"Setite se ko vam stoji na putu!!!Setite se svakog crnog dana kada sam vas zaustavila!!!"
-Alison Argent [Bieber Family]
Nogitsune P.O.V
Drže me zarobljenog u nekom malom svemirskom brodu i ispitivaju me gde je "Pandorina Kutija".Znao sam da će se to dogoditi jednom,zato sam je stavio na ogrlicu i dao Alison.Kod nje će verovatno biti sigurna.
Xxx:Neko je na mesecu!
Šta?Ne,ne,ne!Jasno sam rekao Kejt da ne dolaze po mene!Sada mogu da uzmu Alison "Pandorinu Kutiju"!Do đavola!!!Odjednom se čulo nešto,kao kada mikofon padne...Šta njih dve rade?
Alison P.O.V
Uzela sam mikrofon iz torbe,imam plan.
Kejt:Alison,šta radiš???
Uključila sam ga.
Ja:Čega se vanzemaljci boje?Lovaca,tako?Ali samo lovaca,ne lovca koji je takođe i vukodlak.Čisto krvnog lovca.
Pogledala me je sa upitnim pogledom.A da,verovatno ne zna da više nisam vukodlak od kada sam ušla u naj zatvor.
Ja:Veruj mi,okej?
Klimnula je glavom.Ispao mi je mikrofon,auć jako se glasno čuje!Ali dobro i treba da me čuju.
Ja:Zdravo,vanzemaljci!Ko poseduje "Pandorinu Kutiju",poseduje univerzum!Ali imam loše vesti za sve vas,zato što pogodite ko?!HA!
Čula sam mnogo glasova i zvukova,nešto se raspravljaju.To je jako ometajuće,moraće da prestanu sa tim.
Ja:Slušajte,svi nešto pričate a to je jako ometajuće.Možete li da budete tihi neko vreme zato što JA PRIČAM!!!
Odmah su svi zvukovi i glasovi stali,oko mene se pojavilo nekoliko svemirskih brodova.
Ja:A sada...Pitanje sata je "Ko poseduje "Pandorinu Kutiju"?"Odgovor "Ja."
Skinula sam ogrlicu sa vrata i sada mi je bila u ruci.Pokazala sam ih "Pandorinu Kutiju",hajde da vidim ko će imati dovoljno hrabrosti da je uzme od mene!
Ja:Sledeće pitanje "Ko dolazi da je uzme od mene?!"
Tišina...Izgleda da su skontali da sam lovac,divno!Nisu garant očekivali da Nogitsune ima lovca na njegovoj strani...
Ja:Hajde!Pogledajte me!Nemam plana,nemam rezevnog plana,nemam oružije!I da još nešto!Nemam NIŠTA da izgubim!!
Baš su se uplašili,ni zvuk ne čujem.Nekako mi ih je žao...
Ja:Tako da ako sedite u vašim malim svemirskim brodovima,sa vašim malim blesavim pištoljima!I ako imate planove DA UZMETE "PANDORINU KUTIJU" VEČERAS!!!Setite se ko vam stoji na putu!Setite se svakog crnog dana kada sam vas zaustavila!!
Mislim na sve lovce,toliko puta smo ih zaustavili!Nemogu čak ni da ih sve nabrojim!
Ja:Uradite pametnu stvar!Pustite nekog drugoga da prvo proba.
Podigla sam ruke u vis.Odjednom se Nogitsune pojavio,a svemirski brodovi su nestali.Wow,ovo je bilo brzo!I iznenađujuće lako,nadala sam se nekoj borbi,ali izgleda da nema ništa od toga.
Nogitsune:Ali!!!Da li si ti normalna?!Mogla si da pogineš!
Aha..Čisto sumnjam da imaju hrabrosti da me ubiju,nemaju hrabrosti ni da pištolj podignu ka meni,a kamolu da me ubiju!
Ja:Ali ipak evo me.Trebao bi da mi zahvališ!Spasila sam ti život!
Prevrnuo je očima.A daa,on ne voli da se zahvaljuje bilo kome -.-
Nogitsune:Hvala,Ali.
WOW!Da li je on upravo rekao "Hvala"?!Neverovatno!Ovo je svetsko čudo,demonska lisica koja hoće da ubije sve moje prijatelje mi je zahvalila...
Ja:Nema na čemu,za to prijatelji služe.
Odmahnuo je glavom.A daj bre,šta sada?Nisam ništa rekla...Mislim mi jesmo prijatelji...Samo prijatelji.
Nogitsune:Mi nismo prijatelji,Alison.
-----------------------------------
Šta mislite?Okej ljudi ovo mora neko da kaže...Mislim da su Alison i Nogitsune najbolji par koji sam ikad napravila...What do you mean,guys?