Odjednom je Nogitsune istrčao od negde i svi demoni su nestali.Dotrčala sam do njega i zagrlila ga,on me je jako zagrlio.
Nogitsune:Mislio sam da sam te izgubio.
Aww,brinuo se za mene.Pustila sam ga iz zagrljalja.
Ja:Hajde da odemo sa ovog mesta.I da Clara imaš puno objašnjavanja.
Nasmejala se i odjednom smo se svi pojavili u onoj kući.
Nogitsune:Ja idem sada,ali obećavam brzo se vraćam.
Zašto uvek ide negde?I gde ide?Želim odgovore.
I dobićeš ih,ali ne sada.
Okej,ali ne zaboravi da moraš da mi odgovoriš kada se vratiš.Došao je do mene i poljubio me.
Nogitsune:Vidimo se.I da Clara,pazi na nju.
Pogledao je u Claru,a gde je Kejt?Ona se i dalje šeta?!
Ne,ona je morala da ode u Meksiko da obavi neki posao.
Aha,a baš je briga za mene.
Clara:Paziću na nju.
Nestao je.Clara i ja smo sele na kauč.
Clara:Koliko se sećam ja imam priču da ti ispričam,zar ne?
Klimnula sam glavom.
Evo ga još jedan nastavak!

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Onde histórias criam vida. Descubra agora