Don't you dare!

145 17 0
                                    

Nismo prijatelji?Pa šta smo onda?U vezi nismo,to je sigurno.
Kejt:Možete li vas dvoje da raspljavljate o tome kada budemo bili na zemlji?
U pravu je,plus jako je hladno na mesecu.Klimnuli smo glavom i odjednom smo se opet pojavili u onoj istoj kući.
Kejt:Sada možete da nastavite sa svojom raspravom.Ja ću samo sedeti i gledati,ali prvo!Čekajte da iskokam kokice.
Stvarno?Ona se zajebava sa nama.
Nogitsune:Kejt,zar ti nemaš pametnija posla?Možda da ideš van kuće u šetnju?
Okej,to nije nimalo zvučalo kao pitanje.Kejt je prevrnula očima i izašla iz kuće.Uvek kada smo sami završimo posvađani...Tako da to nije dobro.
Nogitsune:Alison,moram nešto da ti kažem.Ja moram da idem da obavim neki posao,van grada...
Okej,pa šta...Čekaj malo!Prošli put kada je morao da obavi neki posao van grada JA sam završila u zatvoru!!!
Ja:Nemoj da si se usudio da me opet strpaš u zatvor!
Ako me opet smesti u zatvor kunem se da ću ga UBITI!!!Jednom sam bila u zatvoru za nešto što nisam uradila i neću opet!!
Nogitsune:Ovaj put ideš negde gde je bezbednije.
Bezbednije?Svi u ovom univerzumu ga mrze,a JA sam mu...NEŠTO!!!Kako mogu da budem bezbedna?!Verovatno će me odmah ubiti!
Nogitsune:Neću da te šaljem negde gde ćeš da me zaboraviš,okej?Sakriću te tako da te čopor ne nađe,ali obećavam ti da ćeš biti bezbedna.I da,Ali...diši.
Šta?Što da...Auć!Odjednom me je jako zaboleo stomak.Šta se dešava?!Dosad je sve bilo uredu.Neki ljudi obučeni u crno su ušli i izveli me iz kuće,napolje je bio svemirski brod.Zato je isterao Kejt!!!Da ovi mogu da me...Oh god!Okej,ne mogu čak ni da mislim od tog bola!Zašto tako boli?!Uveli su me u svemirski brod i on je poleteo.Neka žena mi je prišla.
Xxx:Dobro došla,draga.Imamo spremnu sobu za tebe.On nam je pričao toliko o tebi...Momci odvedite je u sobu.Dušo,diši.I da,nemoj da se bojiš.Sigurna si sa nama.
Ti ljudi su me odveli u neku sobu i otišli.Odmah sam legla na krevet,zašto mi svi govore da dišem?!Ona žena se pojavila na TV-u.Šta koji đavo?!Pucnula je prstima i ja sam odjednom imala veliki stomak,šta?!
Xxx:Guraj.
Guraj?!Čekaj to se govori trudnicama kada se...JA SAM TRUDNA?!Ali kako?!
#Flashback
Sedela sam na krevetu u onoj sobi u internatu,Lidija je otišla na neku sekciju.Mislim da je likovna...Odjednom je neko pokucao,možda je Malija.Verovatno je nervozna zbog izlaska sa Stajlsom.Ustala sam sa kreveta i otvorila vrata,ispred je stojao Stajls.Imao je velike podočnjake,kao da nije spavao danima.
Ja:Stajls,šta je bilo?Hajde uđi.
Pokazala sam mu da uđe unutra i ušao je.Zatvorila sam vrata.
Ja:Kada ti je sastanak sa Malijom?
Čudno se ponaša...Obično kada hoće nešto da mi kaže počne da priča sa vrata i onda uđe i nastavi sa pričom.
Stajls:U sedam.
Zvučao je drugačije,nema toliko sreće u njegovom glasu.
Stajls:Ali moram nešto da uradim pre toga.
Hm?Šta mora da uradi?Možda da isplanira ceo izlazak.
Ja:A šta bi to bilo?Nemaš puno vremena,mislim sada je šest,a ideš u....
Prekinuo me je tako što me je poljubio.Okej,šta?!Nakon par sekundi se malo odmakao.
Stajls:Jedan sat će biti sasvim dovoljno vremena.
Šta je mislio pod tim?Ruke je stavio oko mog struka i privukao me sebi,počeo je da me ljubi.Ovo je pogrešno,tako pogrešno!Odgurnula sam ga od mene i otišla sam na drugi kraj sobe.
Ja:Stajls!Ti ideš na sastanak sa Malijom!TI IZLAZIŠ SA MALIJOM!!!Što znači da ne možeš samo da dođeš na vrata moje sobe i da me zaskočiš!
Podigao je obrvu na moju zadnju reč.Dobro,malo sam preterala ali ipak!On je u vezi sa Malijom!On VOLI Maliju!
Stajls:Dobar govor,loš odabir reči.
Odmerio me je i polizao usne.Oh,god...
Ja:Jebi ga!
Nasmejao se i počeo da ide prema meni,a ja sam počela da idem prema njemu.Skočila sam na njega,tako da su mi noge bile oko njegovog struka.Ruke je stavio na moje dupe kako bi me držao,došao je do kreveta.
Ja:Ne tu,to je Lidijin krevet.
Prevrnuo je očima i došao do mog kreveta,spustio me je na krevet i...
#TheEndofFlashBack
Ovo nije vreme da se sećam.
*Nakon dva sata*
Probudila sam se u onoj sobi,onih dva sata su bila najbolnija dva sata mog života!
Nogitsune P.O.V
Trenutno sam u Francuskoj,moram da nađem još Onija.Čopor traži pomoć od svakoga,pa ja tražim još Onija.Dogovorio sam se sa đavolom da ih dobijem još,kada sam krenuo da napustim zgradu neka žena je došla do mene.Imala je telefon u ruci.
Xxx:Za vas je gospodine,iz univerzuma je.Od...znate već koga.
Argh,šta joj sada treba?!Dala mi je telefon.
Ja:Šta je sada?
Čuo sam mnogo glasova sa druge strane.
Ejmi:Ima veze sa onom devojkom...
Šta je sada uradila?
Ja:Da li ima nekih problema?
Koliko znam Alison,ako su joj nešto rekli ona bi ih isprašila.
Ejmi:U vezi deteta je.
Znao sam da je Alison trudna,pa sam zatražio od Ejmi da baci čin na nju tako da nema stomak.Ali dete je sigurno Ajzakovo.
Ejmi:Dete je tvoje.
ŠTA?!Nema šanse!Moje?!Ali nismo...Samo jedan put!
Ejmi:Duguješ nam tako puno,svi te se boje.Zato ćemo da tvoje dete pretvorimo u oružije protiv tebe.
Kako misle da to urade?Ako pipnu Alison i dete,neće više biti na licu zemlje!
Ja:Nemojte da se usudite da ih pipnete!
Čuo sam kako je počela da se smeje.Bacio sam telefon u zid i izašao iz zgrade.Idem po nju i dete.
Alison P.O.V
Pogledala sam kroz prozor sobe napolje je bila cela vojska.
Šta mislite?Bilo mi je jakooo dosadno u priči pa sam rešila da napravim neku dramu.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang