Ufff,da?Volim ga!
Ne zaboravi da te je slomio.
Ustvari ne.
Ja:Da,izgubio si me zauvek.
Izašao je i besno zalupio vratima.Bacila sam se na krevet,gotovo je.Ne mogu da verujem koliko sam naivna bila!Lidija je ušla.
Lidija:Videla sam Ajzaka.Delovao je besno,jako besno.
Besno?Pa da,upropastila sam plan od njegove sestre.
Ja:Raskinuli smo.Gotovo je.
Lidija je ugasila svetlo i legla na svoj krevet.
Lidija:Žao mi je,znam da si ga volela.
Ne podsećaj me,Lidija.
Ja:Ne bi trebalo da ti bude žao,mrzim ga iz dubine duše.Ajde SAD laku noć.
Telefon mi je zavibrirao.Otključala sam ga i ušla u poruke.
Ajzak:Hej,znam da me mrziš i sve to.Ali moram ovo da kažem "Ti si nešto najbolje što mi se dogodilo u celom životu" Volim te i uvek ću te voleti.Slatki snovi :-*
Ugh,on stvarno ne zna kad da prestane.Mada moram priznati malo je slatko.
Ja:Awww,hvala.Btw još uvek si kreten.I još uvek te mrzim iz dubine duše.
Isključila sam telefon.
*Ujutru*
Ustala sam u 6 ujutru,wow.Šta sad da radim?Pfff,idem u lov.Nisam davno vežbala.Otišla sam u kupatilo i obukla se,krenula sam da izađem.
Lidija:Jesi ti normalna?!Šest sati ujutru?!Gde ćeš?
Poskočila sam,to je bilo neočekivano.Okrenula sam se prema njoj.
Ja:Da,da i u lov.
Ustala je iz kreveta.
Lidija:Želim da naučim kako da se borim i lovim,možeš li da me naučiš?
Oće da nauči da lovi i da se bori?Okej.Klimnula sam glavom,ona je otišla u kupatilo i izašla je za par minuta.
Ja:Idemo?
Klimnula me glavom.
*Nakon 15 minuta*
Konačno smo stigle u šumu.Izvadila sam jednu strelu i namestila je kako treba na luk.
Ja:Vidiš?Drži čvrsto,povuci i pusti.
Pogodila sam drvo.Dala sam joj luk i drugu strelu.Gledala je u mene pa u strelu.
Ja:Hajde,to je samo strela.Ne ujeda.
Uspela je!Pogodila je drvo!
Nanjušila sam Ajzaka.U šumi je?
Ja:Lidija,Ajzak je ovde.
Dala mi je dva noža,podigla sam obrvu.Hoće da izbodem Ajzaka?
Lidija:Ti si lovac,hajde da te vidim u akciji.
Čula sam šuškanje lišća,Ajzak je krenuo na Lidiju.Momentalno sam na skočila na njega.On je pao na pod,a ja sam bila iznad njega.
Lidija:Ja...ne mogu da gledam ovo.Otišla je nazad u internat.
Ajzak:Šta ćeš uraditi?Izbosti me?
Preokrenuo nas je i on je bio iznad.
Ja:Možda.
Poljubio me je,brzo sam nas preokrenula.Ne!Neće moći,Ajzak!Više neću da.....Kako je savršen.Ima tako lepe oči,izgubiš se u njima.A tek frizura,ahhh.Zašto tako utiče na mene.
Ajzak:Alison?Gde si?Izgubila si se u mojim očima?
Namignuo mi je i opet nas preokrenuo.
Ja:Ne,bila sam na Ajzakovom oblaku broj devet.
Nasmejao se i krenuo da me poljubi.Aaa ne,Ajzak.Zabola sam jedan nož u njega.Pao je na drugu stranu zemlje,a ja sam ustala.
Ja:Zabrovio si da sam ja Argentova?
Izvukla sam nož iz njega,ali polako da ga boli.Jauknuo je.
Ja:Zalečiće se,ne drami.
Prevrnula sam očima i krenula nazad ka internatu.Odjednom me je Ajzak povukao za nogu i našla sam se na zemlji.Pokušala sam da ustanem,ali mi je Ajzak držao ruke iza leđa.Uspeo je da ustane,zamisli -.-
Ajzak:Sad si gotova.
Okrenuo me je tako da mi sada lice nije bilo u zemlji.
Ja:Ajzak,Ajzak...
Šutnula sam ga u međunožje.I brzo pobegla nazad u internat i sobu.Lidija je sedela na krevetu i igrala neku igricu na telefonu.
Ja:Lidija,šta ti misliš o meni i Ajzaku?
Podigla je pogled sa telefona i presekla me pogledom.
Lidija P.O.V
Šta mislim o njoj i Ajzaku?!Nisu se valjda pomirili u šumi?!
Ja:Šta mislim o romasi između tebe i Ajzaka?Yeah.Da,ummm.Mislim da je sjajno znaš?To je tako divna i lepa veza,sve je uredu.Sve je kako treba.
Sarkazam.
Ja:Jebeno je mrzim.A sada idemo na prvi čas.
Izašle smo,ona je otišla na Engleski,a ja na Matematiku.