"Videla sam kako si je gledao u klubu,ona i Had su poprilično bliski huh?" pričala sam sa Nogitsunom u sobi,bio mi je okrenut leđima tako da nisam mogla da vidim njegov izraz lica kada sam to rekla,ali kladim se da je neprocjenjiv.
"Vas dvoje se baš volite,zar ne?Shipujem vas od prvog trenutka kada ste se pogledali." rekla sam i počela da se smejem.
"A kako ti znaš prvi trenutak kada smo se pogledali,draga?" upitao me je i okrenuo se ka meni,glupo mu je pitanje al baš glupo.
"Daj,molim te!Ja sam kraljica je vidim sta hoću,i da kako je Melody?" upitala sam ga i on se samo nasmejao i odmahnuo glavom.
"Nemoj da zamišljaš kako ćeš joj biti maćeha,Kendall." odbrusio mi je,izbegavajući pitanje.Maćeha?Ne hvala,eww.Ne sviđa mi se baš što je dobra sa Lukasom.
"Još uvek mi nisi odgovorio na pitanjee,tik-tok." rekla sam ustajući sa kreveta i uzimajući svoju torbu sa stolčića,Pogledala sam se na veliko,dugačko ogledalo i malo popravila kosu.
"Možda si kraljica i Jeromova takozvana 'devojka',ali ti nisi ona koja povlači konce ovde." povisio je ton i udario rukom o zid,podigla sam obrvu i nasmejala se na kratko.
"Šta ti znaš što ja ne znam?" upitala sam ga i naslonila se na zid smejući se,on se samo sarkastično nasmejao i odmahnuo glavom.
"Znam da si ti kučka,također znam da će kralj umreti." rekao je,kralj?Ko je kralj?
Kraljičina prva i prava ljubav.
Da li je moguće da je to Dan?
"Znaš da mrzim kad me neko laže,Void?Dan je mrtav još odavno,moja majka ga je ubila zbog kraljevstva." rekla sam mu i nazvala mojim nadimkom koji sam mu dala.
"A sada mi odgovori na prokleto pitanje,Void!Da li se ti i Katherine volite?" upitala sam ga i polako krenula ka vratima.
"To nije ljubav,srećo.To je mržnja." rekao je kratko i ja sam klimnula glavom.
"Onda smo ovde završili." rekla sam i pucnula prstima nestajući u dimu.
Nogitsune P.O.V.
Ona stvarno misli da je Dan mrtav,smešno.Ušao sam u moju i Katherininu kuću,ona je ležala na kauču sa Jamesom i smejali su se.Krenuo sam da tiho i ne primetno odem gore,ali je Katherine čula kada sam ušao.
"Gde si bio?" upitala me je ustajući sa kreveta.
"Između Kendalinih nogu.Baš tamo gde je moj brat bio pre neko veče,moraš da budeš tiša sledeći put ljubavi." rekao sam i namignuo joj.
Šta mislite ljudi?