I'm The Queen!

79 12 0
                                    

Nogitsune P.O.V.
Ona je drugačija,malo je mračnija.
"Ummm,Kath?Idem ja da malo izvedem Melody u šetnju,da malo razmisli o svemu." rekao sam i povukao je za ruku napolje,Isaac je krenuo za nama ali mu je Melody dala pogled da ostane unutra.
"Da me izvedeš u šetnju?Šta sam ja,pas?" upitala je dok smo izlazli iz zgrade,i počela je da se smeje.
"Šta planiraš?" upitala me je sada već ozbiljno,ne.Slažem se sa Ketrin,ona ostaje ovde.Ne sviđa mi se što ostaje sa Elenom,ali šta se može.
"Nešto,ali ti nisi deo toga.Nisi korisna." rekao sam na šta je ona podigla jednu obrvu i kratko se nasmejala.
"Nisam korisna,ha?Zažalićeš što si to rekao.Znam tvoj plan,tata." posebno je naglasila 'tata',zna?Samo Nathaniel zna,ona nebi trebalo da zna!
"Ne želiš valjda da kažem Alexandri tvoj plan,huh?" upitala je,kako zna ko je Alexandra?Poznaje je?Ne moguće,svi znaju samo njeno ime.Niko je nije baš upoznao,osim njenih stražara.
"Tako je,poznajem je.Kraljica natprirodnog mi je slučajno kao sestra.Znam sve o njoj,mogu da ti budem od koristi.I plus imam ovo..." rekla je i u ruci joj se našao plamen,ima magiju?!Brzo ga je ugasila i pogledala zabrinuto u ruku.

" rekla je i u ruci joj se našao plamen,ima magiju?!Brzo ga je ugasila i pogledala zabrinuto u ruku

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Crvena je,ne zna da kontroliše moć.Sarkastično sam se nasmejao i pogledao u nju.
"Vidim koliko bi mogla da budeš od koristi,dušo." rekao sam joj i potapšao je po ramenu.
"Alexandra je moćnija od tebe,nemoj da se zavaravaš!" viknula je,naravno da je moćnija.Ali moć joj neće pomoći kada je ubijem.
"Bolje se ti idi igraj sa lutkama ili tako nešto,ovo je za odrasle." rekao sam se i okrenuo,krenuo sam nazad ka Ketrininoj zgradi.
"Znaš ovo je tako ironično,govoriš mi da idem da se igram sa lutkama.Ali si ti taj koji voli igre i da se igra sa nečijim životima, ha." rekla je,ja sam se samo nasmejao i nastavio da hodam.Ista je kao Ketrin.
"Rećiću joj tvoj plan,pobrinuću se da ti plan propade!" viknula je,okrenuo sam se ka njoj.
"Nisi ti toliko hrabra.Nema šanse da to uradiš." rekao sam joj,a ona se samo nasmejala.
"Gledaj me." rekla je i nestala,dođavola!Brzo sam se vratio nazad,Ketrin i Nathaniel su pričali o nečemu.
"Gde je Isaac?" upitao sam ih,oni su samo pogledali ka Melodyinoj sobi.
"Mel se vratila baš par minuta pre tebe." Ketrin je rekla,znao sam.Nema hrabrosti da ode kod Alexandre i da joj kaže sve.
Melody P.O.V.
Čula sam kako njih dvoje pričaju,vratio se.Počela sam da se pakujem,Isaac me je samo gledao.
"Hoćeš li da ideš samnom kod Alex,ili...?" upitala sam ga i okrenula se ka njemu,samo smo se gledali.
"Da,naravno." konačno je progovorio,tek sam sada primetila da on ima akcenat.
"Okej." rekla sam kratko,ne znam šta da kažem više.
"Ovo je čudno." rekao je i kratko se nasmejao,veoma.
"Slažem se.Ti si izlazio sa mojom majkom..." rekla sam i brzo se spakovala.
"Ne podsećaj me,Melody." rekao je i počeli smo da se smejemo,mislim da treba da krenemo.Uskoro će verovatno on da uđe...Uzela sam ga za ruku i pojavili smo se u Alexandrinom dvorcu.A sada zabava može da počne...
"Hej,Mel." Benny sin njene sestre me je pozdravio i zagrlio.
"Hej,Benny.Gde je..." nisam ni stigla da ga pitam a on je pokazao na gore,naravno.Gde bi ona bila nego u svojoj sobi?
"Wow,neverovatno kako se nas dvoje slažemo." rekla sam sarkastično i potapšala ga po ramenu pre nego što sam krenula gore.
"Isaac,ti sačekaj ovde sa Bennyem.Ne garantujem da će biti neko društvo,ali..." rekla sam krećući stepenicama ka gore.Pokucala sam na vrata njene sobe i ušla,samo da bih videla kako se ljubi sa nekim.Vrisnula sam i okrenula se.
"Ummm,Alex?" čula sam kako su se druga vrata otvorila i zalupila.Ko je to bio?!Okrenula sam se,Alexandra me je pogledala iznenađeno.

Ko je to bio?!Okrenula sam se,Alexandra me je pogledala iznenađeno

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"Umm,Melody!Šta radiš ovde?" upitala me je čudeći se.Iz druge sobe je izašao...Graham?Njen telohranitelj?
"Šta se ovde dešava?" upitala sam je,gledajući u nju pa u Grahama.
"Ništa?Nemaš pojma koliko mi je drago što te vidim,Mel!" uzviknula je i počela da skakuće.

"Ništa?Nemaš pojma koliko mi je drago što te vidim,Mel!" uzviknula je i počela da skakuće

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"Došla sam da te upozorim,Alex..." rekla sam zatim pogledala u Grahama i pogledom mu rekla da izađe,on je samo klimnuo glavom i izašao iz sobe zatvarajući vrata za sobom.
"Šta se zbiva?" upitala je dok je uzimala šampanjac.Još uvek pije?Mislila sam da je bila na odvikavanju...Aaa da to je bilo za drogiranje,a ne za alkoholizam!
*Nakon sat vremena*
Ispričala sam joj sve do zadnjeg detalja,ona je samo buljila u mene začuđeno.
"Znači,Nogitsune ti je otac?Koji hoće mene da zavede,pa da me oženi i onda da me ubije kako bi postao kralj?!" uzviknula je i popila još malo šampanjca.
"Aha,ludo zar ne?" upitala sam je,ona je samo slegnula ramenima i sela na stolicu.
"A ja na to kažem 'no mas'." rekla je i nasmejala se,ima malo zlobe u tom smehu ali je sladak.No mas?To znači nikad više.Već joj se tako nešto desilo?
"Duga priča,Mel.Bio je jedan dečko pre par vekova koji je hteo istu stvar,ali moj brat je skontao njegov plan i...ubio ga pre nego što ga je ostvario." rekla je i nasmejala se,okej taj osmeh je bio tako lažan...Njen brat?Nikada mi nije rekla da ima brata.
"Tvoj brat?" upitala sam i sela sam na stolicu ispred njene.Ona je klimnula glavom,ko je on?
"Da,nikada ti nisam pričala o njemu zato što...zato što je mrtav." rekla je,žao mi je.Nisam trebala da pitam za njega!Bravo Melody!
"Žao mi je zbog tvog gubitka." rekla sam joj tužno,ona se samo nasmejala i odmahnula glavom.
"Bez brige,Mel.To je bilo pre par vekova,prebolela sam njegovu smrt.Ipak znaš moje pravilo,zar ne?Trebaš biti hladna da bi bila kraljica." rekla je i nasmejala se,čuli smo neku galamu dole.Benny...Ustala je sa stolice i izašla iz sobe,ja sam izašla za njom.
"Nate?" rekla je začuđeno,dole je bio Nathaniel a stražari oko njega.Ona ga poznaje?On se nasmejao,Benny i Isaac su se pojavili gore kod mene i Alexandre.
"Benny,idi nađi svoju majku." rekla mu je i polako silazila niz stepenice.Zašto joj je takva reakcija?
Nathaniel P.O.V.
Ušao sam u zamak od zle kraljice,Stiles to jest Nogitsune nam je rekao da je tamo.Kath i on su bog zna gde,a ja sam u dnevnoj sobi.Dvorac je prelep,samo je previše crn.Ustvari sav je crn,nema ni jedna stvar koja je svetla u njoj,stražari su me videli i počeli da se deru i da se bore samnom.Sve je to stalo kada smo začuli otvaranje vrata,kraljica je izašla iz neke sobe očigledno njene.
"Nate?" rekla je mogao sam da čujem čuđenje u njenom glasu,njen glas..tako mi je poznat.Pogledao sam gore ka njoj,to je Alexandra!Moja sestra Alexandra!Mislio sam da je mrtva,a ne da je kraljica...zla kraljica!
"Benny,idi nađi svoju majku." rekla je jednom dečku koji je odprilike Melodyino godište,on je nestao.Ima magiju,zašto skoro svi imaju magiju?
"Da li ga poznajete,vaše visočanstvo?" jedan stražar je upitao,ona se nasmejala i klimnula glavom.U tom trenutku su u prostoriju išli Nogitsune i Katherine,taj isti stražar je krenuo da ih upuca.
"Grahame!Spusti pištolj dole!" Alexandra mu je naredila i brzo sišla dole kod nas.On je još uvek držao pištolj uperen u Nogitsuna,Alex se samo zlobno nasmejala i odmahnula glavom.Zamahnula je rukom ka njemu i on je odleteo na drugi kraj zamka.
"Zaboravljaš ko je ovde kraljica,Grahame.Zla kraljica." rekla je sa prezirom i on je otišao brzo,ona je stvarno mračna.Mračnija od mene,a ja sam prokleti mračnjak!Čekaj ima magiju i nije sva svoja,ona je isto što i ja samo što je skroz ušla u tamu...Alex,šta si uradili koji đavo?
"Stvarno si mračna kao što ljudi kažu." rekao sam na šta se ona samo zlobno nasmejala.
Alexandra P.O.V.
"Stvarno si mračna kao što ljudi kažu." Nathaniel mi je rekao,ja sam se samo zlobno nasmejala.
"Ja sam mračnija,dragi.Mnogo mračnija." rekla sam mu i pogledala ka onim dvoje,devojka izgleda zbunjeno i u strahu gleda u mog dragog brata.A dečko koji stoji pored nje izgleda...zadivljeno?To mora da je Nogitsune.


Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Onde histórias criam vida. Descubra agora