Nakon 2 sata smo uspeli da završimo projekat i došla sam nazad u moju i Lidijinu sobu.Ušla sam i videla da Lidija priča sa još 2 devojke.
Lidija:Hej,Alison.Ovo su Kira i Malija,one su bile drugarice sa Kendal.I kažu da mogu da nam pomognu.
To mora da su one pomoćnice,otkud to da su je ostavile?
Ja:Okej,drago mi je.Pa,otkud to da ste ostavile Kendal?
Sela sam na moj krevet,a one su sedele na Lidijinom.
Kira:Shvatile smo da su oni dobri ljudi.I zaljubile smo se u naše namenjene momke.
Namenjene momke?Pitam se ko je dobio koga.
Ja:Pa ko je dobio koga?Ko je dobio Skota?
Imam milion pitanja,naprimer šta će biti sa Stajlsom?
Malija:Kira je dobila Skota,Kendal je uzela Dejmona,Selena je dobila tvog brata i ja sam dobila Stajlsa.
Srećno toj Seleni sa Justinom.
Ja:Justin mi nije brat i da gde je ta Selena?
Lidija je samo slušala,ja ovde samo ispitujem.Sledeće pitanje obavezno mora da bude ono u vezi Stajlsa.
Kira:Ona je otišla.
Otišla?Okej.
Ja:Šta planira da uradi sa Stajlsom?Ajzak mi je rekao da će njemu nešto da uradi.
Obadve su se pogledale i uzdahnule.
Malija:Pustiće zlog duha u njega.Zove se Nogitsune.On je duh lisice.
Šta?!Zlog duha?!U Stajlsa?!Uzela sam laptop i ukucala na Googlu "Nogitsune".
Ja:Oni se hrane strahom,haosom i bolom.Boriću se protiv njega.
Kira i Malija su se pogledale.
Ja:Šta je najgore što može da se desi?
Ništa,apsolutno ništa.Ne bojim se.
Kira:Smrt.Umreš.
To nije ništa,umirala sam milion puta.Ne bojim se smrti.
Ja:I toga treba da se plašim?Okej,kad je planirala da ubaci duha u njega?
Zinule su i pogledale se.
Kira i Malija:D-danas.
Danas?!Nemamo vremena!
Kendal P.O.V
Pozvala sam Stajlsa da dođe kod mene u sobu.Dejmon je napravio malu scenu,ali dobro.U jednu čašu sam mu sipala vode i tog svitca ubacila u čašu,kada ga proguta Nogitsune će preuzeti kontrolu.Čula sam kako je neko ušao u sobu.
Ja:Hej,Stajls.
Pružila sam mu čašu,pogledao me je nekim čudnim pogledom.
Ja:Da proslavimo tvoju i Malijinu vezu.Dala bih ti vino,ali nisu mi dali da ga unesem u internat.
Namignula sam mu kada je uzeo čašu.Ja sam uzela svoju.
Ja:Za tebe i Maliju.
Popili smo.Odjednom su mu oči od braon postale crne kao noć.Plan je uspeo.Nogitsune ga je zaposeo,konačno.
Nogitsune:Zadovoljstvo je konačno upoznati te.
Uzeo mi je ruku i poljubio je.
Nogitsune:Možeš me zvati...Void.
Konačno!Predugo sam čekala na ovo,predugo.
Ja:Zadovoljstvo je moje.Zovi me Kendal.
Pustio mi je ruku.Protresao je glavu i oči su mu bile ponovo braon,ili se Stajls vratio,ili on može da kontroliše kakve će mu boje biti oči.
Ja:Da li si ti to upravo...?
Prekinuo me je.
Nogitsune (valjda):Promenio boju očiju?Da,Kendal.A sada moram da se nahranim.
Dobro je,pošto da se Stajls vratio bila bih u velikim govnima.I plan bi propao,a previše je dobar da bi propao.Odjednom sam osetila veliku bol u stomaku,vratila sam se u stvarnost.Nogitsune me je probo nožem,govno jedno malo!
Nogitsune:Ne trebaš verovati lisici,Kendal.
Odjednom mrak.
Lidija P.O.V
Alison:Idemo do Dejmona i ostalih!Oni znaju gde je Stajls!
Sve smo brzo izašle,Kira i Malija su nas odvele do njihove sobe.Svi dele jednu sobu.Čekaj,onda će saznati ko smo mi.A to nije moj plan.
Alison:Okej,Lidija.Ti kucaš i pitaš mi ćemo biti iza ćoška u hodniku.
Otišle su.Uhhh,dobro možeš ti to Arija.Pokucala sam.Nakon par sekundi otvorio mi je Justin,bez majce.God,zar je morao on?!I ostali su došli,svi osim Stajlsa.
Justin:Ti su nova devojka,tako?Idemo zajedno u odeljenje.Treba ti pomoć oko nečega?
Svi su me gledali.Alison je došla i stala pored mene.
Alison:Gde je Stajls?
Svi su zinuli.Nemamo vremena za to.
Alison P.O.V
Ja:Ne može ona to.
Pogledala sam u Kiru i Maliju.
Ja:Idem da ja rešim ovo.
Brzo sam došla do nje.Pff,nije ni čudo što ne može ništa da kaže.Justin joj je otvorio,i to bez majce.
Ja:Gde je Stajls?
Svi su zinuli i gledali u mene kao da su videli duha.
Ja:Da,živa sam.Zamisli.Ovo je Arija.Sećaš se Arije,Justine?Okej,a ovo sam ja i sada sam izuzetno iznervirana i sve to.Tako da progovorite!
Lidija me je pogledala nekim pogledom,koji ne razumem.Ali me i ne zanima.
Dejmon:Otišao je do Kendal.Pre 15 minuta.
15 minuta?!Kendal?!Nadam se da nije kasno.
Ja:Hvala,Lidija idemo!
Brzo smo otišle sa Kirom i Malijom do Kendaline sobe.
Nogitsune P.O.V
Sakrio sam njeno telo.Tako je dobro vratiti se.Odjednom su neke devojke ušle.
Xxx1:Stajls!
Zaletela mi se u zagrljalj.Moram priznati ova je lepa.
Xxx2:Okej,Alison.Ugušićeš ga.
Alison?Lepo ime.Pustila me je iz zagrljalja.
Alison:Ćuti,Lidija.
Pogledala je u crvenokosu,Lidija?Okej,a šta je sa druge dve?
Ja:Ko ste vi?
Jedna je imala crnu ravnu kosu,a druga braon malo kovrdžavu.
Alison:Aa,to su Kira i Malija.One su nam pomogle da te spasimo od Kendal.Htela je da pusti zlog duha lisice u tebe.
Znale su njen plan?Čudno,ali dobro.
Alison:Nedostajao si mi.