Melody P.O.V.
Konačno sam se vratila kući!Srednja škola zna da bude veoma...
Dosadna,Mel?
Da,baš tako!I da nemoj nikada da ideš u srednju školu,tata!Devojke tamo su okrutne i zlobne,ali...
Hoćeš li da se vratim i da ih ubijem?
Šta?Ne!A i mislim da mama ne bi htela da se vratiš,mislim da je sada u vezi sa Chuckom.Ušla sam u dnevu sobu i svi su počeli da izlaze napolje,šta se koji đavo dešava?
"Damone?Šta se dešava?" uhvatila sam Damona za rame i time ga sprečila da nastavi dalje.
"Duga priča,Melody.Ali evo ti skraćena verzija:Tvoj otac preti da će ubiti tvoju majku,ako Clara ne dođe u centar." brzo mi je ispričao i otišao.Šta planiraš?Treba ti pomoć?Drage volje bih ti pomogla,samo reci.
Čućeš,i ne...Ustvari,možda i da.Treba da nekako dovučeš Stajlsa nazad u Ravensvood.
Kako to da uradim?Ja čak ni ne znam ko je on.
Reci mu da se nešto desilo Ketrin,odmah će doći.
Ali nemam njegov broj,ne znam ništa o njemu.Iii...mislim da je ovo veoma loša ideja!
Nije,Mel.Okej?Samo mi veruj.Idi u Ketrininu sobu i uzmi njen telefon.
Pametna ideja,zašto se ja nisam setila toga?Otišla sam gore i našla telefon na stolu,tražila sam po imenu sve dok ga nisam našla.Pogledala sam kroz prozor i videla sam da je mrkli mrak,šta?Malo pre je bio dan!
Deo plana,Melody...
Zašto mora da bude mrak?
Zato,što?Da se možda ne bojiš?
Naravno da se bojim!
Daj molim te,Mel.Bila si kod Argentovih od svoje 8 godine!
Znam!Ali nemam ja to u krvi!Ja sam samo veštica,nisam lovac!
#Flashback
Ležala sam na krevetu i gledala u orman,ko zna koliko čudovišta ima unutra?Možda ih ima i pod krevetom?Mrak je zastrašujuć,čula sam kako je nešto palo.Odmah sam se ukočila,sve dok nisam videla da je to moj medved sa kojim spavam.Brzo sam ga podigla sa poda u strahu da me nešto ne uhvati za ruku.Ustala sam sa kreveta i brzo otrčala kod bake i deke u sobu.
"Deko,mislim da je nešto u mom ormanu..." tiho i uplašeno sam rekla.Deka je ustao i upalio svetlo u sobi.
"Hajde,dođi." rekao je i uzeo pištolj sa noćnog stoličića.Znam da je on lovac na natrpirodno,ali nisam znala da skoro pa spava sa pištoljem...Otvorio je orman i dao mi je pištolj u ruke.
"Hajde,upucaj ga."
#TheEndOfFlashback
Ja nisam ništa kao oni!Jednom sam rekla dedi da mislim da imam čudovište u ormanu i on mi je rekao da ga upucam!A još mi je dao i pištolj!
Šta si mislila da će da kaže?
Pa da ne treba da se plašim i da ništa od toga nije stvarno,imala sam 9 godina!
Da ne treba da se plašiš?!Naravno da treba da se plašiš,ti znaš šta se dešava u mraku!
U mraku,napravio si da je napolje mrak!Oh,ne...Krenula sam da izađem iz sobe,ali su se odjednom vrata zatvorila i zaključala.
Clara P.O.V
Ketrin je stajala blizu gradskih svetla i gledala u tamu.
"Ovo će zvučati ludo,ali upravo sam videla crni vrtlog!" rekla je uznemireno.Crni vrtlog?!Šta pokušavaš da uradiš?!
Videćeš,Clara.Zašto si tako nestrpljiva?
Čekaj,crni vtrlog...Ona misli na vtrlog tame!Čitala sam o tome!Ako te uhvati postaćeš zao,hoćeš da ona postane kao ti?!!!
Ne,Clara.Naravno da ne,ja nju volim kakva jeste.Želim da ti postaneš zla.
Zašto bi želeo to?Ja ti ne trebam!Ja ti ne trebam...Tako ćeš me se rešiti!Biću zaglavljena u drugom univerzumu!
Brzo shvataš.
Čekaj,ali gde je onda vrtlog tame.
"Gde je nestao?!" upitala sam i osvrnula sam se okolo kao i svi ostali.Ketrin je odjednom stala i pogledala nas,šta je?
"To je tamni vrtlog zar ne?Čitala sam o tome kada sam bila zarobljena u onoj kući!On...on je svuda!Tama nas okružuje!" uzviknula je,ja sam krenula ka njoj,ali sam se odjednom našla unutar njega!Ne!
Ketrin P.O.V
Odjednom se pojavio taj tamni vrtlog oko Clare.
"Clara!Šta taj vrtlog radi?" Stefan je upitao.Dobro pitanje Stefane!Ustvari...to je tamni vrtlog.
"Radi ono što tama radi!Izvlači svetlo!" uzviknula sam.To je ono što si hteo!Izvući ćeš dobrotu iz Clare!
"E pa neću mu dozvoliti!" rekao je i krenuo na tamni vrtlog,ali ga je samo vratio nazad kod nas.Mislim da tako neće funkcionirati!
"Mislim da to neće uspeti na ovoj stvari!" uzviknula sam.Ali znam šta hoće!
"Čitala sam o tome!Treba samo da mu damo osobu na koju može da se veže!" uzviknula sam i krenula ka njemu.
"Ketrin,ne!!!" Clara je uzviknula.Ta stvar će je ubiti!Nema tu ne i da!Nemamo izbora!
"Mora da ima još jedan način!" rekla je,stojala sam ispred tog vrtloga.
Ketrin,poslušaj Claru!I nemoj da ulaziš u prokleti vrtlog!
Hteo si to!Hteo si da se rešiš Clare!Ali to se neće desiti!
"Ne postoji još jedan način,Clara!Previše si se trudila da ti se sreća uništi!" krenula sam da uđem u tamni vrtlog.
"Ketrin!Nemoj!" čula sam Ariju i Justina,okrenula sam se ka njima.
"Shvatićete vi kako da izvadite tamu iz mene!Ovo je jedini način!" rekla sam i opet se okrenula,sve dok nisam čula Damona.
"Ketrin,molim te!" rekao je i uhvatio me za rame,okrenula sam se ka njemu.
"Ne,nemoj da radiš ovo..." rekao je,još uvek mu je stalo do mene...
"Volim te." rekla sam i stavila jednu ruku na njegovo rame.Približavala sam se kao da ga poljubim,ali sam ga gurnula i stavila ruku u tamni vrtlog.Otišao je sa Clare i počeo polako da se prebacuje na mene.
Damon P.O.V
Ne!Sada je vrtlog bio skroz oko nje,i poleteo je.Zašto je morala da ovo uradi?!
"Clara?Ti si prošla kroz sve ovo,zar ne?Reci nam da li će Ketrin biti dobro." rekao sam najsmirenije što sam mogao.Clara je pogledala u mene pa u Justina.
"Stvarno ne znam,nije kao da je odletala na jednorogu!Usisao ju je vrtlog tame i zla!Ali to nam sada nije najveći problem,Ketrin je sada problem." Clara je rekla,nekako je u pravu...