"Da li znas ko sam ja?"

725 49 6
                                    

Uhvatio sam je oko vrata sa rukama,ko da ću da je davim,ali neću.Pogledao sam je u oči,tako ću uspeti da joj obrišem sećanje na Dejmona.
"Kad si došla u školu nastavnica je rekla Stefanu Salvatoru da ti pokaže školu.Vi ste se momentalno sprijateljili." rekao sam joj.Inače,Stefan je Dejmonov brat,on je dobar brat.On neide okolo i ubija ljude.Mi smo prijatelji,on je dobar.
"Ko je Damon Salvator?" upitao sam je,moram da provorim da li sam uspeo u svojoj nameri.
"On je Stefanov brat,on je čudovište." rekla je,ja sam se samo nasmejao i klimnuo glavom.Pustio sam joj vrat sav srećan.Uspeo sam!Nema više Damona!
"Gde si bila?"
"Kod Stefana." odgovorila mi je i nasmejala se,dobro je.Damon je svuda u njenim sećanjima zamenjen sa Stefanom.
"Dobro,a sada idi gore.Sutra nas čeka veliki dan." rekao sam i nasmejao se,ona je samo klimnula glavom i otišla gore u svoju sobu.Imam osećaj da sada ja glumim oca...
Ketrin P.O.V
Šta on misli?Ko je on?Ušla sam u sobu i bacila se na krevet.
"Još ovo nije gotovo." prošaptala sam sama sebi...
*Ujutru*
Ustala sam,obukla se,obavila higijenu.I otišla do Salvatorovih.Letnji raspust je počeo.TO!Pokucala sam.Dejmon je otvorio.Videla sam da je unutra bio i Justin.
"E jel tu Stefan?" pitala sam smejući se,imam sreće što sam prokleto dobra glumica.Justin mora da misli da ja volim Stefana,a ne Damona.
"Da,što tražiš njega?" Damon me je upitao sumnjičavo,okej dobro mi ide.Sada samo da kažem da volim Stefana,čak i ako ga ne volim i neka mi neko da Gremmy!
"Ummm,možda zato što ga volim?" upitala sam i nasmejala se,videla sam da se i Justin nasmejao.Kreten...
"Ne,ti voliš mene." rekao je besno i pogledao u Justina.Mislim da počinje da sumnja...
"Ne,ja volim Stefana.Uvek će biti Stefan."
Damon P.O.V
Počinjem da sumnjam da joj je Justin izbrisao sećanje na mene.
"Ko sam ja?Da li znaš ko sam ja?" upitao sam je u nadi da me samo zajebava.Justin nas je svo vreme gledao,definitvno je uradio ono što je uradio.
"Naravno da znam.Ti si Stefanov brat." Katherine je rekla smešući se.Ne mogu da verujem šta je onaj kreten uradio!
"Šta si uradio?!" uzviknuo sam na njega,zgrabio ga za kragnu od majce i zakucao o zid.
"Ništa!" rekao je i gurnuo me sa njega.
Stefan je sišao,oni mene zajebavaju!Kako je Stefan mogao da pristane na to!
Justin P.O.V
Stefanu se sviđala Katherine,pa smo se dogovorili da učestvuje u mom malom planu.
#Flashback
"I onda sam joj obrisao sećanje.Možeš li da joj budeš drug?" upitao sam ga preko telefona nakon što sam se uverio da je Katherine zaspala.
"Naravno,ona mi se sviđa.A u mom bratu nema ničeg ljudskog." rekao je i nadodao ono o Damonu,i oni su vampiri.
"Ali nije mi jasno što mu se sviđa baš Ketrin?" upitao sam Stefana,mogao je to da bude bilo ko.Arija,Stefanie...Bilo ko!
"On i ona su isti.Oni manipulišu,lažu.Oni su sami i mrze to." Stefan je rekao,slažem se da je Kath takva.Ali veza im neće biti neka ako su isti!
"Pa onda promeni Ketrin!" malo sam podigao glas na njega.
"Ne mogu da kažem da ću uspeti,ali pokušaću." rekao je i prekinuo.
#EndofFlashback
"Katherine?Idemo?" Stefan ju je ljubazno upitao i pružio joj ruku.On je takav džentlmen...
"Ajmo." rekla je i uzela ga za ruku.Izašli su i zatvorili vrata za sobom,kako slatko.
"Kako si mogao?!" Damon je povikao čim su oni otišli.Wow!On mora da smiri živce.
"Lako." kratko sam mu odgovorio.
"Volim je!" rekao je,voli je?Poznaje je tek jedan dan!JEDAN DAN!Ne možeš nekoga da voliš posle jednog dana!
"Siguran sam da je tako."
"Ne veruješ mi?"
"Ne." rekao sam i izašao iz kuće.
Katherine P.O.V
Ja i Stefan šetamo parkom.
"Stefane?" upitala sam ga,da li da mu kažem istinu?
"Da?" upitao me je,ne verujem da to nije baš pametna ideja.Reći će Justinu.
"Hvala ti što si tu." rekla sam i nasmejala se.
"Znaš da je malo falilo da umesto da ti ja pokažem školu da to bude Damon.Onda bi bila sa njim sada." rekao je,da li on to pokušava da me natera da se setim Damona?Nije on toliko loš kao što sam mislila.
"Damon i ja?" upitala sam ga i počela da se smejem.Damon je dotrčao do nas.
"Katherinw!Ne slušaj ga!Tvoj brat ti je obrisao sećanje na mene!Ja sam onaj koji ti je pokazao školu!Ja bi trebao da budem ovde sa tobom umesto njega!" rekao je,ummm moram da nastavim!Ne smem sada da prestanem!
"Ja volim Stefana,Damone." rekla sam mu i slegnula ramenima.
"Ne." rekao je i odjednom su se njegove usne sklopile sa mojima,prelepo se ljubi...
"A sada?" upitao me je.
"Moram da idem Stefane." rekla sam Stefanu i poljubila ga u obraz,brzo sam otišla kući.Sranje!Damon je unutra!
"Šta radiš ovde?" upitala sam ga.
"Devojka zbog koje bi dao život me se neseća i ostala sranja." rekao je i slegnuo ramenima,izgleda tužno.
"Hahah,zanimljivo." rekla sam sarkastično.
"Samo još jednom da te pitam.Da li znaš ko sam ja?" upitao me je.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang