Fear is a super-power

90 16 2
                                    

Clara P.O.V
Αlison deluje kao dobra osoba.
Bravo,genije!A sada treba da se zbližiš sa njom.Znaš naš plan zar ne,Clara?
Da,ali ne razumem nešto.Zašto ti ona toliko znači?
Drugačija je.Neboji me se,ne boji se ničega.
Mislim da je reč koju tražiš "Neustrašiva".
Da,baš to.
Dobro,ja ću odraditi svoj deo posla.A ti uradi svoj.Već sam dugo ovde i želim napolje.
Razumem,Clara.Zajedno ćete izaći.I da ako joj zahvali i jedna dlaka sa glave....
Okej,okej.Kontam!Brinuću se o njoj,uvek sam se brinula za nju.E a kažeš da je voliš,tako?
Da,što?
Ako je toliko voliš zašto si je stavio ovde?Kontaš da te se neće sećati još malo?
Treba da obavim nešto,a ona treba da ostane bezbedna.Ali kada izađe sve će joj se vratiti.Svako sećanje.
Čekaj,stvarno?!
Da,Clara.Tako bude sa svim zatvorenicima ovog zatvora.
Znači...I ja ću se sećati svega?
Naravno.
Odjednom je stražar otvorio ćeliju.Šta?Sada je 12 sati popodne,obično otvaraju u 2.
Stražar:Gospođice Argent,vaš advokat je došao da vas vidi.
Znam kako ovo ide.Popričaće sa advokatom i onda će za par dana ili odmah sutra biti suđenje.
A na dan suđenja ću je izvesti odatle.Kao i tebe.
Bolje ti je.Zato što samo na dan suđenja puštaju nekoga da uđe unutra.Imaš samo jednu priliku.
Ne boj se ti za mene.
Ni ne bojim se.Alison je ustala i izašla sa stražarem.Čekaj malo!Posle razgovora sa advokatom će moći da obavi jedan telefonski poziv,šta ako pozove....
Čopor?Čisto sumnjam da se njih seća,a kamoli broja od nekoga od njih.
Jedan dan ne može da izbriše sve informacije,tako sam čula.
Tračevi.
Ako ti tako kažeš...
Alison P.O.V
Trenutno sam u nekoj sobi i čekam advokata.Ušao je,ustvari ušla je.
Advokatica:Gospođice Argent,sada vas moramo pitati nekoliko pitanja.Nadamo se da ćete odgovoriti iskreno na sva,ako ne odgovorite stražari će moći da znaju.
Klimnula sam glavom.
*Nakon pola sata*
Odgovorila sam na sva pitanja.Stražari su izašli i ostala san sama sa advokaticom.
Advokatica:Nadam se da ste odgovorili na sva pitanja iskreno.
Nada se?Neka se nada.Bilo je i pitanja za čopor,na njih nisam odgovorila iskreno.Barem ne potpuno,ne sećam se detalja.
Ja:Prekasno je da se istina sakriva sada,zar ne?Rekla sam sve!
Nasmejala se i izvadila je neki papir iz torbe.Kao neka koverta...Šta je to?
Advokatica:Zašto ste iskreni sada?
Gurnula je kovertu do moje strane stola.Uzela sam je i počela polako i pažljivo da otvaram.
Ja:Provešću ostatak života ovde!
Otvorila sam kovertu,kaucija?Neko će mi platiti kauciju?
Ja:Neću da uzmem kauciju.
Gurnula sam kovertu nazad na njenu stranu stola.Odmahnula je glavom.
Advokatica:Imate jedan dan da razmislite.Sutra je suđenje.
Izašla je i ja sam za njom.Stražar me je uhvatio za ruku.
Stražar:Imate pravo na jedan telefonski poziv.
Otišla sam do telefona i ukucala Elenin broj.
Elena P.O.V
Svi smo se izležavali na kaučima.Odjednom mi je telefon zazvonio i svi pogledi su bili upereni u mene.Čudno,ko bi me zvao.Uzela sam telefon "Zatvor za natprirodno",šta koji đavo?!Aaa da Alison je tamo.
Piter:Hoćeš li se više javiti?!Nervira me!
God!Njega sve nervira!Javila sam se.
Ja:Zdravo,Alison.
Kada sam to rekla svi su me pogledali.
Alison:Zdravo,Elena.
Svi su kleknuli kraj mene.Prevrnula sam očima.
Ja:Kako si?
Znam da je ubila Kiru i sve to,ali ipak treba da pitam.
Alison:Nikad bolje.
Po njenom glasu mogu da kažem da nije to uradila.Ali videli smo je!Gledali smo kroz prozor i videli smo kako Alison ubija Kiru,ali kada je izašla i krenula da pobegne u šumu videla sam joj na licu nije ništa uradila.
Ja:Bićeš ti dobro.
Svi su me pogledali sa začuđenim pogledom.Šta?Ipak mi je ona bila sestra!
Alison:Stvarno?Šta te je nateralo da kažeš to?
Mogu da čujem tugu i brigu u njenom glasu.Zbog naše naivnosti je u zatvoru,sada sam tek to skontala.
Ja:Žao mi je.
Stajls je došao i seo pored mene.Na neki način mi je žao Alison.Možda ona i nije to uradila,inače zašto bi me nazvala?
Alison:Ne,meni je žao.Nisam zvala da kažem to.Samo sam...Slušaj,sutra...Hoćeš li biti tamo?
Verovatno misli na suđenje.Ne znam...Čopor me neće pustiti.Svi misle da je ona stvarno to uradila zbog Nogitsune.
Ja:Pokušaću.
Treba mi plan kako da se provučem i odem tamo...A da me niko ne uhvati.
Ja:Pokušaćeš?
Čula sam malo neverice u njenom glasu.Okej.
Ja:Biću tamo.
Ima da odem,makar mi to bilo poslednje.Baš me briga šta će čopor reći!
Alison:Hvala ti.
Čula sam kako je neko vikao tamo,nisam razumela šta.
Alison:Neko je rekao da pada kiša...Da li pada kiša kući?
Tuga...Toliko tuge u njenom glasu.Sto posto nije to uradila.Nemogu da verujem i da sam pomislila da bi ona to uradila!Zbog nas je u zatvoru!Pogledala sam kroz prozor,pada kiša.
Ja:Da...Da pada kiša.
Ćutala je.Nemamo o čemu da pričamo,izdala sam je.Ne bi bila u zatvoru da mi nismo sumnjali!Ona ne bi nikoga ubila,osim ako bude baš morala!Ali mi nije jasno ono sa Lidijom...Zašto ga je poslušala?
Alison:Laku noć,Elena.
Ja:Laku noć,Alison.
Prekinula je.
Alison P.O.V
Prekinula sam i vratili su me nazad u ćeliju.Clara je odmah ustala.
Clara:I?
I?Nema šanse da uzmem kauciju!
Ja:Jako se bojim,Clara!
Počela sam da plačem i ona je odmah došla do mene i zagrlila me.
Clara:Znam,plašiš se Alison.Ali plašenje je sasvim okej.Zar ti niko nije rekao?Strah je moć.
Šta mislite o Clari?

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Where stories live. Discover now