Chuck P.O.V
Bio sam malo razmišljao o svemu,Ketrin nije mogla odjednom da se onsvesti.Nogitsune joj je još uvek u glavi.Ali nešto je sprečava da nam to kaže,preti joj sa nečim.Krenula je da ustane iz kreveta,ali joj ja nisam dozvolio.Da se ne umara,pošto svi ostali misle da je to od umora.Ali ja znam da nije,samo moram da smislim način kako ću da budem nasamo sa njom.
"Umm,društvo?Možete li da nas ostavite malo nasamo?" ljubazno sam ih upitao.Ako ćemo realno mi se nikada nećemo slagati,oni su Bieberovi,ja sam Smithov.Te dve porodice jednostvno ne idu zajedno.Justin je klimnuo glavom i dao znak svima da izađu,on je ustao i krenuo napolje kao i ostali.
"Pazite,krevet je lomljiv." Damon je rekao tiho,ali dovoljno da ga ja i Ketrin čujemo.Već sam shvatio da je ljubomoran,što je nekako slatko.Kada su svi izašli,Vanessa je isto izašla i zatvorila vrata.
"Tako mi Damon ide na živce u zadnje vreme..." Ketrin je rekla i uzdahnula.Ma da,sto posto joj ide na živce...
"Okej,moramo da popričamo o nečemu." rekao sam i seo na krevet do nje,ona je podigla jednu obrvu i pogledala me sumnjivo.Naravno,odmah misli da sam ubio nekog.
"Šta si uradio,Chuck?" upitala me je i uspravila se u sedeći položaj.Zar sumnja u mene?
"Ništa,zašto odmah misliš na najgore o ljudima?" upitao sam je,ona me je samo pogledala i ustala sa kreveta.
Ketrin P.O.V.
Stvarno to pita?Mislila sam da on zna.
"Zato što su ljudi najgori." odgovorila sam mu tiho.Nešto fali,gde je Nogitsune?
Već ti nedostajem?Kako slatko.
Ja nisam spominjala nedostajanje,ali sam pomislila na mržnju.
"Nisu svi,dušo.Postoji jedna osoba..." Chuck je nastavio nešto da priča,ali ga nisam slušala.Kako mu ovo ne dosadi?On je u ovom gradu više nego ja,kako preživi?Svaki dan je ovde isti,samo nekoliko nas živi u ovom gradu.A to su samo:Scott,Ajzak,Melody,Justin,Elena,Stajls,Stefan,Damon,Arija,Clara,Chuck i ja!Svaki prokleti dan u ovom gradu je isti!A ne možemo da izađemo zbog neke čini koju je Clara bacila kada je još bila na njegovoj strani.
"Znaš šta Chuck?Nije me briga!Kako nisi to shvatio do sada?!Dosta mi je!Dosta mi je ovog grada,dosta mi je ovog života,dosta mi je SVEGA!!!" uzviknula sam i okrenula se ka njemu.Ostao je bez teksta,tako sam i mislila.Uzela sam jaknu i izašla iz sobe,jako sam zalupila vrata.Sigurna sam da se to čulo,ali nije važno.Sišla sam sa stepenica,svi su me gledali kao da sam uradila Bog zna šta.Samo sam prevrnula očima na to i izašla iz kuće.
Zašto si uradila to?
Zašto?Zato što mi je dosta te kuće!Svaki dan provodim u njoj!!Došla sam do centra i sela na jednu klupu,wow sa obzirom da je jesen poprilično je hladno.
Da li ćemo ozbiljno pričati o vremenu?
Zašto stalno postavljaš pitanja?Ova tišina je tako jeziva,znaš?
Nisi se navikla na toliku tišinu i smirenost?Ne boj se,neće dugo potrajati.
Šta misliš pod tim?Imaš neki plan,zar ne?To sam mogla da očekujem,sada kada svi misle da si mrtav ti ćeš se vratiti.
Nije baš tako,nešto još bolje.
Još bolje?Pazi da ne nadmašiš sam sebe...
Clara P.O.V.
Šta je Chuck sada uradio?Ketrin je delovala veoma besno...Mislim on je ipak Chuck Smith,uvek mora nešto da sjebe.To mu je neka vrsta obaveze,ali dobro.Važno je da je Nogitsune mrtav,sada možemo da živimo nekako normalan život.
Ako ti je stalo do Ketrin sada ćeš doći u centar grada.
Čekaj,kako to radiš?!Blokirala sam ti pristup mom umu!
Clara,dušo...Obadvoje znamo da sam ja mnogo moćniji od tebe.
Dobro dolazim,ali nemoj da si joj išta uradio!
Šta mislite,ljudi?Molim vas komentarišite imam osećaj kao da niko ne čita :( ....