I love you,Alison Argent

94 22 1
                                    

Ajzak:Ne znam,mislim što posto te nisam pratio svo vreme.
Počešao se po glavi.Pratio me je?
Ja:Pratio si me?
Podigla sam jednu obrvu.
Ajzak:Ne,nisam rekao to.Ko ti je rekao to?!
Prevrnula sam očima.Viče i poriče,znači jeste.
Ja:Ućuti i dolazi.
Uzela sam ga za ruku i ušli smo u šumu.
Ajzak:Gde idemo?
Hodali smo još par minuta i stigli smo do centra šume.
Ajzak:Wow,baš je lepo.
Svetci (ne znam da li sam dobro napisala) su bili svuda.Legli smo na lišće.
Ja:Znam da si me pratio.
Okrenula sam se prema njemu.
Ajzak:Ne misliš da sam totalna uhoda sada,tako?
Nasmejala sam se.Nikad ne bih mogla da mislim da je uhoda.
Ja:Ne.Samo mislim da si čudan,kao uvek.
Okrenuo se i namestio tako da je bio iznad mene.Poljubio me je.
Ajzak:Volim te,Alison Argent.
Mislila sam da će reći Alison Hejl,ali dobro više mi se sviđa Argent.Uspeo je da kaže moje prezime,što je napredak pošto on mrzi Argentove.
Ja:Volim i ja tebe.
Opet me je poljubio samo sada duže.Ne znam zašto,ali on je drugačiji od svih momaka koje sam imala.Ima nešto u vezi njega,mislim da je on onaj pravi.
Ajzak:O čemu razmišljaš?
Ustao je sa zemlje i pružio mi ruku da i ja ustanem.Džentlmen.
Ja:O ničemu.
Ustali smo.
Ajzak:Alison,reci mi o čemu si razmišljala.Nemoj ništa da kriješ od mene.
Ajzak P.O.V
Nebi smeo otići sa njom i Lidijom u internat,ali jedan deo mene mi govori da treba da idem.Mada znam da će joj Kendal reći neku laž o meni,i ona će me zamrzeti.
Alison:Razmišljala sam o tome kako si ti drugačiji od svih momaka koje sam imala.
Drugačiji?U dobrom smislu ili lošem?
Ja:U dobrom smislu ili....
Alison:U dobrom!I da,verovatno ćeš misliti da sam luda zbog ovoga,ali ja mislim da si ti onaj pravi.
Onaj pravi?!Zar se stvarno tako oseća?Zajebaću sve!Kada sazna za Kendalin plan,a 100% će saznati,ona je jako pametna i prelepa.Zamrzeće me.
Ja:Ne mislim da si luda.Ne postoji ništa što možeš da mi kažeš i da ja pomislim da si luda.
Prvo sam mislio da sam samo zaljubljen u nju,ali sada....
Ja:Mogu da te pitam nešto?
Klimnula je glavom i pogledala me je sumnjičavim pogledom.
Ja:Šta znači kada ti je stalo do nekoga,imaš poverenja u njega,trebaš ga,ne možeš da ga izgubiš,veruješ mu i imaš potrebu da ga zaštitiš?
To su sva osećanja koja imam prema njoj.
Alison:Voliš ga.
Volim je?Volim je!Ne smem da je volim!
Ja:Alison,reci mi istinu.Šta osećaš prema meni?
Ne smem ni da joj se sviđa,ne sme da me voli!
Alison:Istinu?Sviđaš mi se.Mnogo.Činiš me srećnom.Možeš da me nasmeješ.Pametan si.Ti si drugačiji.Malo si lud,i čudan.I samo tvoj osmeh može da mi ulepša dan.Ustvari kad malo bolje razmislim...Volim te,Ajzak.
Wow!Voli me?!Mrtav sam.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum