Reason

84 19 0
                                    

"Ništa nije slučajnost,Alison.Sve što se desilo,sve što će se desiti je sa razlogom.Svakim korakom smo bliže istini,pravoj istini.Ko god da je sve ovo uradio...Želi da dođemo do nečega."
-Clara Oswald [Bieber Family]
Zatvorska ćelija je hladna i mračna,delim je sa nekom devojkom.Deluje okej,ali nismo ni reč progovorile.Tek pre par minuta sam ovde i već mi se ne sviđa ovo mesto,daje jako lošu vibraciju.
Xxx:Šta si ti uradila?Nedeluješ kao loša osoba.
Sela sam na svoj krevet koji je preko puta njenog.
Ja:Misle da sam ubila nekoga.
Napravila je iznenađen izraz lica.Lepa je,ima braon kosu i krupne braon oči.
Xxx:Jesi li?I da ja sam Clara Oswald.
Clara Oswald,čula sam za nju.Ona je optužena za ubistvog nekog tipa,čula sam za nju još prošle godine.Još uvek je ovde?!Jedna godina...
Ja:Naravno da ne.Ja sam Alison.
Kažu da je obesila tipa,ali uvek postoji druga strana priče.Ona strane priče koja je istinita,ali niko neće da je posluša.
Clara:Alison ko?
Dobro pitanje.Mislim znam da sam Argent,ali kada bolje razmislim znala sam i da sam Ketrin Bieber.
Ja:Argent.Alison Argent.Clara,ispričaj mi tvoju priču.
Pogledala je u pod,pa zatim u mene.
Clara:Pa već znaš da sam ja Clara Oswald.Prepodstavljam da si čula za mene.Isto su me optužili za nešto što nisam uradila i sada ću ostatak života provesti ovde.
Ostatak života?Tako ću i ja garant proći.
Clara:I to je moja priča.
Samo to?To ne može biti cela priča.
Ja:Uvek postoji priča o osobi koja si bila pre zatvora.
Slegnula je ramenima.
Clara:Života pre zatvora se ne sećamo.Ime je sve što nam dozvoljavaju da zadržimo.
Pogledala sam je sa upitnim pogledom.Dozvoljavaju?Ko su to 'oni'?Nešto se ovde čudno dešava.
Clara:Ti neznaš?Ovo je posebna vrsta zatvora...Ovo je zatvor za sve ljude koji su upoznati sa natprirodnim bićima.
Ljudi koji su upoznati sa natprirodnim bićima?Ali ja sam natprirodno biće.
Clara:A oni koji su natprirodna bića više nisu...Postaju ljudi.
Šta?Znači sada sam čovek?Kako ću onda da se branim?Dobro je da znam da se borim.Ali kako?Kako možemo samo da se setimo imena?
Ja:Clara...ti si neverovatna osoba.Ko ti je smestio?
Ustala je sa svog kreveta i sela pored mene.
Clara (šaputom):Čisto sumnjam da si čula za njega.On je mračni duh,lisica.On uzima oblik čoveka...
Dalje je nisam slušala.Nogitsune...On ju je smestio ovde?
Ja:Nogitsune?
Klimnula je glavom.Kakve ona veze ima sa njim?I da ona je ovde već jednu godinu,a Kendal ga je vratila ove godine...Ko ga je vratio prošle godine?
Clara:I tebe je smestio ovde,zar ne?To mora da mu je neka navika,sve svoje devojke stavlja ovde...Mislim samo ja i ti smo jedine...žive.
Žive?!Čekaj malo,Clara mu je bila devojka?Koja je slučajnost da me baš smeste u ćeliju sa njom.
Clara:Ništa nije slučajnost,Alison.Sve što se desilo,sve što će se desiti je sa razlogom.Svakim korakom smo bliže istini,pravoj istini.Ko god da je sve ovo uradio...Želi da dođemo do nečega.
Kako je...verovatno sam razmišljala naglas.Mnogo to radim u zadnje vreme.Možda ima pravo...
Okej,znači trudim se da nastavci budu od sada SVAKI dan.I takođe da ne budu kratki,znači najmanje MORAJU da imaju 500 reči.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang