Lydia Martin

96 20 1
                                    

Ketrin P.O.V
Nisam dala Piteru da mi promeni mišljenje.Upisala sam se kao Alison Argent.Danas treba da krenem.Spakovala sam torbu.
Ja:Idem ja!
Derek je klimnuo glavom,a Piter me nije ni pogledao.Čitao je knjigu.Nekad imam osećaj ko da mi je Derek stariji brat.
Ja:Čula sam da će biti nevreme kad se budem vraćala,možeš da dođeš po mene,Derek?
Piter me pogledao u Dereka sa neodobravajućim pogleom.
Derek:Danas mi dolazi sestra Kora,pa će ona doći po tebe.Taman da se upoznate.
Klimnula sam glavom i izašla.Ne bi ga ni pitala da mi daju da vozim.Imam već 17 godina i ne smem da vozim,a imam vozačku.Pa gde je tu logika?I zašto uopšte moram da se upoznam sa tom njegovom sestrom,ne volim da upoznajem nove ljude.Do škole mi treba otprilike pola sata pešice,a da mi daju da vozim ne bi mi trebalo ni 15 minuta.Ali neee.Počela je i kiša da pada,znači sjajno.Auto je prošao kraj mene,zatim se vratio do mene.U njemu je bio neki dečko.Spustio je prozor.
Xxx:Treba ti prevoz?
Hm...rado bih prihvatila,ali ne znam ga.
Ja:Ne hvala.
Išao je veoma polako autom kraj mene.Zašto ne nastavi svojim putem?
Xxx:Previše si lepa da budeš napolju sama.Ulazi,insistiram.
Misli da sam lepa?Oooo,ali ne!Može da bude kriminalac,kakave sam sreće.
Ja:Hvala,ali ne bi.
Malo je razmišljao,zatim je progovorio.
Xxx:Gde uopšte ideš?
Šta se njega tiče?
Ja:U školu.
Zar nije očigledno?Imam školski ranac.
Xxx:Onu za koju treba pola sata pešice.Hm...kako se zove?Beacon Hill?
Klimnula sam glavom,kako zna to?
Xxx:I ja idem u nju,ajde trebaće nam pet minuta tako.
Zaustavio je auto.Jaooo.
Ja:Ajde dobro.
Otvorio mi je vrata i ušla sam.
Ja:Ja sam Alison.
Valjda je red da mu se barem predstavim.Ipak me vozi do škole.
Xxx:Ja sam Ajzak.U koji razred treba da ideš?Prvi srednje,drugi?
Zar se ne vidi?
Ja:Prvi.
Klimnuo je glavom.Čini mi se da i on ide.
Ajzak:Nisam te pre viđao,nova si?
Klimnula sam glavom.
Ajzak:Mi danas treba da dobijemo novu učenicu.Možda si ti.
Ne mora da znači da ću biti baš ja.
Ja:Kamo sreće.Bilo bi lepo znati nekoga.
Ne volim da budem nova devojka.Stali smo pred školu,on je izašao i otvorio mi vrata  sa kišobranom.Izašla sam i on je zaključao auto,zajedno smo bili pod kišobrano.
Ajzak:Jesi nekad čula za Argentove?
Kako on zna za jednu od lovačkih porodica?Možda je on neko natrpirodno biće i tako proverava da li sam ja.
Ja:Da,što?
Sada će garant da pita šta sam ja.Šta sam ja?Lovac na natrpirodna bića Alison Argent.
Ajzak:Šta si ti?
Ne mogu da mu kažem da sam lovac.A ne mogu ni da ga lažem.Ni ne moram,ja sam takođe vukodlak.
Ja:Vukodlak.Ti?
Po izrazu lica bi rekla da je iznenađen.
Ajazak:Isto.Ko ti je otac?
Šta ga sad to zanima?Krenula sam da mu odgovorim,ali me je zvono prekinulo.Ušao je u učionicu,a ja nisam znala gde da uđem.Jedna devojka mi je prišla.
Xxx:I ti si nova?Ja sam Lidija Martin.
Lepa je.Ima crvenkastu kosu,zelene oči.
Ja:Ja sam...
Krenula sam da joj kažem,ali me je ona prekinula.
Lidija:Alison Argent.
Kako zna?!Ne poznajem je,nisam je nikad u životu videla.
Ja:Kako znaš?
Zinula je da mi odgovori,ali nam je prišla neka nastavnica.
Nastavnica:Vi mora da ste nove učenice.Lidija Martin i Alison Argent,tako?
Obadve smo klimnule glavom.
Nastavnica:Vi ste u mom razredu.Ja sam vam razredna Krista Kuk.Dođite.
Uvela nas je u učionicu u koju je Ajzak ušao,čim je nastavnica ušla svi su ućutali.
Nastavnica:Razrede,ovo su naše nove učenice.
Sranje,sada će Ajzak saznati da sam Argent.
Nastavnica:Lidija Martin i Alison Argent.
Ajzak je zinuo i pogledao u mene sa besom u očima.
Nastavnica:Alison sedi iza Ajzaka.A ti Lidija sedi u klupu do Alison.
Klimnule smo glavom i svaka je sela na svoje mesto.Čim sam sela na mom stolu se našao papirić.
'Kako si mogla?!Da me gledaš u oči i lažeš?!Ti si vukodlak?!Ti si lovac na natrpirodna bića!
-Ajzak"
Joj,šta da mu kažem.Znam!Iscepila sam papirić iz sveske i počela da pišem.Kada sam završila pročitala sam još jednom,čisto da se uverim da je sve dobro napisano.
Ajzak P.O.V
Mislio sam da je okej,ali onda je ispalo da me je slagala!Ona je Argent!Papirić mi se našao na stolu,razmotao sam ga.
'Nisam te slagala,Argentovi su me usvojili pa zato nosim njihovo prezime.Inače ja sam Hejl.
-Alison'
Hejl?Njen otac je Piter Hejl?!Wow!On je serijalni ubica!Moj uzor!
Ketrin P.O.V
Zvonilo je za kraj časa.Izašla sam iz učionice i krenula sam na drugi čas,ali me je neko uhvatio za ruku i ugurao u domarovu ostavu.
Ja:Šta koji..?
Nekako sam prepoznala da je to Ajzak.Neznam kako,ali jesam.
Ajzak:Ti si ćerka od Pitera Hejla?
Prevrnula sam očima i upalila svetlo.
Ja:Koliko je meni poznato,da.
Nadam se da me se neće bojati,ipak je Piter ubica i psihopata.
Ajzak:Ti si srećnica!On mi je idol!
Ha?Piter?Idol?Živom biću?Jel' on to mene zajebava?
Ja:Šališ se,tako?
Piter?Da mu bude idol?On je serijalni ubica!!!
Ajzak:Ne.Zašto bi se šalio?On je serijalni ubica i psihopata,i još vukodlak.
Njemu ne fali daska u glavi,već cela stolarija.
Ja:Moj otac ti je idol?
Klimnuo je glavom.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Where stories live. Discover now