"What if we can catch him?
What if we can find him?
What if Stiles can come back?"
-Allison Argent [Bieber Family]
*Stvarnost*
Odmah sam se probudila,Derek i Piter sedeli na stolicama u sobi i pričali o nečemu.
Ja:Piter?Derek?Idem do ostalih,imam ideju.
Ustala sam sa kreveta i istrčala iz sobe i otišla do sobe gde su momci.Pokucala sam,Skot mi je otvorio.
Ja:Skote,hitan sastanak čopora kod mene u sobi.Javi svima!
Klimnuo je glavom,otišla sam nazad u moju i Lidijinu sobu.Uskoro su tamo bili svi.
Ja:Znam!Znam kako možemo da ga nađemo i da vratimo Stajlsa!
Svi su me pogledali.Šta?Skot je spustio glavu.
Skot:Ti nisi više u čoporu.
Šta?!Kad su tu odluku doneli?!Krenuli ka vratima.
Ja:Čekaj!Šta ako možemo da ga uhvatimo?Šta ako možemo da ga nađemo?Šta ako Stajls može da se vrati?
Skot se okrenuo ka meni.
Skot:Koji ti je plan?
Nasmejala sam se.Prvo nam treba neko ko je zao koliko i on.Kendal!
Ja:Prvo mi treba Kendal živa.
Svi su zinuli i pogledali me kao da sam pala sa marsa.Znam da je Kendal htela sve da ih ubije i sve to,ali ovo je deo mog plana!I hitno mi ona treba živa!
Ja:Dejmone,pomoćeš mi da joj nađem telo.
Klimnuo je glavom.Konačno neko da me posluša i da se ne protivi!Moj plan će uspeti.
Skot:Znam da ti treba neko sa zlim umom,Alison.I znam da ti treba Kendal da nekako zavede Nogitsuna,ali mislim da imam pametniju ideju.Pošto ti izgledaš isto kao njegove bivša ljubav žibota,to možemo da iskoristimo.Ti ćeš se dogovoriti sa njim da se nađete negde,mi te pratimoi onda ga uhvatimo dok se ostavi Stajlsa na miru.
Ha,nije loš plan.Ali moj je bolji,tako?
Aha...
Hej,zar ti nisi na njegovoj strani?!
Manipulisao je sa tobom,ućiti.Toliko si poludela da počinješ da pričaš sama sa sobom.
Imaš pravo.
Ja:Okej,mislim da znam kako možemo da se dogovorimo.Samo moram da zaspim.
Skot je podigao obrvu.A daa,on ne zna.
Ja:On mi je u snovima.
Ajzak je prevrnuo očima.Šta je njemu sada?
Ajzak je ljubomoran!
Šta?Ajzak?!Ajzak Lahej?!Ma neee,ustvari moguće.Yes,još uvek mu je stalo do mene!Još uvek me voli!Bacila sam se na krevet i ubrzo zaspala.
*San*
Stvorila sam se u nekoj kući,pored mene je bio Ajzak.Šta?Odkud on ovde?Njega ne sanjam odkako smo raskinuli.
Ajzak:Alison,volim te.I uvek ću te voleti,znam ponašao sam se kao idiot.Ali nisam mogao da podnesem to da te vidim sa njim.
Šta?O čemu on priča?
Ja:Ovo nije stvarno,ti nisi stvaran!
Okrenuli smo se jedno prema drugom,bili smo samo nekoliko centimetara udaljeni.
Ajzak:Da,stvaran sam.Ušao sam ti u san uz pomoć Skota.Povezali su nas,znali su da se ne možeš suočiti sa njim sama.
Aaa,okej.To već ima smisla.
Ja:Šta treba da znači ono malopre?Tvoj mali usrani govor?Misliš da će jedan mali jebeni govor popraviti sve?!Udario si me Ajzak!!!
Stavio je ruke oko mog struka i privukao me je ka sebi,poljubio me je.To nije bio kratak poljubac kao što uvek Ajzak radi,ovaj je bio dugačak i stranstven.Već u sledećem trenutku smo se pojavili na mom krevetu.Zaključao je vrata i srušio me na krevet.Nastavili smo sa ljubljenjem.
Ja:Ajzak...od koga se krijemo?
Počeo je da mi ostavlja poljubce po vratu,ahh.Bože,šta mi radi?Poludeću sa njim.
Ajzak:Od tvog oca.
Kratko je odgovorio i nastavio,skinuo mi je majcu i počeo da ostavlja poljubce i po ramenima.
Ja:Zašto?Piter zna da smo zajedno.
Zna,ne sviđa mu se,ali zna.Ajzak mu se nimalo ne sviđa,ali on je...Čekaj,mi...
Ja:Ajzak...mi nismo zajedno više.Raskin...
Prekinuo me je tako što me je poljubio.Ne,ovo nije Ajzak!Ovo je Nogitsune,igra se sa mojim umom!
Ajzak:Ššš,u redu je.Samnom si.Sigurna si...
Zažmurila sam i kada sam otvorila oči odgurnula sam ga od sebe i brzo ustala sa kreveta.
Ja:Ti nisi Ajzak!
Nasmejao se i protresao se.Opet je bio Stajls,pa zaposednut Stajls.
Nogitsune:Dugo ti je trebalo,stvarno si jako lakoverna,Alison.Par sekundi mi je trebalo da te ubedim da sam ja Ajzak.Nisi ni tražila nikakve dokaze.
Podigla sam ruku,skupila je u pesnicu i krenula da ga udarim.Ali kada mi je šaka bila par centimetara blizu njegovog lica on me je zaustavio njegovom rukom.Jako mi je stisnuo pesnicu,mislim da sam čula kako nešto puca.
Imaš još jednu ruku i noge!Uzvrati udarac!
Kada sam krenula da ga udarim sa drugom rukom on me je udario jako u glavu i pala sam.
----------------------------------------
Proobudila sam se u nekom podrumu,mora da sam se onesvetila.Uhvatila sam se za glavu,još uvek boli.
Ja:Auć.
On se pojavio ispred mene.
Nogitsune:Nisam mislio baš jako da te udarim,ali nisam imao izbora.Nisi htela da slušaš,ali od sada ćeš me slušati.
Ha?Zar misli da sam toliko luda da ću mu se pokoriti?Hahahahaha,dobar vic.
Ja:Došla sam samo da te pitam gde možemo da se nađemo...u stvarnosti?
Promrmljao je nešto i uzeo je neku kutiju.Ha?Šta je ovo?!
Nogitsune:Znaš da će te oni samo ostaviti kada me uhvate,izbačena si iz čopora.Ne možeš to promeniti,Alison.Mrze te,zašto se ne priključiš meni i pomogneš mi da ih ubijemo....sve?
Iz kutije je izvadio neku ogrlicu.Okej,šta?Stavio mi je ogrlicu oko vrata.
Ja:Šta je ovo?
Pokazala sam na ogrlicu.
Nogitsune:Ta ogrlica mi pomaže da te držim u kontroli.A sada mi odgovori na moje pitanje?
Odjednom su se pojavili Derek i Piter.Odkud sada oni?
Nogitsune:Ako nekog neželiš u snu samo im reci da odu i otićiće.
Wow,to nisam znala.
Ja:Piter,Derek odlazite.
Nestali su...Wow,strava!Sada mogu tako sa svima.Okrenula sam se prema njemu.
Ja:Odlazi,Nogitsune!
Oči su mu se raširile,sada znam kako da ga oteram.Prevario se.
Nogitsune:Nemoj to da radiš!
Ako mogu to u snu,onda možda mogu i u stvarnosti.
Ja:Odlazi!!!
Nestao je,kao i ogrlica.Dobro je,sada ne može ništa.Šta sada da radim,čekaj možda je u stvarnosti on ovde.U ovom podrumu,izašla sam iz njega.Wow,kuća je poprilično velika.Ali nikad je nisam videla,počela sam da čujem glasove.
Xxx:Alison.
Po glasu bi rekla da je Piter,mora da je ih stvarnosti.
Piter:Alison!
Odjednom je sve počelo da se trese,kao zemljotres.
Skot:Ne može da te čuje.Alison!!!
Pokušala sam da se probudim,ali ne mogu.Kako?!Ovo se nikad nije dešavalo.Nogitsune se opet pojavio ispred mene,dugo ga nije bilo...
Nogitsune:Šta je bilo,Alison?Ne možeš da se probudiš?To je zato što si pod mojom kontrolom,svaki put kada zaspiš ja dobijam kontrolu nad tobom.A ako san traje duže,mogu i da te posedujem i u stvarnosti.Naprimer ovo nam je dosta najduži san,zar ne?Ako se sada probudiš,moćićeš da čuješ moj glas u glavi.Ali se nećeš se probuditi,ovo ti je kao neka koma.A oni nisu dovoljno glasni da te probude.
Šta?To ne može biti stvarno!
Piter P.O.V
Alison se ne budi.
Ja:Šta se događa?Zašto se ne budi?!
Kleknuo sam pored nje.To mora da ima neke veze sa demonom koji je zaposeo onog klinca.Ako je izgubim zbog njega...Ubiću ga!!!
Skot:Ne čuje nas.Nismo dovoljno glasni,radi joj nešto.Neka vrsta transa.
Kako da nas čuje?!
Ajzak:Čekaj,Piter ona je u tvom čoporu tako?Ona je i lovac,ali je u tvom čoporu?Tako?Svaka porodica je jedan čopor?
Klimnuo sam glavom,šta hoće tim da kaže?Pored mene je stala neka sa crvenom kosom,mislim da mi je Alison rekla da se zove Lidija.
Lidija:Kako vukovi signaliziraju opasnost svom čoporu?
Zavijaju,ali ja ne mogu da zavijam jako glasno.
Ja:ALISON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alison P.O.V
Piterov glas je zadrmao celu kuću i videla sam svetlost.
Nogitsune:NE!
*Stvarnost*
Otvorila sam oči,svi su bili oko mene.Piter me je zagrlio,weird.
Ja:Znam gde je,nekako.U nekoj staroj kući,ali dobro očuvanoj.Ima podrum.
Uspela sam da se probudim,a sada samo da što duže ostanem budna.
Ajzak:Znam gde je to.Idemo.
Svi su krenuli za njim,samo Piter i Derek su ostali.
Ja:Idem i ja.
Derek me je uhvatio za ruku,neda mi da idem!Kako misli da ga uhvatimo?!Ja moram da idem!Ajzak ne ide sam!
Ajzak?
Zezaš?Ozbiljno si mi u glavi?!Nosi se!Derek i Piter su izašli napolje i ispred vrata su,čuvaju stražu.Da ne odem,i da ti ne dođeš ovamo.
Misliš da me mogu zaustaviti?Duhovita si.
Pa hvala,ali da vidimo jedan alfa i jedan bivši alfa protiv stare lisice.Ko će da pobedi?
Što si stariji to si mudriji,Alison.
Imaš pravo,ali ipak.Oni su snažniji.
Šta kažeš da o tome popričamo u snu?Tako mogu da te vidim,i tebe i tvoje reakcije.
Nije loša ideja....čekaj malo!Rekao si da ako opet zaspim onda ćeš me moći kontrolisati i u stvarnosti!Ako san traje dugo,a ti ćeš uspeti sa tim da mi san traje duže!
Hahahahaha.Bravo!
Neću ni da razmišljam o spavanju!Bolje ti je da se paziš čopora.
Oh,vremenom ćeš zaspati.A kada zaspiš onda ćeš biti moja.I da mogu ja da ih pobedim,i ubijem!
Uzela sam pištolj,luk i par strela i sve spakovala u jednu torbu.Otvorila sam prozor u sobi,okej...ovo je visoko.
Ja ne bih skakao da sam na tvom mestu.Ubićeš se.
Stavila sam ranac na jedno rame,prebacila sam jednu nogu napolje.Zatim i drugu,skočila sam.Jej!Živa sam!
Dobro je,ne treba mi da još i ti umreš.i gde ćeš sada?Kod mene u posetu?Slobodno,neću morati da dolazim po tebe.
Nemoj da misliš da ti činim uslugu!Ovo radim za svoje prijatelje!
Kao da možeš da stigneš pre njih i da ih spasiš.
Ustvari mogu,oni idu autom koji je spori od mene.Ako si zaboravio,ja sam još uvek vukodlak.Počela sam da trčim do te kuće,ne znam gde je.Ali kao da me je nešto vodilo.Došla sam baš ispred nje,ista je kao u snu.Strašna,ušla sam i zatvorila vrata.Videla sam krv po zidu i podu,sledila sam je i došla sam do...vrata podruma.Bila su odškrinuta.Polako sam silazila stepenicama,krv je bila svuda.Odvratno!Sišla sam,Nogitsune je bio okrenut leđima.
Nogitsune:Nije valjda da se bojiš,ljubavi?
Okrenuo se,krv je bila svuda po njemu i imao je nož u ruci.Napravio je korak ka meni,a ja sam napravila jedan korak unazad.
Nogitsune:Mislio sam da ste svi neustrašivi,posebno ti.Da ste svi hrabri.I da imate dobre ocene.Znaš,kao svi normalni ljudi koji nemaju pojma o ničemu natprirodnom?
On je nešto mislio?Daj bre,on nema čime da misli!
Ja:Ja nisam neustrašiva,ja sam preplašena.Ja sam uvek preplašena.Ponašam se kao da znam šta radim,ali ustvari ne znam!I da padam fiziku.Misliš da ne želim da budem kao sva normalna deca?!Kad bih mogla da počnem ispočetka,oooo veruj mi počela bi što dalje odavde!!!Možda u Los Anđelosu!U Floridi!Bilo gde samo ne ovde!!!
Došla sam do njega,ne bojim se smrti.Umirala sam pre.
Ja:Hajde,samo završi sa tim.
Podigao je jednu obrvu.God,kako može da bude tako zgodan...?
Jasno ti je da još mogu da čujem sve što misliš,veoma jasno.
O moj Bože!
Nogitsune:Sa čim?
Kao da ne zna...
Ja:Ubi me.
Počeo je da se smeje,ha?Zar ne želi da me ubije?Idem mu na živce,čak i sebi idem na živce nekad.
Nogitsune:Oh,dušo da sam želeo da te ubijem.Već davno bi bila mrtva.
Ne želi da me ubije?U čemu je onda trik?!Nje sigurno ima!
Ja::Šta onda želiš?
Mislim,ubila sam Amaru!Ljubav njegovog života!Kada bi neko ubio Ajzaka ili ga samo povredio,bio bi dva metra ispod zemlje.Ne kontam ništa.
Nogitsune:Želim tebe,želim da mi se pridružiš.Da budemo zajedno.
To se nikada neće desiti!Nema šanse da ih sve izneverim.
Nogitsune:Možemo zajedno da ih ubijemo,sve...I Ajzaka.Priznaj da te privlači tama.
Nema šanse!!!Oni su mi kao porodica!Volim ih!I što bi me kog đavola privlačila tama?!
Ja:Ako Ajzaku zafali i dlaka sa glave.Ti ćeš ostati bez glave!!!Ima da ti je otkinem vlastitim rukama!Briga me ako si u Stajlsu!Ubiću te i onda ću te vratiti u život i opet ubiti.Ali na mnogo načina!A veruj mi znam ih jako puno!!!
Gledao me je u...divljenju?
Nogitsune P.O.V
Njene misli i fantazije...Wow,ona je pravi psihopata.
Ja:Wow,Alison.Ko da smo stvoreni da budemo zajedno.
Svom snagom je me odgurnula od sebe.Jaka je.
Alison:Ja i ti smo sasvim drugačiji!!!!!!!
O ne nismo draga,potpuno smo isti.Ona je potpuno drugačija od Amare,to je ono što mi se sviđa kod nje.Amara je bila kučka,Alison je potpuno drugačija.
Ja:Vidiš,mislio sam da te privlači tama.Ali ispalo je da si ti tama,kao i ja.
Čuo sam korake od gore,stigli su.Moći će da gleda kako ih ubijam.
Alison:Ne....
Ooo da,Alison.Konačno ću moći da ih ubijem!
Alison:Neću ti dozvoliti da ih ubiješ!Ne smeš ih ubiti!Neću ti dozvoliti!
Kao da me ona može zaustaviti!Ja sve što hoću da uradim to i uradim!
Alison:Nemoj da ih ubiješ,molim te.Pridružiću ti se!Bilo šta,samo nemoj.
Pridružiće mi se?Zanimljiva ponuda,ali ću je morati odbiti.
Ja:Hm....ne,ti ćeš mi se morati pridružiti.Takav je plan.
Alison P.O.V
Izvadila sam nož iz džepa i priklonila mu na grlo,srce mu je počelo ubrzano kucati.Zamisli,ima srce!Gde su ovi više?!Možda pretražuju svaku sobu u kući,ko će znati?
Nogitsune:Nećeš me ubiti zato što sam ja u Stajlsu.
Wow,stvarno misli da sam toliko glupava?
Ja:Ne mogu da verujem da misliš da sam toliki idiot!Znam da ste se ti i Stajls razdvojili!Videla sam ga!
Prvo nisam mogla ni da verujem,ali sam posle poverovala.
#Flashback
Kada su Piter i Derek izašli,neko je ušao kroz prozor.Brzo sam se okrenula,Nogitsune.
Ja:Šta ćeš ti ovde?
Pa život je bio dobar,ubiće me.Ili kidnapovati i terati da mu budem kraljica.
Nogitsune:Alison,ja sam...Stajls.Kunem se.
Kako da mu verujem?On je lisica.
Ja:Dokaži.
Lisice su prevaranti.To je sam rekao.
Nogitsune ili Stajls:Zajedno smo otkrili da si vukodlak.I zvao sam Dereka.
Stajls!Zagrlila sam ga i onda se odmakla.
Stajls:Nemoj da dopustiš da budeš deo u njegovoj igri,bori se Alison.Ti si borac,okej?
Klimnula sam glavom.Ima pravo,nesmem to da dozvolim.
Stajls:Nedostajala si mi,jako.Više od Malije,ali nemoj joj reći.
Više?To nisam očekivala.
Ja:A šta je bilo sa njim?
Možda ga se rešio...
Stajls:Recimo da nas sada ima dvoje.On je još živ,i izgleda kao ja.
Wow,zezaš...kako da ih razlikujem?Stajls je izašao kroz prozor.
#Endofflashback
Nogitsune:Tako znači?
Klimnula sam glavom.Sada ga mogu ubiti i to ću uraditi sa zadovoljstvom.Kada sam krenula da mu prerežem grlo,primetila sam da mi nož nije u ruci.Šta?
Nogitsune:Ovo je veoma opasno,ne bi se trebala igrati sa tim.
Nož je bio kod njega u ruci.Kako je to izveo?
Ja:Ubi me dok imaš prliku.
Samo me je gledao,ne želi da me ubije?Ili želi na neki bolniji način?
Ja:Hajde!Ja to pokušavam već dugo vreme,ali nisam mogla!Hoćeš da čuješ na jebenom engleskom?!KILL ME!
Odmahnuo je glavom i počeo da mlati nožem.Neće?Zašto neće?!!!Učinio bi mi uslugu!Ne bojim se smrti!Ustvari,želim je!Želim da umrem!Sve i svašta sam videla i preživela!
Nogitsune:Zamisli kakva bi to onda deca bila...Daddy's a Homicidal and Mommy's Suicidal.
Šta?Deca?!Jel je on izgubio razum ili se meni čini?!Čula sam kako je neko ušao u podrum,jedna osoba.Okrenula sam se....Ajzak?Šta će on ovde?!Došao je da glumi Heroja?!Ili da kaže da je pokušao da me spasi?!Reći ću mu da ode,kao što sam rekla Dereku i Piteru u snu.Nadam se da će da uspe.
Ooo,uspeće draga.Ali jedini problem je što ne znaš gde će osoba da ode.Može da ode bilo gde.
Bilo gde?Ne mogu da ga pošaljem kući?
Ne.
Ajzak:Alison!Šta ćeš ti ovde?!Kako si stigla brže od nas?!
Kao da te zanima Ajzak,nikad me nije voleo.Nikad me neće voleti.
Ali ja te volim,i uvek ću te voleti.
Whatever.
Ja:Ajzak,mislim da bi trebao da odeš.
Pogledao me je kao da sam poludela.Misli da ne mogu da se brinem za sebe?Oo mogu,video je to u šumi!
Ajzak:Šta govoriš?
Da li je on gluv?!Mislim da nije!
Ali je možda slep,pošto ne vidi tamu u tvojim očima.Ista si kao ja,dušo.
Kao prvo nisam ista kao ti i kao drugo nisam tvoja duša!A sada me pusti da se pobrinem za Ajzaka!!!
Okej,ne moraš odmah da dramiš.
Nemam izbora,ovo je sve kao jedna televizijska emisija ili neka knjiga.
Ja:Govorim,odlazi.
Nogitsune se nasmejao,sviđa mu se ovo?
Sviđa mi se loša strana tebe,ljubavi.
Nosi se!
Ajzak:Šta?!Ne.Nemoj ovo da radiš!
I da i njega sam isto posećivao u snovima i u njegoj sam glavi,dušo.
Šta?Zna za to nestajanje?
Da,i njemu sam to rekao kada su se pojavili Skot i Stajls,pravi Stajls.U njegovom snu.
Kako....?Ma nije me briga!
Ja:Odlazi,Ajzak!
Ajzak P.O.V
Šta?!Ne!Neću da odem.
Ne želi te više,ne voli te.Nikad te nije ni volela.Niti će te ikad voleti!
Igraš se sa njenom glavom,zar ne?
Da,i njoj sam u glavi.
Ostavi je!
Ja:Ti si sve što želim!!!TI SI SVE ŠTO IMAM!!!!
Ona ne misli tako od kada si je ostavio.
To nisam bio ja,ti si mi se igrao sa glavom!!!Baš kao što se igraš i sa njenom!!!
Ovo je sve igra,moja igra.Alison sada voli mene,dobro možda me i nevoli još.Ali zavoleće me vremenom.Znaš li zašto,Ajzak?Zato što ću uvek biti tu uz nju,biću tu kroz sve.Kada ti nećeš!
Začepi!Nikad te neće voleti!!!
Alison:ODLAZI!!!
Ne...
Alison P.O.V
Nestao je.Odjednom mi se sve vratilo,kao da sam bila u nekom transu.Oterala sam Ajzaka!
Ja:Šta si uradio?!
Okrenula sam se nazad prema Nogitsunu.Digao je ruke u vis,jako smešno!
Nogitsune:Ja nisam ništa,ljubavi.Ti si sve.Ti si mu rekla da ode i otišao je.
Šta?!To je zato što sam bila u tvom transu!
U transu ili ne.Sada mogu da te kontrolišem kada god hoću,Alison.A sada idemo gore da se pobrinemo i za ostatak.
Ne!Nema šanse!Tamo su svi!Justin,Stefan,Dejmon,Skot i Elena!Neću ih oterati!
Ooo ne,nećeš ih ti oterati.Ti ćeš ih ubiti!
NEEEE!Nemoj mene da uplićeš u tvoju bolesnu zabavu.
Zabavu?Ovo je moja igra,Alison.Igra bez pravila.
Bez pravila?Zabavno.Zabola sam mu nož u stomak i izvadila ga.On je pao na pod.Brzo sam krenula napolje.
Nogitsune:ALISON!!!!PLATIĆEŠ ZA OVO!!!
Izašla sam i zaključala vrata podruma,svi su bili u dnevnoj sobi.
Ja:Justine!
Okrenuli su se.Justin me je zagrlio.
Justin:Gde je Ajzak?
Šta da im kažem?Da sam mu rekla da ode?
Nogitsune P.O.V
Ta mala kučka me je ubola nožem!Otrčala je i zaključala vrata.Ustao sam sa poda.Stvarno misli da me može ubiti?!Podigao sam majcu,već se zacelujem.Hahahhahahaha.Ali pustiću je da misli da sam mrtav,pa ću je onda iznenaditi jednom prijatnom posetom.Ali moram da neđem saveznike,ne mogu sam protiv njih.Ja jesam lukav,ali me ipak mogu ubiti.Samo ne čitaju dovoljno.Treba da odem u Japan po saveznike ili da kažem ratnike,Onije.Oni su bića koja ne mogu biti ubijena i rade za tamnu stranu još od 1864.Kada se vratim,vrati ću se još moćniji.Alison bi stvarno trebala da posluša moj savet,neka pazi svoj čopor.
Šta mislite?Ovo je kao najduži nastavaj ikada!Ima 3282 reči!Eto imam izgovor zašto nisam nekoliko dana objavljivala nastavak :3 Nadam se da ste uživali!I da,ljudi šta vam je bre?Ima malo komentara,ali baš me briga nije sve u njima.Ali ipak volim da ih čitam,ulepšaju mi dan.Nadam se da će na ovom nastavku biti barem 2 komentara,slobodno se raspišite.Love ya,people!