Peter Hale

126 25 6
                                    

Sada sedim i kao da me intervjuišu.Pa kako ovo,pa kako ono.
Ja:Okej,dosta!Nije kao da sam se vratila iz mrtvih!
Svi su me pogledali kao da sam pala sa marsa.
Justin:Pa i jesi.
Izašla sam napolje i krenula u šumu,nešto me jako privlači šumi.Čudno,ali moram da proverim to.Čula sam kako neko ide zamnom,kad sam se okrenula videla sam Stajlsa.
Stajls:Hej.
Ja:Hej.
Stajls:Gde ćeš?
Ja:U šumu.
Pogledao me je njegovom "wtf?!" facom.Zajedno smo šetali kroz šumu.
Stajls:Alison,reci mi nešto.Kako si se vratila?
Ja:Kako da ti kažem nešto što ne znam.Zadnje čega se sećam jeste da sam se opraštala od Skota i onda mrak,pa sam se probudila i nikog nije bilo tamo.
Stajls:Hm,zanimljivo.
Stao je i okrenuo me je prema njemu.Gledao me je.
Ja:Šta radiš?
Nije odgovarao.Dobro pa jel toliko teško odgovoriti?!
Ja:Stajls!
Stajls:Hm?
O bože!
Ja:Šta radiš?
Stajls:Proveravam da li si vukodlak.
Eto,jel' to bilo teško reći?!Čekaj,šta?Ja?Vukodlak?Ne moguće.Ajd da je rekao vampir pa da mu malčice poverujem i istražim to,ali vukodlak?Hahahahhaha.
Ja:Ja?Vukodlak?Hahahhaha.
Gledao me je ko da sam neki idiot.
Stajls:Gledaj me u oči,fokusiraj se na jednu stvar i probaj da čuješ šta oni u tvojoj kući pričaju.
Ja:Koji đavo te je spopao,Stajls?
Stajls:Samo,ajde.
Gledala sam i pokušala sam da se fokusiram,ali neće.Poljubila sam ga i mogla sam da čujem.Brzo sam se od fokusirala.
Stajls:I?
Ja:Čula sam.
Stajls:Dobro pošto to verovatno objašnjava zašto su ti oči bile plave boje.
Šta?!Ček,ali Skotove oči nisu plave boje.One su ili žute ili crvene.
Ja:Skot nema plave oči.
Stajls:Moramo da pozovemo nekoga ko je dugo u ovome.
Ja:Dereka?
Stajls:Ne,sačekaj.
Uzeo je telefon iz džepa i pozvao nekog.Videla sam da piše Derek,on to mene zajebava?Što se tiče ove situacije,malčice sam uplašena.Znači da rasčistimo ja sam lovac i možda vukodlak.........Weird.
Stajls:U šumi,aha,okej.Čekamo.
Prekinuo je,nije baš ni dugo trajao razgovor.
Ja:Sa kim si pričao?
Stajls:Sa Derekom,sada će doći sa još nekim ko može da nam pomogne.
Sa još nekim?Sa kim?Jako me zanima.
Stajls:Pa...šta ćeš uraditi ako ispadne da si vukodlak?
To je dobro pitanje.Šta ću uraditi?Hm.....
Ja:Podneću to kako mi dolikuje.
Stajls:Dobar odgovor.
Derek je stigao sa nekim.
Ja:Ko je to?
Taj čovek je izgledao duplo više starije od mene.
Stajls:Piter.Derekov ujak.Malo nazad u vreme je pokušao da nas sve ubije.I onda smo ga zapalili i Derek mu je odrezao grlo.
Piter:Hej.
Ja:Dobro da znam.
Derek:Pa...šta je bilo?
Ja:Stajls misli da sam vukodlak.
Stajls:Ali oči su joj plave.
Derek i Piter su se pogledali.
Stajls:Šta je bilo?
Derek:Piter,moramo da popričamo.
Otišli su malo dalje,sklonila sam pramen kose iza uveta i mogla sam da čujem šta pričaju.
Piter:Nisam ni znao da imam ćerku.
Derek:Znači,nisi samo ujak.Imaš ćerku za koju nisi ni znao da postoji.Ko joj je majka?Prava majka.
Prava majka?Znači Justin mi nije brat i Elena mi nije sestra.Previše informacija.Ovaj dan baš ide u čudnom smeru.Prvo se magično vratim iz mrtvih po drugi put!A sada saznam da sam usvojena?Zašto se ovakve stvari dešavaju meni?
Piter:Ne znam,možda bi mogao da znam da ne izgleda kao Alison.A možda i ne.
Derek:Moramo da je vratimo da bude ona,a ne Alison.
Ha?Baš da vidim kako će to da urade.
Piter:Čekaj,treba nam veštica.Moja sestra mi je uzela nešto,neko sećanje.A ja imam njene kandže,veštica može da izvuče sećanje iz kandži.Možda je to sećanje o detetu.
Vukodlak može vukodlaku da uzme sećanje?Kako to dospe u kandže?Posle ću tražiti od nekoga da mi sve objasni.Pošto sam trenutno izuzetno zbunjena!
Derek:Okej,idemo nazad.
Došli su nazad do mene i Stajlsa.
Derek:Ti si verovatno prisluškivala.
Kako zna?!
Ja:Aha,a kako znaš?
Derek:Svaki alfa može da oseti kada neko prisluškuje.
Ja:Kako Piter nije osetio?
Derek:On nije alfa.
Ja:Aaa,sori zbog pitanja Piter.Nisam znala.
Piter:Nema veze.
Stajls:Dakle,šta planiraju?
Ja:Da me vrate u moje staro telo.Da više ne budem Alison.I da nabave vešticu koja će izvući sećanje iz kandži od Piterove sestre.
Stajls:Aha....
Piter:Pa gde su ti staratelji?
Ja:Mrtvi.Auto je pao sa mosta.
Derek:Izvini,nismo znali.
Ja:Okej je.
Piter:Pa šta se desilo?
Ja:Ja.
Kockice su počele da mi se slažu,pre neki dan sam bila na tom mostu i neki auto je išao ja se nisam pomerala i auto je skrenuo sa mosta.Ali ako je moguće da je došlo do svemirske i vremenske paralele onda sam ja izazvala nesreću.I takođe se sećam šta sam rekla pre puta.Onog dana u bolnici se nisam setila,ali sada se jasno svega sećam.
Ja:Jako sam se posvađala sam mojom usvojenom majkom izgleda.Ne sećam se oko čega je bilo,ali sećam se šta sam rekla.
Suze su počele da mi se skupljalju u očima.
Stajls:Alison.
Zagrlio me je i počela sam da mu plačem na ramenu.
---------------------------------
Šta mislite?Nastavak nakon dugačkog komentara

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant