Guilty or not?

94 18 2
                                    

"Sud smatra Alison Argent..."
-Sudija [Bieber Family]
Clara P.O.V
Aaa jadna,ali vidiš ipak nije neustrašiva.
Umukni,Clara.
Wow,neko je lošeg raspoloženja.
Alison:Šta misliš pod tim da je strah moć?
Niko joj nije rekao?Strah je najmoćnija i najbolja stvar koju čovek poseduje.Ne postoji niko na ovom svetu ko se ne boji nečega ili nekoga...
Ja:Ja...videćeš.
Napravila je zbunjenu facu i nakrivila glavu.
Alison:Dobro onda.
Htela je da se baci na krevet,ali je to ispao čist promašaj.Pala je na pod,to mora da je bolelo.
Ja:Da li si dobro?
Kleknula sam do nje,podigla se i sela na pod.Ne znam zašto,ali jako se brinem za nju.
Možda zato što ćeš biti mrtva ako joj se nešto dogodi?
Ne,nije to.Nešto drugo je...Mislim da ima veze sa mojom prošlošću.
Misliš da si poznavala Alison?
Ništa nije isključeno.
Čisto sumnjam,da si joj nešto značila rekla bi mi nešto o tebi.Ali te nije ni spomenula.
Saznaćemo kada izađem iz ovog prokletog mesta.
Alison:Da,samo sam malo udarila glavu.
Uhvatila se za glavu,mogu da zamislim kako to boli.
Ja:Okej,e samo da znaš sutra...Pre suđenja imamo smenu.
Pogledala me je upitnim pogledom.A daa,nisam joj rekla.Ovo je nekako moderan zatvor,puštaju nas i onda jedi drugima peremo veš.U među vremenu nam neko donese šta ćemo drugo da obučemo.
Ja:Na pranju.Kontaš šta hoću da kažem?
Klimnula je glavom i ustale smo sa poda.Svi su već polako počeli da ležu,tako da smo i mi.
Alison:Kako je...u zatvoru?
Pa već je tu,ali dobro prva noć joj je.
Clara,slušaj me pažljivo.Ako je neko napadne kada budete išle da perete veš...
Jaoo,da!Svi čekaju da ona izađe pa da je ubiju!Kontam!Stalo ti je do nje!Ne moraš to non-stop da dokazuješ!
Ja:Hoćeš li da ti malo ulepšam ili da ti kažem realnost?
Teško se pravi ulepšana verzija.
Ulepšana verzija je uvek laž.
Znam to.Kakve to uopšte veze ima?I zar nemaš pametnija posla nego da pričaš samnom?
Alison:Hoću istinu,mislim ionako ću verovatno da ostanem ovde duže.
Misli da će da ostane duže?Pa neće,tako?Ti ćeš doći sutra i pokupiti nas,zar ne?
Da,Clara.Prestani da sumnjaš u mene!
E pa izvini,ali ja sam provela jednu godinu života u ovom zatvoru!I prilično sam sigurna da polako gubim svoj razum,tako da...!Vadi me odavde što pre!!!
Nema potrebe za vikanjem,draga.
Ja:Prva noć je najgora.Kada ugase ova svetla...Nekad počinješ da sanjaš...Da sanjaš ljude koje su ti bili u životu pre ovoga.To se ustvari dešava svake noći,samo što je prva noć,to jest prvo sećanje najgore od svih.Sećaš se svih groznih i loših stvari koje si uradila.Polako počinješ da gubiš svoj razum...
To je istina.Mada se ona garant neće ničega sećati prve noći,nije ništa loše uradila.
Šta si ti sanjala?
Nemoj da se pretvaraš da ti je stalo,oboje znamo da nije.Tebi je stalo samo do tvoje male igre.
Alison:A ti?Šta si ti sanjala prve noći?Reci mi.Mislim,ako hoćeš?
Nasmejala sam se.Slatka je,brižna.
Nemoj previše da se vežeš za nju,nakon što vas izbavim nikad je više nećeš videti.
Ko je rekao da sam se uopšte vezala za nju?Ona je tvoja igračka.Odjednom su se svetla ugasila,vreme je.Sada svi moramo da zaspimo.
Ja:Rećiću ti sutra,okej?
Klimnula je glavom i okrenule smo se svaka ka zidu.
*San*
Sedela sam i čitala novine,kada je odjednom beba počela da plače.Uvek isti san,ustala sam i došla do krevetića.Mama nije bila u kući,zašto je uvek ovaj san???
Ja:Znam šta će te ućutkati.
Otišla sam do kupatila i pustila vodu u kadu.Kada se napunila zaustavila sam vodu i vratila se u spavaću sobu.Uzela sam bebu iz krevetića i odnela je u kupatilo.Stavila sam je u kadu i prestala je da plače,odjednom neko čovek mislim da je naš otac ulazi i vadi bebu iz kade.
Xxx:Da li si luda?!Mogla si da je ubiješ!!!
*Kraj sna*
Probudila sam se,svi ostali su spavali.Uvek isto,svaki dan.Čak i vreme uvek pogodim 07:56.Jedino što znam u vezi sna jeste da sam imala oko 8 godina,sve ostalo je mutno.Jako mutno,za četiri minuta nas stražari bude da idemo da peremo veš.Jedva čekam da se setim svega,ali se istovremeno i bojim istine...Ne znam šta sam sve uradila i ko sam bila pre zatvora.Svako ima dve strane,odjednom sam čula lupanje i ustala sam iz kreveta.
Ja:Alison,buđenje!Moramo da idemo,ne želiš da znaš kako izgleda kada zakasniš.
Prodrmala sam je i ustala je.Stražar je otključao ćeliju i izašle smo.
*U Peraonici (okej stvarno nisam znala kako to da nazovem!)*
Krenula sam da uzmem prašak za veš,ali se prosuo po podu.
Stražar:Idi po metlu i lopaticu,ako ne planiraš da poližeš to.
Da,stražari su maloo....
Idioti?Da.Ako jedan kaže tako nešto Alison,postaraću se da ne vidi sutrašnji dan.
I mislila sam da ćeš reći tako nešto.Otišla sam da uzmem metlu i lopaticu,Alison je došla zamnom.
Alison (šaputom):Moramo da popričamo.
Mora da je u vezi sna i to.Svi su već bili poprilično gotovi sa pranjem,a ja još nisam ni počela.
Stražar:Hajde!Brže!
Nemamo vremena,uzela sam peglu (koja je odmah pored lopatice) i naslonila je na ruku.
Alison (polušapatom):Clara!Šta radiš koji đavo?!
To je jedini način...
Clara?Kakav crni način?
Ja:Moraš da prikreštljiš (ne znam da li sam dobro napisala,ali nadam se da znate na šta mislim) ruku.
Otvorila je jednu praznu veš mašinu i stavila ruku na nju,zažmurila je i krenula da je prikreštlji,ali je oklevala.
Ja:Hajde!Možemo da pričamo o tome na putu do medicinske sestre.
Udahnula je i izadhnula i onda sebi prikreštljila ruku.
Okej ŠTA SAM JA REKAO?!LOMLJENJE RUKE NE TREBA DA SE DESI!!!
E pa baš me briga!!!Polako smo krenule do medicinske sestre.
Ja:Da li je bolelo?
Odmahnula je glavom,ruka joj je bila baš crvena.Pa kako i nebi?
Alison:Htela sam da popričamo...o snu.Da li je normalno ako ništa ne sanjaš?
Ha!Rekla sam!Ona je dobra osoba i nije nikoga ikada ubila ili naudila nekome!Nevina je!!!Sada samo kada bi sud verovao u to.
E i da Clara...Pošto si prekršila moje najvažnije pravilo ostaješ ovde još jednu godinu,a Alison ću JA izabviti!
Jebi se!!!Znaš šta?!Ne trebaš mi!!!Igraj sam svoju igru,zato što je ja više neću igrati sa tobom!
Ja:To je dokaz da si nevina!
Alison P.O.V
Došle smo do medicinske sestre.Clari je ruku uvila,kao i meni.Zatim je sela na stolicu prekoputa naših.
Medicinska sestra:Kako se ovo desilo?Šta vam je ovo prvi put da perete veš,devojke?!
Wow,baš baš je besna.Ruka me baš i ne boli toliko,mogu da se kladim da Claru jako peče.Vidi se po izrazu lica da je boli,eh sada da sam još uvek vukodlak pokušala bih da joj uzmem bol kao što je...Kao što je...Ko?
Clara:Izvinite,ali možemo li sada da idemo?Ona treba da stigne sa suđenje.
Medicinska sestra je klimnula glavom i ispratila nas do sudnice.
Clara:Srećno,Ali.
Zagrlila me je.Ušle smo,tu je bilo jako puno ljudi,Clara je sela u prvi red.A ja sam pored advokatice.
Advokatica:Kasniš!Sada će da donesu odluku.
Jaoo,je bre!Kako sam nervozna,osećaj je..kao kada treba da odgovaraš pa samo sediš i čekaš da te prozovu...
Sudija:Da li ste odlučili?
Pitao je ljude koji su sedeli u posebnim redovima.To mora da su neki isto tako kao sudije :/ Jedna žena je klimnula glavom i dala sudiji mali papir.
Sudija:Sud smatra Alison Argent krivu za ubistvo Kire Yukirmure.
Šta?!Ne moguće!!!Ustala sam sa klupe i svi si pogledi bili upreti u mene.Ups,nisam smela to da uradim?Hahahaha.
Ja:Smestili su mi!JA nisam UBILA Kiru!!!!
Sudija je lupio čekićem,ugh!Tako me nervira kada neko lupa kada ja pričam!!!!
Ja:_______________
Šta mislite,huh?Alison je kriva za ubistvo Kire,Clara sanja uvek isti san.I najvažnije Nogitsune se nije pojavio!

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Onde histórias criam vida. Descubra agora