Elena P.O.V
Prošla je jedna godina odkako je Ketrin umrela.Justinu je postalo svejedno,a Skot i Stajls pokušavaju da nastave.Ali nije to tako lako.Sada svi idemo u internat.
Ja:Skote ajde idemo!Stajls takođe!
Izašli smo iz soba i otišli u učionicu.Nastavnik je ušao unutra,a Justina još nema.
Nastavnik:Gospođice Biber,gde vam je brat?
Ko da ja znam,više ne znam ni koliko godina ima.Promenio se,skroz.Ko da je sasvim druga osoba,više ga i ne poznajem.
Ja:Je l' mi je on sin?
Nastavnik me je samo pogledao sa nekim njegovim pogledom i otvorio dnevnik.U tom trenutku ulazi Justin.Seo je u zadnju klupu.
Nastavnik:Gospodine Biber,treba da se izvinite što kasnite.
Da,kao da će on to uraditi.
Justin:Aha.
Izvadio je telefon i slušalice.
Nastavnik:Hoćete li da vas izbacim sa časa?
Da,da.To bi ga baš razveselilo.
Justin:To mi je životni san.
Svi u učionici su prasnuli u smeh.Nastavnik je lupio o sto.
Nastavnik:Hoćete li da vas pošaljem kod direktora?!
Svi su ućutali,osim naravno mog brata.
Justin:Što da ne.
Svi su ga pogledali.Nastavnik je prekipeo,ajoj sad je gotov.Ja bi se momentalno izvinula,ali neee.On mora da ispadne frajer zbog devojaka.Koje su većinom kurve i drolje.
Nastavnik:Gospodine Biber,kod direktora!
Justin je samo mrzovoljno ustao.Wow,sada može da bude izbačen.
Ja:Ako on ide,idem i ja.
Tako su uspeli da spase učenika od izbacivanja u filmu.Jedan kaže 'ako on ide,idem i ja',a onda ga i drugi podrže.
Nastavnik:Gospođice Biber,previše ste filmova gledali.Sedite na mesto.
Zašto me niko nije podržao?!Mrtvi su posle časa.
Nastavnik:I vi gospodine Biber,možete da sednete.
Seli smo.
Justin P.O.V
Elena treba da prestane da me brani!Jebeno mi ne treba njena pomoć!Obadvoje smo seli,a nastavnik je nastavio predavati svoja sranja.Ketrin je bila zabavnija,da je ona ovde obadvoje bismo zajebavali nastavnike i završili bi smo kod direktora.A Elena je pravi smor,uvek me brani.Za par minuta je zvonilo,ja sam sačekao Elenu.
Elena:Trebaš mi zahvaliti.
Zahvaliti?!Sada svi misle da treba sestra da me spasi.
Ja:Okej.Hvala ti što sada svi misle da mi treba sestra da me spasi.Hvala ti što si mi ugrozila reputaciju.
Imao sam još puno toga da joj kažem,ali ona me je morala prekinuti.
Elena:Ugrozila sam ti reputaciju?!Reputaciju?!Hahaha.Znaš to je jako smešno,misliš da uopšte imaš reputaciju?
Povukao sam je za ruku i izašli smo iz učionice,ne treba mi da nastavnik sluša našu raspravu.
Ja:Da ja imam reputaciju,za razliku od nekih!
Ona,nema reputaciju.Ona je bukvalno nevidljiva,kladim se da niko u razredu nebi ni primetio da postoji da nije moja sestra!
Elena:Ja nemam reputaciju?!Ja je imam!Ja imam najbolje ocene u razredu!
Da,da.Ona obožava da se hvali ocenama.
Ja:Jebeš ocene!Koliko su ti nastavnici naplatili?!
Pokrila je usta rukom.
Elena:Ja se ne jebem sa svakim koga pogledam,za razliku od Ketrin!!
E sada je prešla moju granicu.
Ja:Nemoj da čujem da više tako pričaš o njoj!Zaboravljaš da ti je ona spasila život!
Nezahvalno derište!Misli da je neka kraljica što ima dobre ocene!A Ketrin je umrela spašavajući njeno nezahvalno dupe!
Elena:Nije trebala!Snašla bih se sama!Ništa od ovoga se ne bi desilo da je ona ostala mrtva!
E to je bila kap koja je prelila čašu!Ošamario sam je.
Elena:Šta si upravo uradio?!Nije lepo dizati ruku ni na bilo koju devojku,a kamoli na sestru!
Ona će meni da priča o manirima!
Ja:Vidi ko mi kaže!Pričaš tako o sestri koja je umrela!Za tebe!Da te spasi!
Zinula je,sada nema komentara.
Elena:Mi...mi ćemo zakasniti na čas.
Hahahha.Baš mene briga.
Ja:Ja ću preskočiti.I tebi bi dobro došlo.
Jako me je iznervirala i moram da se smirim.
Elena:Ja ostajem.Ne bi da ostanem bez reputacije.
Otišla je u pravcu učionice za hemiju.
Elena P.O.V
Jako sam ga iznervirala,udario me je!Koliko kreten možeš biti da udariš sestru?!!I nerazumem šta je njemu i Ketrin?Ona mu je draža nego ja.
Ketrin i Arije neće biti nekolilo poglavlja,i onda će se vratiti.Ne znam tačno koliko :-\