Nogitsune P.O.V.
"Inpresiran sam,James.Nakon svega,ona se jos uvek boji tebe.Kako ti to uspeva?"pricao sam sa Jamesom,dok svi misle da ja nemam nista sa njim i da sam postao heroj.
"Stvarno su poverovali u moju pricu,cak i Katherine.Ocekivala sam vise od nje." Alexandra je usla smejuci se.
"Mozda je lakoverna,ali je veoma mocna.I jaka." James je rekao i jauknuo,udarila ga je?Podigao je malo majicu i rebra su mu bila modra.Wow,ona moze biti od pomoci vise nego sto sam mislio.Samo treba da je ponovo privucem tami,ne bi mogla opet da se bori protiv nje.Cuo sam da je neko usao,njih dvoje su brzo nestali.To mora da je Katherine,ona jedina zna za nasu kucu.
"Sa kim si pricao?" upitala je i usla u dnevnu.Cula je...sranje.Moram da izbegnem pitanje,nekako.
"Znas kako zovem ovu fazu u nasoj vezi?" upitao sam krecuci ka njoj.
"Zavrsena?Nogitsune,znamo se.Prestani da radis sta god radis i budi dobar,barem jednom."pokusala je da me ubedi,odkada je ona tako...dobra?Pokvarili su je,to jest obican zivot ju je unistio.
"Nemoj da se igras heroja samnom."
Katherine P.O.V.
"Nemoj da se igras heroja samnom!!!" rekao je besno i srusio sto,krenula sam da ga osamarim,ali mi je uhvatio za ruku i cvrsto je drzao.
"Pusti me!"pokusala sam da trgnem ruku,ojacao je.Pokusala sam da se oslobodim drugom rukom,ali je predvideo moj potez i zatim je usledio jak udarac u glavu i tama...
"Nisam hteo da dodje do ovoga,ljubavi.Ali nisi mi dala bas nekog izbora."
+Nakon nekoliko sati+
Probudila sam se u nekom podrumu,sta se desilo?Oh,ne opeet.Mrzim kada ovo radi,probala sam da ustanem,ali nisam mogla.Ozbiljno?On mene zajebava!Stavio mi je lisice i tako pricvrstio uz radijator,pokusala sam da uz pomoc druge ruke otkljucm lisice carolijom,ali nije uspelo.
"Bojim se da to nece fukcionisati ovde,ljubavi." neko je rekao,podigla sam glavu na gore i videla Nogitsuna kako sedi na stepenistu.
"Nema magije,ne ovde.Ali ima mnogo tame,i ne mislim na onu obicnu." rekao je zadnju rec i ustao sa stepenica,koracajuci polako prema meni.
"Stani!" viknula sam u nadi da ce stati,ali nije.On se nicega ne boji,naravno!
"Jedino sam ja sada u poziciji da naredjujem." rekao je i nasmejao se ironicno.
Nogitsune P.O.V.
Sagnuo sam se tako da mogu da je gledam u oči,uskoro će sve biti kako i treba da bude.
"Bićemo vladari sveta,ljubavi." rekao sam i krenuo da je uhvatim za ruku,alii ju je izmahnula.
"Nemoj da si me dodirnuo,ikada!" Viknula je besno,ljuta je zato što sam hteo da je uhvatim za ruku?
"Pre smo radili puno više od držanja ruku." rekao sam i nasmejao se,ona me je pogledala zgadjeno.
"Da,to se zove silovanje!" proderala se i šutnula me,silovanje?
"Koji deo ti smatraš silovanjem?!Deo gde smo radili šta si ti god želela?Ili možda deo gde sam ti napravio kuću iz snova?Huh,Kath?!" upitao sam je glasno,ona je odmahnula glavom.
"Onaj deo gde JA nisam želela ništa od toga toga!" opet se proderala i pokidala lisice,nikada je nisam video tako besnu.
"Pokušavao sam da..."
"Nije važno šta si pokušavao!" uzviknula je i uhvatila me je za vrat sa jednom rukom.Počeo sam da se smejem i odgurnuo sam je na drugi deo podruma.Nije se čulo ništa,ni jauk.Alexandra je brzo utrčala unutra.
"Da li si ti jebeno normalan?!Oh ne,čekaj znam odgovor!NE!Idemo napolje odmah,pre nego što James sazna sta si uradio.Debilu!" uhvatila me je za ruku i izvukla iz podruma.