"She's pregnant and I'm feeling sick"

71 12 5
                                    

*Godinu ranije*
Arija P.O.V.
Još uvek ne razumem ništa,odjednom je došla još neka devojka...Anna?
"Anna!" došla sam do nje i zagrlila je,ona mi je sestra.Kako smo se svi pojavili u mom kraljestvu?Trebalo je da umremo...
"Kako je otkako sam otišla?" upitala sam Annu dok je Clara pričala sa mojom majkom,ovo je čudno.Proklestvo nije trebalo da deluje ovako.
"Bauci?" upitala sam je,yeah...U kraljestvu smo imali problem sa baucima.
"Poraženi su,uništavali su kraljevstvo i naše živote." rekla je,malo sam je bolje pogledala i primetila da je trudna.Wow,kada se to desilo?
"Čestitam." rekla sam joj i ona se nasmejala.
"Zar je toliko očigledno?" upitala je smejući se.Pa...moglo bi se reći.
"Blistaš." rekla sam joj,Jane je prevrnula očima.
"Sjajno,ona je trudna a meni je loše." rekla je na šta ju je Damon odaljio malo od nas.
"Pa mislim da je vreme da se vratimo u svoj zamak,ha?" upitala sam je,pored nje je došao neki čovek.To mora da je otac deteta,nadam se.
"Pa ne baš,prokletstvo je uništilo sve.Ali jedan dvorac je netaknut." taj čovek je rekao i pogledao među planine,tamo se video jedan crni dvorac.
"Naravno da nije dotaknut!Ja sam ga zaštitila." rekla je,Justin me je pogledao upitnim pogledom.
"I sada ćemo svi da živimo zajedno.Šta je bolje neko da se vratimo zajedno,Clara?" upitala sam je,ona se samo nasmejala.
"Dobro onda,živimo svi zajedno." rekla je,mada mi se čini da bi nas sve izbacila iz sada njenog zamka nego to...
"Pa srećno vam bilo,mi imamo svoj zamak.Inače ja sam Filip." rekao je,mi smo se odaljili od njih.
Rachael P.O.V
Nije trebalo da se vrati,ne sada.Anna,Filip i ja smo se okupili.
"Ne možemo da se pretvaramo da se ovo nije desilo." rekla sam im,moramo da mu kažemo.
"Vratili su se,moramo da im kažemo!" Ana je rekla,wow zar nije ona sestra godina?Ocinkarila bi svoju rođenu sestru?
"Ne ne možemo,Anna.Znaš šta će im oni uraditi." rekla sam joj.
"Ako saznaju da smo to krili,iskaliće se na mom i Filipovom detetu!" rekla je,neću dozvoliti da se to desi.
"Nemamo izbora,moraju da znaju.Moramo da verujemo da mogu da se pobrinu za sebe." Anna je opet rekla,ne.Tek su došli,ne mogu već da odu.
"Imamo izbora,Anna.I ja biram moj način,tako da zaveži i idemo sa njima da ih zaštitimo." rekla sam joj na šta me je ona pogledala kao da saam luda,ja sam joj majka i slušaće me.
*Naš svet,godinu dana nakon kletve*
Ketrin P.O.V
Adam se vratio sa sladoledom i dao mi ga.
"Nadam se da si još gladna." rekao je i sedajući na stolicu na kojoj je do malopre sedeo ona čovek.
"Adame,ne mogu više ni da zinem." rekla sam na šta smo obadvoje počeli da se smejemo.
"Sećaš se našeg prvog izlazka?" upitao me je,kako da ne?Nije bio baš kao u filmovima ali je bio vredan pamćenja.
"Sa obzirom kakva si,nisam mogao da te odvedem na večeru.Pa sam te doveo ovde na ručak,a ti si naručila sladoled.Nije bio na jelovniku, pa sam morao da podmitim kuvara." rekao je,hahah.Sećam se,tako sam se osramotila tada.
"Sećam se,bila sam nervozna.Ali sada sam sita." rekla sam mu,lepo od njega što je opet podmitio kuvara ali stvarno ne mogu više.
"Barem ga pogledaj." rekao je i okrenuo tanjir,na njemu je bio prsten.
"Nisam mogao više da čekam,volim te.Volim Melody,volim naš život.I želim da imamo zajedničku budućnost." rekao je,a ja sam ostala bez reči.Ustao je sa stolice,kleknuo ispred mene i uzeo prsten sa tanjira.
"Ketrin Bieber,hoćeš li se udati za mene?" upitao me je,ne znam...ne znam šta da kažem.Iznenađena sam..Previše iznenađena.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Where stories live. Discover now