I need you,Allison

90 19 1
                                    

Uhvatio me je za ruku i odjednom smo se pojavili u nekoj kući.Izgleda veoma staro,čekaj!To je ona gde sam pokušala da ga ubijem!
Ja:Dakle,šta ću ti ja?Kakvu ja ulogu imam u tvom tajanstvenoj igri?
Seli smo na kauč u dnevnoj sobi.Znam da je ovo samo njegova igra,i igra se po njegovim pravilima.Moram da saznam koje su mu slabosti.
Nogitsune:Volim te,želim da budeš bezbedna.Čisto sumnjam da ćeš biti bezbedna sa njima,ne verujem im.
Aha,dobar izgovor.On ne veruje njima,a ja neverujem njemu.
Nogitsune:Alison,jasno ti je da još uvek mogu da ti čitam misli?
Oh,bezveze!Ne mogu ni misli da zadržim za sebe,moram da pazim o čemu razmišljam.
Nogitsune:O čemu bi ti to razmišljala?Oko čega moraš da paziš?Reci,ionako ću pre ili kasnije saznati.
Ugh,što mrzim to što može da mi čita misli!Zar je to stvarno moralo da se desi?!
Možeš da spavaš duže,pa da mogu da te kontrolišem.Onda ti više neću biti u glavi...
Ugh!GUBI MI SE IZ GLAVE!!!
Ja:Okej!Rećiću ti!Reći ću ti o čemu ne želim da razmišljam!Ne želim da razmišljam o tome kako mi se ti mnogi više sviđaš od Stajlsa!I o tome kako...
Prekinuo me je i začepio mi je usta jednom rukom.
Nogitsune:Neko je ovde.Mogu da osetim.
Ha?Ko bi bio usred šume?U prestrašnoj kući?Samo ludak.Sklonio je ruku.Taj neko je otišao.Možda mu se samo učinilo,to se meni dešava hiljadu puta!
Ja:Verovatno ti se samo učinilo.Ja sam vukodlak,sećaš se?Čula bih da je neko tu,a da je natrpirodno biće instikti bi mi se odmah pojačali pošto sam lovac.
Klimnuo je glavom.Slaže se samnom?!Po prvi put se slaže samnom?!Wow!Ovo je svetsko čudo!Neko mora ovo da zapiše!Nije protestovao!
Nogitsune:Okej,a sada moraš da mi pomogneš da ih sve uhvatim u zamku.Naravno tebe neću ni dodirnuti tokom toga.
Bolje mu je,jer ako proba.Ostaće bez ruke,a to nije dobro!
Ja:Da ti pomognem?!Slušaj sada ovo.NEMA ŠANSE!!!!
Znala sam da mu treba nešto!Hoće da učestvujem njegovoj igri!E pa malo sutra!Ja ne okrećem leđa onima koje volim!
Nogitsune:Nemaš izbora,ljubavi.I nemoj čak ni da pomisliš da mi se suprostaviš ili da probaš da se boriš samnom.Jači sam,ali ipak ne želimo da ti se nešto desi.Zar ne?
Da...ne želi da mi se nešto desi!Izvadila sam pištolj iz džepa,uvek ga nosim sa sobom.
Nogitsune:Šta se desilo prošli put kada si pokušala da me ubiješ,Alison?
Ko je rekao da sam izvadila pištolj za njega?Naslonila sam ga sebi na glavu.
Ja:Ni ne pokušavam da ubijem tebe.Evo ovako ćemo,ti ćeš prestati sa svojom malom psihopatskom igrom i otićićeš odavde inače....
Stavila sam prst na okidač.
Nogitsune P.O.V
Uopšte se ne boji.Hrabra je,sviđa mi se to.Ne smem dozvoliti da se ubije.Udario sam je svom snagom u glavu i pala je u nesvest.Uzeo sam pištolj iz njene ruke i zakopao ga negde u šumi.Podigao sam je sa poda i odneo u podrum.Nesme da pobegne,ali još malo pa će puni mesec.Onda će dobiti super snagu,zato ću morati da je zavežem za stub u podrumu.Ubiće me kada se probudi,ali sve ovo radim zato što ne želim da se povredi ili da pobegne.Ona je posebna,nesmem da je izgubim.Zavezao sam je lancima oko stuba,probudila se.
Ja:Lepo si spavala?
Prvo što je primetila je da je zavezana negde,a onda je skontala svaki detalj.Nije joj dugo trebalo.
Alison:Odveži me!Odmah!
Wow,neko je besan.Pa da,Hejlova.Oni se prilično lako razbesne i pametni su.
Ja:Ne znam baš.Znaš,uskoro će pun mesec.Ne bismo želeli da odeš negde i opet probaš da se povrediš.Bilo bi jako žalosno,zar ne?
Doslovno me je ubijala pogledom,vatrena je.Sviđa mi se,veoma.To je jedan od razloga zašto je volim.
Alison:Kada se oslobodim od ovih lanaca,a veruj mi oslobodiću se.Ima da ti otkinem glavu!Svejedno,zašto me uopšte držiš ovde?Sa tobom?Nemoj da kažeš zato što hoćeš da budem bezbedna,zato što ne verujem u to!
Da,da.Oslobodiće se,lanci su napravljeni od čelika.Ni sam Alfa nije toliko jak,a ne ona.
Ja:Aha,drago mi je što si pozitivna.Trebaš mi,Alison.Baš zato te držim tako blizu.
Nikad nećete poverovati šta se desilo!Slomila sam nogu (opet),ali sa vedrije strane ne moram da idem u školu!Yes!Svejedno,smaram vas sa mojim mislima.Šta mislite o ovom nastavku?Da li da se Alison prdruži njemu ili da ostane lojalna svom čoporu?I da li da budu u vezi?

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora