Odjednom sam čula zvono na vratima,sranje mora da je Justin došao da vidi zašto se nisam pojavila u školi.Brzo sam gurnula Damona sa sebe i on je pao sa kreveta,spretno.Brzo sam otrčala do vrata i otvorila ih samo da bih videla Ariu,pogledala sam je i uzdahnula od olakšenja.
"I meni je drago što te vidim Katherine." rekla je prevrćući očima i ušla unutra,oh Aria nemaš pojma koliko je meni tek drago.
"Izvini,mislila sam da si moj brat..." rekla sam i ona se nasmejala,zar ona isto ne treba da bude na časovima sada?
"Da li ličim na tvog brata?Nema veze,nego šta ćeš ti ovde?U kući,sama?Pobogu Katherine letnji raspust je počeo!" rekla je,zar već?Vreme prolazi brzo ovde...Damon je sišao niz stepenice noseći ništa sem peškira oko struka,kosa mu je bila mokra što je značilo da je verovatno bio pod tušem.
"Dobro jutro,ljubavi moja." rekao je i poljubio me u obraz zatim se vratio gore,to je uradio namerno da Aria pomisli da je bilo nešto između nas!
"Nisam valjda nešto prekinula,zar ne?" upitala je sa vragolastim osmehom preko usana,zinula sam očima i blago je udarila po ramenu.Ona je počela da se smeje i krenula ka vratima,sjajno sad će ceo grad da sazna...ustvari da misli da smo Damon i ja spavali.
"Ostaviću vas dvoje golupčića same." rekla je i otvorila vrata.
"Aria,nemoj da kažeš nikome o ovome važi?" upitala sam je,ona je samo došla do mene i zagrlila me.
"Ne brini dušo,znam da čuvam tajnu." rekla je i izašla kroz vrata,par minuta kasnije Justin je izašao iz podruma.
"Što se uopšte sakrivaš od Arie?" upitala sam ga glasno nadajući se da će Damon shvatiti da je došao i da treba da ode nekako.
"Ona zna Kath,ona zna šta sam!" viknuo je na mene,molim?Kako je mogao to da dozvoli?On je prvi rekao da treba da budemo pažljivi!
"Kako si mogao da joj kažeš,Justine?Znaš li koje je ovo sranje sada!?" ovog puta sam ja viknula na njega i on je udario rukom o jedan od stubova koji drže kuću.
"ONA JE LOVAC!" viknuo je iz svih glasnih žila,poprilično sam sigurna da su ga i ljudi iz druge države čuli.Lovac?Zar uopšte postoji lovac na vampire?Ne vidim svrhu toga.
"Na vampire?" upitala sam ga tiho,on je prevrnuo očima i nasmejao se na iritantan način.
"Ne,seko ona je lovac na žabe.Naravno da je na vampire,ne bi se sakrivao da je na žabe ili jelene." istresao se na mene i digao ruke u vis od nervoze,idiot.
"Ti si idiot."